Suhteet mahtavat tarinat, kuinka tutustuin kuhunkin kaveriin

azgeda

Asiantuntija
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
727
Reaktioarvo
744
haluun kertoo "tarinat", miten tutustuin kuhunkin mun ystävään :D! ja kuka ikinä lukeekaan tätä...ois kiva kuulla muittenkin tarinoita :)!
+ aion laittaa kunkin henkilön nimen ekan kirjaimen, että tunnistan sit ite kenestä puhun xD (vaikka tulee olee kyllä saman alkukirjaimen omaavia :')

L:
-tutustuin häneen reilu kaks vuotta sitten, kun vaihoin 8-luokan kevätlukukaudella (ennen hiihtolomaa) toiseen kouluun, jossa myö oltiin samalla luokalla (sen verran pieni koulu, että jokasta luokka-astetta yks). meiän sen aikanen luokanvalvoja pisti miut samaan pöytäryhmään hänen ja V (hänestä kohta) kanssa. välillä osallistuin heiän keskusteluun (ainakin yritin, kun en sillon vielä niin sosiaalinen uskaltanu olla), mutta se kerta, kun oltiin kahestaan (V oli poissa), niin sillon sain enemmän tutustuttuu häneen ja...siitä se oikeestaan lähti! ja hauska fakta: kun 6-luokalla oltiin tutustumassa siihen yläkouluun, josta mie lähin myöhemmin (myö oltiin eri ala-asteilla, mutta oltiin samassa yläkoulussa hetken ajan eri luokilla, kunnes hän vaihto aika 7-luokan alussa kouluu), niin mie huomasin hänet ja ajattelin, että tuohon mie haluun ehottomasti tutustuu :D (hän vaikutti super siistiltä ja on vieläkin). noh, niinhän sit siinä kävi, että loppujen lopuks tutustuin häneen.

V:
-tosiaan, myö oltiin samassa pöytäryhmässä L kaa, mutta...mulla meni V kaa pidempään tutustuessa! 8-luokan viimesenä koulupäivänä me heitettiin jotain small talkia (oltiin kahestaan ekan kerran, kun ootettiin, että L saapuis koululle), mutta kuitenkin sit 9-luokalla alettiin enemmän ja enemmän jutella ja sillon alettiin olla omia ittejämme toistemme seurassa. varsinkin lukion alussa (kunnes hän vaihto amikseen)!


P:
-mä tutustuin häneen syksyllä, kun lukio alko! tosiaan, olin lukion eka viikko vasta meneillä, kun V oli kipeenä. enkun tunnilla oli jotain keskusteluu ryhmissä ja mä menin sit P:n ryhmään (samassa ryhmässä oli mun kaks nykystä ystävää, M ja J, mutta heistä myöhemmin). keskustelun aikana P kysy, että mitenkä tuttu peli FNAF on mulle :D hän kerto myöhemmin, että oli huomannu jo ekoina päivinä mun repussa roikkuvan FNAF -pelistä tuttuja hahmoja avaimenperinä ja oli siitä päätelly, että mun täytyy olla hyvä tyyppi xD hän halus tutustuu, muttei vaan uskaltanu tulla puhuu tai saanu siihen tilaisuutta, kun vasta tuon enkun tunnin aikaan, kun olin ilmestyny heiän ryhmään, kuin tilauksesta. me juteltiin siitä pelistä jotain, mutta jatkettiin keskusteluu enemmän vasta ruokalassa, kun kysyin jos voisin tulla heiän kaa syömään. kävikin ilmi, että meillä on yllättävän sama maku pelejen suhteen.

M:
-mä en oikeesti tiiä, miten tutustuin häneen :D nyt lukiossa myö päädyttiin samalle luokalle ja...oltaiskohan puhuttu ekan kerran Syys-Lokakuussa :D? muistan ainakin, kun psykologian ekalla kurssilla meillä oli semmosta parihommaa, että pitää tunnistaa tunteita. piti olla semmosen pari, jonka kanssa ei tunne niin hyvin (tai jotain semmosta) ja M käänty saman tien muhun päin :D kyllä myö oltiin sitä aiemmin aivan varmasti jotain pientä small talkia.... mutta se lähti pikkuhiljaa! hän puhu mulle joka päivä enemmän ja enemmän jotain, kunnes nyt puhuu lakkaamatta :D!

J: (hän on myös se miun entinen ihastus, josta oon maininnu täällä ja varsinkin demissä)
-vähän sama, mitä M:n kanssa, eli...mä en vaan tiiä, miten se tapahtu, kun se vaan tapahtu. lukiossa tosiaan päädyttiin samalle luokalle ja hän on P:n (ja M:n) hyvä ystävä, joten väkisin oltiin välillä samassa porukassa, että...kuuntelin kun hän ja P puhu. se oli vaan vähän kiusallista, kun aina kun hän tuli siihen, niin hän ei huomioinu mua millään tavalla. luulin, että hän tyylin vihais mua, mutta...hän on vaan vähän awkward :'D joka tapauksessa. myö ei oltu oikeestaan ikinä puhuttu, kunnes yks kuvis tunti (se oli viimesiä kuviksen tunteja ennen joululomaa) hän vaan yhtäkkii alko puhuu mulle (mä olin siitä kieltämättä vähän hämilläni ja ihmeissään) xD! sen jälkeen sit lähin heiän kaa syömään ja...aloin tunneilla istuu heiän kaa (J:n ja M:n) ja....tässä sitä ollaan :D

I:
-sama , mitä J:n, M:n ja P:n kaa, eli päädyttiin lukiossa samalle luokalle. ensimmäisen jakson aikana ei oltu puhuttu toisillemme sanaakaan, mutta oiskohan se ollu toisen jakson aikana, kun menin sit vaan hänen ja hänen kaverin luokse (iikka tunnin jälkeen), että hei teihin ois kiva tutustuu ja plaplapla (jälkeenpäin hän sano mulle, että oli sanonu kaverilleen, "mitä just tapahtu?" ja oli ollu hämillään siitä, miten vaan uskaltauduin tuolla tavoin tulla puhuu xD). oiskohan ollu seuraavana päivänä koulussa, kun menin niitten tyttöjen luokse ja kysyin I:n instagramia xD noh, siihen se sit jäi, mutta kolmos jaksolla alettiin enemmän puhuu, enkä muista miten :D ainakin muistan, että perjantaisin hänen piti jäähä koululle kun mulla oli hypäri, joten myö käytiin yhessä syömässä ja sen jälkeen hengattiin. jossain vaiheessa sit sanoin, että meiän pitää joskus hengata vapaa-ajalla. noh, sehän tapahtu sit...oiskohan ollu Maaliskuussa? jolloin myö juteltiin peräti 6-7h putkeen :D

C:
-myö oltiin kavereita jo päiväkodissa, mutta...myö vaan erkaannuttiin sitten, kun ala-asteella päädyttiin eri luokille. kuitenkin 7-luokalla päädyttiin samalle luokalle ja...kun hän tuli puhuu, niin hän oli super avoin, eikä hällä ollu oikeestaan mitään "rajoja" xD (joo, ei kyllä mullakaan). siinä ei kirjaimellisesti menny pitkään, kun oltiin super kiintyneinä toisiimme (käveltiin käsikynkässä, istuttiin ihan vierekkäin, halailtiin ;w;). ai että se oli hyvää aikaa :D mutta tosiaan, meiän ystävyys on säilyny :3!

T:
-mulla oli aikoinaan AHS fanikäyttäjä instassa, jota tää kyseinen henkilö alko seurata. siitä on kohta kaks vuotta (Lokakuussa tulee kaks vuotta), kun hän laitto mulle viestin ig diressä, "Hello I just wanted to say that I love your page so much! Your ideas are amazing not to mention themes!", jonka jälkeen myö vaan alettiin jutella! myö itseasiassa tutustuttiin yllättävän nopeesti, mutta...noh, myö juteltiin tosi paljon!

JIM: (hänellä nyt käytän oikeeta nimee, kun ei kuitenkaan ymmärtäis suomee - en haluu, että sekottuu aiemman J:n kaa)
-hänen kanssa ollaan tunnettu jo reilu vuos (Maaliskuussa kaks vuotta)! myö molemmat seurattiin samaa TWD fanikäyttäjää :D tais olla silleen, että mä kommentoin siihen kuvaan jotain ja hän kysy multa, ketkä on mun lempihahmot (kuitenkin hän kysy, ketkä on mun lempi hahmot) ja mä menin sit viisaana laittamaan insta diressä hälle siitä viestii :D mä sit kysyin häneltä, ketkä on hänen lempi hahmot ja...siitä se lähti.

A:
-jompi kumpi bongas toisen LGBTQ+ liittyvän kuvan kommenteista ja mie jotain kommentoin (awkwardin kuulosena), että ois kiva jutella, mutten uskalla tulla laittaa viestii tai jotain vastaavaa xD NOH hän sit "teki alotteen" ja laitto mulle viestii. meiän alkava ystävyys meinas jo kusta, kun mä vähän kyllästyin xD se oli semmosta small talkia ja...mä vahingossa unohin vastata hänen viesteihin D: kunnes hän laitto mulle, miten mulla menee ja sitä rataa. kerroin, että mulle ollaan btw alettu tutkituttaa ADHD (onneks se on ohi :D) ja hän sit sano, että hälle hitto vie epäillään kanssa ADHD:ta ja...myö alettiin puhuu siitä ja vaan samaistuttiin toisiimme xD siitä se lähti :)!

E:
-hän on muistaakseni varasijassa, joten...moi :D! tosiaan! bongattiin toisemme demin kautta. se oli just sillon, kun se oli sulkeutumassa ja hän tuli laittaa mulle nopee vieraskirjaan viestii, että ois kiva tutustuu tai vastaavaa (apua, en enää muista mitä laitoit, jos näät tän xD). snäpit sit vaihettiin (vai insta eka?) ja alettiin jutella :)! haha, kävikin hassusti ilmi, että asutaan samassa kaupungissa ja vieläpä melkein naapurissa (no ei ihan, mutta oikeesti ihan super lähekkäin) :D! häneen mä tutustuin myös yllättävän nopee. tai se juttu vaan...lähti! mä pystyin olla heti oma itteni :3!


mä otin nyt läheisimmät kaverit, vaikka kaikki mun kaverit on yhtä tärkeitä mulle D:!!! ja mä oon oikeestaan aivan törkeen kiitollinen siitä, että mulla on noin monta ystävää. oh God, tää keskustelu on jo super pitkä D:


btw, en kyllä tiiä mistä ihmeestä sain tän idean (taisin ehkä eilen miettii taas sitä, että miten hitossa oon onnistunu tutustuu M:n ja J:n :'D). no joo, mulla on kyllä tylsää ja...olihan sitä kiva muistella, miten kaikki sai alun :3!
 
Ylös Pohja