Lisäsitkö muuten tuon epäkunnissa oleva järjenääni kohtaan ite vai tuliko automaattisestinoni ja nyt onnistuin vielä rikkomaan näppäimen. viekää kaikki hilavitkuttimet pois miun luota D:
Ahaalisäsin itse
lisäsin itse
Onnekas D:Mun läppäri on saanu jo kolmesti kahvit ja kahdesti vedet näppäimistölleen ja ihmettelen suuresti miten se ei oo koskaan hajonnu. Pari kertaa tää on myös pudonnu tosi pahasti mun sängyltä tonne sängyn ja seinän väliin, mutta rikki ei oo menny. Kyllä on Macbook kovaa tekoo :o
siis miten D: Oon hajottanu 4 läppäriä vähä päälle vuodessa enkä edes ymmärrä miten ne hajoaa :D eikä edes oo mitää halppis läppäreitä ollu :oMun läppäri on saanu jo kolmesti kahvit ja kahdesti vedet näppäimistölleen ja ihmettelen suuresti miten se ei oo koskaan hajonnu. Pari kertaa tää on myös pudonnu tosi pahasti mun sängyltä tonne sängyn ja seinän väliin, mutta rikki ei oo menny. Kyllä on Macbook kovaa tekoo :o
En kans tiiä miten mulla on käyny näin hyvä tuuri tän koneen kanssa. Mulla oli aikasemmin tämmönen samanlainen mutta se ei ollu ehtiny olla mulla kun pari kuukautta kun ajoin skoballa kolarin ja koska se kone oli mun laukussa niin se pääs vääntymään aika pahasti kun osu asfalttiin. Sillonkin se kuitenkin toimi edelleen ihan normaalisti vaikka oli ihan mutkalla :Dsiis miten D: Oon hajottanu 4 läppäriä vähä päälle vuodessa enkä edes ymmärrä miten ne hajoaa :D eikä edes oo mitää halppis läppäreitä ollu :o
miten se on toiminu jos se on iha mutkalla :o joo mulle Macbook!! Oikeesti heti ku vika palkka kilahtaa tilille ni siinä uus ostos :)En kans tiiä miten mulla on käyny näin hyvä tuuri tän koneen kanssa. Mulla oli aikasemmin tämmönen samanlainen mutta se ei ollu ehtiny olla mulla kun pari kuukautta kun ajoin skoballa kolarin ja koska se kone oli mun laukussa niin se pääs vääntymään aika pahasti kun osu asfalttiin. Sillonkin se kuitenkin toimi edelleen ihan normaalisti vaikka oli ihan mutkalla :D
En kans tiiä :D Kai se oli vaan ottanu ulkosesti osumaa niin että toi runko väänty mutta sisältä ei sit ollu menny mitään rikki... Ja juu voin kyllä ainakin omasta puolestani suositella tätä konetta (Macbook Air 2017), mutta toki mulla on voinu olla vaan hyvää tuuriakin :Dmiten se on toiminu jos se on iha mutkalla :o joo mulle Macbook!! Oikeesti heti ku vika palkka kilahtaa tilille ni siinä uus ostos :