Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
2
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Tyyli, muoti & kauneus
Maskifinnit
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="PinkkiHuppari" data-source="post: 51194" data-attributes="member: 112"><p>Mulle tulee tosi nopeesti finnejä maskeista, mutta ei oo onneks tarvinnu nyt paljoo käyttää, kun oon niin paljon kotona. Mulla on nenässä muutenkin eniten epäpuhtauksia, vaikka kuinka oon yrittänyt hoitaa mun ihoa, leukaan mulle taas tulee finnejä vaan maskista, kun yleensä se on ihan hyvässä kunnossa. </p><p></p><p>Ja joo, toivottavasti lähtee nopeesti pois, onko ne siis finnejä, vai jotain muita näppyjä? Joissainhan maskeissa on jotain outoja aineita, kun ne haiseekin pahalta, ja mun äidillä ainakin on iho mennyt niistä huonompaan kuntoon.🤔</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="PinkkiHuppari, post: 51194, member: 112"] Mulle tulee tosi nopeesti finnejä maskeista, mutta ei oo onneks tarvinnu nyt paljoo käyttää, kun oon niin paljon kotona. Mulla on nenässä muutenkin eniten epäpuhtauksia, vaikka kuinka oon yrittänyt hoitaa mun ihoa, leukaan mulle taas tulee finnejä vaan maskista, kun yleensä se on ihan hyvässä kunnossa. Ja joo, toivottavasti lähtee nopeesti pois, onko ne siis finnejä, vai jotain muita näppyjä? Joissainhan maskeissa on jotain outoja aineita, kun ne haiseekin pahalta, ja mun äidillä ainakin on iho mennyt niistä huonompaan kuntoon.🤔 [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Tyyli, muoti & kauneus
Maskifinnit
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja