Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
2
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Opiskelu, työ & ammatti
Mihin kolmannen asteen tutkintoon tähtäisin
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="Tanssivapina" data-source="post: 30207" data-attributes="member: 154"><p>Kannattaa ehdottomasti hakea joko psykaan tai biologiaan. Psyka on aika laaja kurssi (kuin varmaan bilsa myös, ei kokemusta) ja opinnot saattaa sisältää paljon sitä mistä et ole kiinnostunut, mutta voit aina syventää opintoja mieleisimpään alaan. En tiedä miten suomessa menee, mutta voisitko bilsasta sitten syventyä juuri vaikka aivon alueisiin? Tai vastaavasti psykologiasta kaikkiin aivoihin ja aisteihin sun muihin suhteellisen biologisiin aiheisiin? Täällä Englannissa on ainakin hyvin mahdollista vielä kandin jälkeen suunnata vähän eri alan maisteriin.</p><p></p><p>Mitä tulee opinnon pituuteen, niin sanoisin että älä sitä murehdi. Aika hurahtaa tosi nopeasti kun opiskelet alaa joka kiinnostaa. Mä kauhulla ajattelin psykan kandin alottaessa että miten jaksan kolme vuotta yliopistossa... Nyt mulla on sen jäljiltä jo viisivuotta opintoja takana (psyka kandi, terapiataitojen sertifikaatti ja ensimmäinen vuosi maisteria). En ole vielä ehtinyt edes valittaa kuinka en jaksa enään yhtään. Mulla on vielä 2 vuotta opintoja edessä.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Tanssivapina, post: 30207, member: 154"] Kannattaa ehdottomasti hakea joko psykaan tai biologiaan. Psyka on aika laaja kurssi (kuin varmaan bilsa myös, ei kokemusta) ja opinnot saattaa sisältää paljon sitä mistä et ole kiinnostunut, mutta voit aina syventää opintoja mieleisimpään alaan. En tiedä miten suomessa menee, mutta voisitko bilsasta sitten syventyä juuri vaikka aivon alueisiin? Tai vastaavasti psykologiasta kaikkiin aivoihin ja aisteihin sun muihin suhteellisen biologisiin aiheisiin? Täällä Englannissa on ainakin hyvin mahdollista vielä kandin jälkeen suunnata vähän eri alan maisteriin. Mitä tulee opinnon pituuteen, niin sanoisin että älä sitä murehdi. Aika hurahtaa tosi nopeasti kun opiskelet alaa joka kiinnostaa. Mä kauhulla ajattelin psykan kandin alottaessa että miten jaksan kolme vuotta yliopistossa... Nyt mulla on sen jäljiltä jo viisivuotta opintoja takana (psyka kandi, terapiataitojen sertifikaatti ja ensimmäinen vuosi maisteria). En ole vielä ehtinyt edes valittaa kuinka en jaksa enään yhtään. Mulla on vielä 2 vuotta opintoja edessä. [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Opiskelu, työ & ammatti
Mihin kolmannen asteen tutkintoon tähtäisin
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja