Mielenterveys Meinasin alkaa itkeä luokassa kesken tehtävän

Mandalay

kadoksissa
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
783
Reaktioarvo
747
TW masennus kai

Piti siis tehdä jokin urakehityssuunnitelma ja kysyttiin muun muassa missä näkee itsensä 3v päästä, mitä odottaa tulevaisuudelta, miten aikoo toteuttaa unelmiaan, mitä vahvuuksia ja heikkouksia omaa....ja ite kun en keksimälläkään keksinyt, missä haluaisin olla 3v päästä. En uran puolesta enkä elämäni. Tuntuu, että kaivan kultalusikka kädessä hautaani, kun oon saanut jo valtavasti kaikkea ja elänyt unelmaani enkä silti ole ollut onnellinen enkä keksi mitään, mikä minut tekisi onnelliseksi. Ois tosiaan aika päästä terapiaan. Muu luokka kirjotti tyynenä swot-analyysia ja ite oon jossain mental breakdownin partaalla ilman mitään järkevää syytä joka ikinen sekunti.
 

Tulisydän

Keittiömeteorologi
Liittynyt
5.2.2021
Viestejä
1,689
Reaktioarvo
1,624
Auts. Kuulostaa minulta... paitsi, että itse en edes viitsinyt pyrkiä täydelliseen lopputulokseen, vaan hyväksyin sen, ettei minulla ollut mitään kunnollista tulevaisuudensuunnitelmaa, pyysin äitiä avuksi ja yhdessä sepitimme siihen lähinnä jotain mielikuvituksetonta potaskaa, jota oletimme opettajan haluavan kuulla. xdd
SWOT-analyysit ovat ahterista, ehdottomasti...
 
Viimeksi muokattu:

Tulisydän

Keittiömeteorologi
Liittynyt
5.2.2021
Viestejä
1,689
Reaktioarvo
1,624
SWOT-analyysit ovat ahterista, ehdottomasti...
Mutta hei! Yksi hyvä puoli niissä sentään on. Jos on yhtään niin taipuvainen yliajatteluun kuin minä, niin ainakin niitä uhkia on suht. helppo keksiä.

Uhkia valokuvaajan työssä? Vieraan vallan hakkerit saattavat häiritä tietoliikennettä niin, ettet pystykään enää pitämään yhteyttä asiakkaihisi. Eläintarhasta saattaa karata elefantti, joka talloo rikki studiovälineesi.
Uhkia taksin- tai aurausautonkuljettajan työssä? Ulkoavaruuden muukalaiset saattavat luulla ajoneuvoasi elolliseksi olennoksi ja kaapata sen mukaansa tutkimuksia varten, jolloin et voikaan tehdä töitä.
Tai saattaahan se taivaskin ihan perinteisesti pudota niskaan.

¯\_(ツ)_/¯
 
Ylös Pohja