Matikan opiskelu omalla ajalla

Minkelii

Lempeä kissojen palvelija
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
4,441
Reaktioarvo
3,143
Ei oo jäänyt oikeastaan mitään päähän sitten ysiluokan. Oispa jotain kaavoja.
 

immortalem

Antikristus
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
25.3.2021
Viestejä
5,143
Reaktioarvo
5,464
Minäkin olen miettinyt, että pitäisi kertailla matikkaa. Olin aikoinaan oikeasti hyvä laskemaan, mutta en muista enää melkein mitään.

Luulen, että netistä löytyy ainakin jonkinlaisia materiaaleja, jos alkaa kaivelemaan.
 

Minkelii

Lempeä kissojen palvelija
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
4,441
Reaktioarvo
3,143
Minäkin olen miettinyt, että pitäisi kertailla matikkaa. Olin aikoinaan oikeasti hyvä laskemaan, mutta en muista enää melkein mitään.

Luulen, että netistä löytyy ainakin jonkinlaisia materiaaleja, jos alkaa kaivelemaan.
Joo, vois tosiaan kaivella enemmän kun jaksaa sit.
 

ujobiseksuaali

turhautunut matemaatikko ja true bisexual
Liittynyt
6.2.2021
Viestejä
258
Reaktioarvo
213
en tiiä mitä tulin kommentoimaa mut halusin vaa kommentoia tähän koska matikka <3
 

Minkelii

Lempeä kissojen palvelija
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
4,441
Reaktioarvo
3,143
Matikka vaikuttaa niin mielenkiintoiselta. Ensin vaan minun pitäisi saavuttaa jokin syvempi ymmärrys kyseistä lajia kohtaan niin sen laskeminen tuntuisi hauskalta. Miksi minun aivojani ei ole luotu matikkaan? Kuulostaa luovuttamispuheilta mutta oikeasti aivoistani puuttuu jokin matikan ymmärrys logiikka. Hahmotushäiriö ainakin syypää tähän ja sit se, etten pysty keskittymään kuuntelemaan kun se logiikka ei vaan istu aivoihini.
Kovalla työllä kehittyisi varmasti matikkapääkin, mutta tietäisi vaan että mistä aloittaa.
 

Mandalay

kadoksissa
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
783
Reaktioarvo
747
Itellä kans sekä hahmotushäiriö että keskittymisvaikeus eikä peruskoulun tai lukion matikasta jäänyt yhtikäs mitään mieleen. Kuitenkin kiinnostaa kaikki bisnesjuttu niin oon sitä kautta vähän oppinutkin jotain ja se on oikeastaan aika kivaa kun osaa. Tuntuu että itellä just se epätoivo ja "oon täs ihan paska" asenne teki siitä toivotonta, mutta oikeastaan opin melkeinpä normaaliin tahtiin kun yritän ja oikeasti lasken niitä tehtäviä enkä vaan keiku tuolilla ja valita niinkuin aiemmissa kouluissa :D mutta vieläkin vaan ne konkreettiset matikan osa-alueet tuntuu yhtään siltä että opin, siis ne joista koen hyötyväni oikeessa elämässä
 
Ylös Pohja