Suhteet Mennee hermot poikiin taas

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,589
Reaktioarvo
6,497
Oon satavarma et joku niistä tolloista heitteli mua lumipalloilla välitunnilla.
Enhän mää tietenkään nähäny kuka se oli mut näin niiden kattovan mua ja vähän virnistelevän, et se oli varmasti joko joku niistä tai sit joku niiden kaveri....

Raivostuttaa, mikä rutto niitä vaivaa taas
Okei no, raivosin yhelle eilen siitä ku se oli nakellu mun siskoa ja sen ja kavereita lumipalloilla ja tönäsinki sitä (joo huoh taas keho toimi ennen ku ehti ajatella) vaikka pyysinki myöhemmin anteeksi

Aikamoista kaksoismoralismia muuten ku jos pyydän anteeksi jotain mitä oon teheny ne on sillee jaa ihan sama ja ovat ihan ku niitä ei kiinnostas mut sit ne kuitenki muille jauhaa suut silmät täyteen siitä kuinka mää oon idiootti ja väkivaltainen ja rageen koko aja
 

Nairne

Shagger
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
162
Reaktioarvo
293
Jos puhut yläasteikäisitä tai vähän nuoremmista niin juu kyllä, aikamoista (aivotonta) sakkia jotkut teinipojat osaa olla. Näillä tyypeillä on jokin tosi outo mentaliteetti kun mikään sanominen ei tahdo upota ja esitetään välinpitämätöntä. Mutta toivottavasti heille sitten kehittyy tasapainoinem tunne-elämä, ettei tarvitsisi tukeutua pelleilyyn ja härnäämiseen.
 

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,589
Reaktioarvo
6,497
Jos puhut yläasteikäisitä tai vähän nuoremmista niin juu kyllä, aikamoista (aivotonta) sakkia jotkut teinipojat osaa olla. Näillä tyypeillä on jokin tosi outo mentaliteetti kun mikään sanominen ei tahdo upota ja esitetään välinpitämätöntä. Mutta toivottavasti heille sitten kehittyy tasapainoinem tunne-elämä, ettei tarvitsisi tukeutua pelleilyyn ja härnäämiseen.
Kyllä ihan kasiluokkalaisista jätkistä puhun :))
On kyllä tullu huomattua et ei siihen työtään kalloon mahdu mikään järkevä ajatus...
Toivon kyllä minäkin etteivät loppuikäänsä tommosia ole, voi olla aika hankalaa elää
 
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
6,011
Reaktioarvo
4,757
Jos puhut yläasteikäisitä tai vähän nuoremmista niin juu kyllä, aikamoista (aivotonta) sakkia jotkut teinipojat osaa olla. Näillä tyypeillä on jokin tosi outo mentaliteetti kun mikään sanominen ei tahdo upota ja esitetään välinpitämätöntä. Mutta toivottavasti heille sitten kehittyy tasapainoinen tunne-elämä, ettei tarvitsisi tukeutua pelleilyyn ja härnäämiseen.
on ne vielä jotkut aikuisenakin osa
 
Ylös Pohja