Keho menkat ja mökkeily (mielenkiintonen ilta & kokemus)

azgeda

Asiantuntija
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
727
Reaktioarvo
744
ystäväni täytti eilen 18 ja mentiin sitten pienellä porukalla juhlistamaan sitä kahen kaverin mökille (hyö on serkuksia).
en ollu tajunnu ajatella asiaa, ettei siellä välttämättä oo sisävessaa, saatikka käsienpesualtaita, kun en oo ikinä sillä tavalla mökkeilly (mökit joissa oon ollu, on ollu moderneja - enemmän lomamökkejä). asiahan tuli ilmi, kun toinen serkuksista sen sano ajomatkalla :D ja miulla oli menkat alkanu ihanasti 1.1.
noooh, minuu vähän lohduttaa, että kahella muulla oli kanssa menkat samaan aikaan (synttärisankarilla itseasiassa alko vasta mökillä - onneks miulla sattu olemaan siteitä mukana, vaikka kuukuppii käytänkin).

olin kuumotellu sitä kuukupin tyhjentämistä koko illan, kun en tienny miten sen aikoisin hoitaa :D mutta aamu kahen maissa käytin mielikuvitusta hyödyks ja täytin kertakäyttökupin vedellä (kaadoin omasta juomapullosta sinne vettä), jossa voisin sen kuukupin sitten uittaa (pakko se jollain oli pestä).
menin sitten ulos ja serkukset tuli mukaan (toinen heistä oli sen verran päissä jo :D ite olin koko illan selvinpäin, kun en alkoholista tosiaan oo kiinnostunu).
se joka oli enemmän päissä kävi aika miun vierellä kusella (synttärisankarin auto oli meiän välissä) ja toinen serkuista sitten meni ihan ulkohuussiin asti.

sanoisinko näin, että se kuukupin tyhjentämis prosessi oli erittäin...mielenkiintonen. mie en oo ikinä aiemmin ottanu kuukuppii pois kyykkyasennossa (oon sen oppinu ottaa pois istuma-asennosta), mutta takasin oon sen tosin aina kyykyssä laittanu. joka tapauksessa, sain sen aika näppärästi pois, eikä ne veret ollu kaikkialla siinä lumella.
mie sitten dippasin sen kupin sinne veteen ja liotin siellä, jonka jälkeen sit takas paikoilleen. itseasiassa tässä kohti se serkuista, joka oli käyttäny ulkohuussii, niin juoksi nopeesti miun ohi takasin mökille, kun mie siellä perse paljaana pakkasella.

mie kaadoin sen kupin veriveden maahan ja ai herranjumala se näytti just siltä, kun sinne hankeen ois kuollu joku pienempi eläin :D ja parastahan tässä oli se, että serkusten mummi oli tulossa seuraavana päivänä (vasta paljon myöhemmin, kun oltiin jo poissa) mökille :D

kun mie olin valmis (housut ylhäällä ja silleen), niin annoin luvan sille toiselle serkukselle tulla sieltä auton takaa (tai ilmotin olevani valmis). hän katto sitä kaunista veri jälkee siinä ja peitettiin lumella se sotku (justiinsa sen mummon tähen). se oli kyllä huvittavaa, eikä pystytty olla nauramatta :D

mentiin sitten takas sisälle - miun toinen käsi veressä. toinen serkuksista kaato uuteen mukiin vettä ja se joka oli peittelemässä sotkuu, niin otti astianpesuaineen ja mentiin pesee miun kättä sitten ulos.


sanotaanko näin, että oli kyllä mielenkiintonen kokemus :D
 

azgeda

Asiantuntija
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
727
Reaktioarvo
744
Miten ois enskerralle luneteen kuukuppipyyhkeet?:D
toi on kyllä hyvä idea :D ja tyhmänä vasta muistin niitten olemassaolon nyt, kun oon aina turvautunu pesualtaaseen :D tai en oo tullu ees ajatelleeks niitä tilanteita (kuten tällasia), kun ei oo yksinkertasesti mahdollista käyttää vettä puhistamiseen.
 

irwikissa

Puff-lohikäärme
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,905
Reaktioarvo
5,733
toi on kyllä hyvä idea :D ja tyhmänä vasta muistin niitten olemassaolon nyt, kun oon aina turvautunu pesualtaaseen :D tai en oo tullu ees ajatelleeks niitä tilanteita (kuten tällasia), kun ei oo yksinkertasesti mahdollista käyttää vettä puhistamiseen.
Joo ne on tosi kalliita mut oikeesti ihan ruton käteviä ku itse liina on iso eli voi pyyhkiä kädetkin ja sitten on vielä kompostoituvat!(tosin ei se pakkaus)
 

azgeda

Asiantuntija
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
727
Reaktioarvo
744
Joo ne on tosi kalliita mut oikeesti ihan ruton käteviä ku itse liina on iso eli voi pyyhkiä kädetkin ja sitten on vielä kompostoituvat!(tosin ei se pakkaus)
sen voin kuvitella, että ovat hintavia D:! mutta varmasti justiinsa hintansa arvosia :)!
 
Ylös Pohja