Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
2
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Tyyli, muoti & kauneus
Mielestäni, jos esiintyjä esiintyy kovin paljastavissa vaatteissa, se vähentää tämän uskottavuutta.
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 57038" data-attributes="member: 34"><p>Minäkin tässä jotenki hämmennyin että uskottavuutta niinku minkä suhteen? Miten paljastava pukeutuminen voi vähentää esiintyjän uskottavuutta? Vai tarkoitatko sellaista uskottavuutta että et pysty näkee sitä ihmistä fiksuna tyyppinä muuten vai että esityksen uskottavuutta vai? Vastasin eri mieltä, mutta jotenkin mun on vaikee nyt sanoo tästä asiasta mitään. En ainakaan muista ite aatelleeni asiasta mitään silloin, muuta kuin tosiaan se että kaikilla oli samantyyppiset asut. En vaan oikein näe sitä että kuinka se vähentää esityksen uskottavuutta koska oon ainakin itse tottunutkin näkemään tuollaisia artisteja. Toisaalta. Vaikka itse kyllä nimenomaan AINA puhun sen puolesta että kaikenlainen pukeutuminen ja oma tyyli on ihan ok juttu, mutta myönnän sen että saattaa siitä tulla sellanen inhottava fiilis, että tää nainen yrittää vaan miellyttää miehiä. Sitten taas toisaalta ei kai siinä oo mitään väärää vaikka asia näin oliskin. Sitten taas toisaalta sitä miettii että näin pukeutuminen juuri lisää sitä että naisia ei nähdä uskottavina vaan pelkkinä seksikkäinä yliluonnollisina otuksina. Sitten taas TOISAALTA ketä kiinnostaa ja se ei oo kyllä kenenkään vastuulla pukeutua niin että kaikki nyt varmasti pitäis uskottavana. Elikkäs toisaalta ja toisaalta ja toisaalta. Btw, oon itekin aika epäseksuaalinen ihminen (luokittelen itteni jonku tason aseksuaaliks lol) mut en siltikään oikeen ymmärrä sitä miten paljastava pukeutuminen edes liittyy seksuaalisuuteen, mulla itselläni kun se ei oo ollu juuri koskaan syy pukeutua niin 🤔 enkä myöskään useinkaan katsele ketään sillain seksuaalisella tavalla kuolaten pukeutumisen takia, tai jotenki must tuntuu et ei se herätä mus mitään sen kummempaa reaktiota. Tai saatan kyllä kuolata jotain naista mutta emt ehkä sekin on enemmän sellasta et "toi on kaunis" tai sellasta romanttista vetoa, ei ehkä niinkään sellast et voisinpa panna tota. Ehkä sitäkin tapahtuu mutta harvemmin. Mulle jotenki on aika vieras ajatus se monien miesten ajatuksenjuoksu että heti ku näkee naisen vähissä vaatteissa ni alkaa haluta vaik mitä :D sit mä vaa oon sillee ok lol eipä erityisemmin kiihota (paitsi JOSKUS mut nii ei nii usein). Oho vähän pitkä vastaus. Mua vaan on aina hämmentäny tää miten kaikki liittää paljastavan pukeutumisen seksuaalisuuteen, mulla kun ne ei jotenkin oikein yhdisty toisiinsa?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 57038, member: 34"] Minäkin tässä jotenki hämmennyin että uskottavuutta niinku minkä suhteen? Miten paljastava pukeutuminen voi vähentää esiintyjän uskottavuutta? Vai tarkoitatko sellaista uskottavuutta että et pysty näkee sitä ihmistä fiksuna tyyppinä muuten vai että esityksen uskottavuutta vai? Vastasin eri mieltä, mutta jotenkin mun on vaikee nyt sanoo tästä asiasta mitään. En ainakaan muista ite aatelleeni asiasta mitään silloin, muuta kuin tosiaan se että kaikilla oli samantyyppiset asut. En vaan oikein näe sitä että kuinka se vähentää esityksen uskottavuutta koska oon ainakin itse tottunutkin näkemään tuollaisia artisteja. Toisaalta. Vaikka itse kyllä nimenomaan AINA puhun sen puolesta että kaikenlainen pukeutuminen ja oma tyyli on ihan ok juttu, mutta myönnän sen että saattaa siitä tulla sellanen inhottava fiilis, että tää nainen yrittää vaan miellyttää miehiä. Sitten taas toisaalta ei kai siinä oo mitään väärää vaikka asia näin oliskin. Sitten taas toisaalta sitä miettii että näin pukeutuminen juuri lisää sitä että naisia ei nähdä uskottavina vaan pelkkinä seksikkäinä yliluonnollisina otuksina. Sitten taas TOISAALTA ketä kiinnostaa ja se ei oo kyllä kenenkään vastuulla pukeutua niin että kaikki nyt varmasti pitäis uskottavana. Elikkäs toisaalta ja toisaalta ja toisaalta. Btw, oon itekin aika epäseksuaalinen ihminen (luokittelen itteni jonku tason aseksuaaliks lol) mut en siltikään oikeen ymmärrä sitä miten paljastava pukeutuminen edes liittyy seksuaalisuuteen, mulla itselläni kun se ei oo ollu juuri koskaan syy pukeutua niin 🤔 enkä myöskään useinkaan katsele ketään sillain seksuaalisella tavalla kuolaten pukeutumisen takia, tai jotenki must tuntuu et ei se herätä mus mitään sen kummempaa reaktiota. Tai saatan kyllä kuolata jotain naista mutta emt ehkä sekin on enemmän sellasta et "toi on kaunis" tai sellasta romanttista vetoa, ei ehkä niinkään sellast et voisinpa panna tota. Ehkä sitäkin tapahtuu mutta harvemmin. Mulle jotenki on aika vieras ajatus se monien miesten ajatuksenjuoksu että heti ku näkee naisen vähissä vaatteissa ni alkaa haluta vaik mitä :D sit mä vaa oon sillee ok lol eipä erityisemmin kiihota (paitsi JOSKUS mut nii ei nii usein). Oho vähän pitkä vastaus. Mua vaan on aina hämmentäny tää miten kaikki liittää paljastavan pukeutumisen seksuaalisuuteen, mulla kun ne ei jotenkin oikein yhdisty toisiinsa? [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Tyyli, muoti & kauneus
Mielestäni, jos esiintyjä esiintyy kovin paljastavissa vaatteissa, se vähentää tämän uskottavuutta.
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja