Keho Meinasin kai äsken pyörtyä

PinkkiHuppari

Yliajattelija
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
537
Reaktioarvo
510
Oon sitten onnistunut venäyttään mun niskan oikeen puolen ja nukkunut jossain oudossa asennossa. En meinaa päästä edes ylös sängystä. Kylmägeeli ja kylmä ylipäätään auttoi vähän, mutta välillä tulee sellaisia kipuja, että en pysty hengittään. Äsken kun kävelin vessasta takas mun huoneeseen tuli niin huono olo ja näkö sumeni, että kaaduin keittiön lattialle. En eka ees tajunnut mitä tapahtu ja en pystynyt puhuun. Onneks iskä oli kotona ja tuli auttaan. Kiinnostais tietää kuinka kauan tää voi kestää, koska en oikeesti pysty tekee juuri mitään.
 

irwikissa

Puff-lohikäärme
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,947
Reaktioarvo
5,738
Kokeile varovasti venytellä niskaa(ei taakse!)
Ja joku mikrossa lämmitettävä kaurapussi tms voi auttaa myös.
Ulos nennessa huivi kaulaan ja pidä niska lämpimänä
Jos ei auta niin lääkärille/hierojalle
 

PinkkiHuppari

Yliajattelija
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
537
Reaktioarvo
510
Kokeile varovasti venytellä niskaa(ei taakse!)
Ja joku mikrossa lämmitettävä kaurapussi tms voi auttaa myös.
Ulos nennessa huivi kaulaan ja pidä niska lämpimänä
Jos ei auta niin lääkärille/hierojalle
Kylmä ja särkylääke auttoi sen verran, että nyt pää liikkuu jo vähän toisellekin puolelle. Tota lämmintä pitää kans vielä kokeilla. Toivottavasti paranisi itsestään, ettei lääkäriin tarvis mennä. Huomisaamu vähän kyllä jännittää, kun muut menee jo aikasin töihin tai kouluun.
 

persikkapyllykkä

pehmeä prinsessa
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
17.2.2021
Viestejä
1,411
Reaktioarvo
1,933
aijaijai!! ;__; onneks et ollut yksin D:

mul oli muutama viikko sit niska jumissa, ja totesin, et on hyvä iha sisälläki pitää kaulaliinaa. ku niska on lämmin, ni sitä on helpompi venytellä D: kyllä se siit pikkuhiljaa aukee luultavasti itsellään, kunha niinku jättää aika lailla kaiken tekemisen minimiin ja antaa sen vaan olla ns. rauhassa.
 

PinkkiHuppari

Yliajattelija
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
537
Reaktioarvo
510
aijaijai!! ;__; onneks et ollut yksin D:

mul oli muutama viikko sit niska jumissa, ja totesin, et on hyvä iha sisälläki pitää kaulaliinaa. ku niska on lämmin, ni sitä on helpompi venytellä D: kyllä se siit pikkuhiljaa aukee luultavasti itsellään, kunha niinku jättää aika lailla kaiken tekemisen minimiin ja antaa sen vaan olla ns. rauhassa.
Niinpä, en tiiä mitä oisin tehny, jos oisin ollut yksin. Täytyykin ettiä jostain kaulahuivi, kun nyt alkaa taas vähän vaikeutua tää liikkuvuus. Hyvä, että sulla aukesi ilman mitään kummempia juttuja. :)
 

irwikissa

Puff-lohikäärme
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,947
Reaktioarvo
5,738
Kylmä ja särkylääke auttoi sen verran, että nyt pää liikkuu jo vähän toisellekin puolelle. Tota lämmintä pitää kans vielä kokeilla. Toivottavasti paranisi itsestään, ettei lääkäriin tarvis mennä. Huomisaamu vähän kyllä jännittää, kun muut menee jo aikasin töihin tai kouluun.
Joo mä oon ite huomannu et lämpö auttaa jumeihin paremmin ku kylmä ku tuntuu et kylmä vaan jäykistää lihaksia.
Se hienojakin voisi auttaa?
 
Ylös Pohja