Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
1
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Keho, mielenterveys & syvälliset
Mikä on teitin suurin ja hartain unelma?
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="Tanssivapina" data-source="post: 13953" data-attributes="member: 154"><p>Haluan tehdä mielekästä työtä josta tienaa sen verran ettei tarvitse kamalasti budjetoida elämää ja olisi varaa säästää että voisin matkustella Suomen (äiti ja ystävät) ja Englannin (koti) väliä säännöllisesti ja sen lisäksi lentää lämpimään talven keskellä lomalle. Haluaisin ostaa miehen kanssa bungalowin maaseudulta kaupungin läheisyydestä. </p><p></p><p>Olen opiskelemassa sellaiseen ammattiin joka mahdollistaa tämän. Olen psykoterapia opinnoissa ja alkanut näkemään asiakkaita. Musta tuntuu että tämä on se oikea ammatti mulle, ja toivon että tulevaisuudessa voin opintojen ohella myös tehdä tutkimusta ja käydä kouluttamassa psykiatrisia sairaanhoitajia maissa joissa mielenterveys hoito on lapsen kengissä, kuten esimerkiksi monet Afrikan maat. tein harjoittelijakson Ghanassa psykiatrisessa sairaalassa ja Siellä ei terapeuttista hoitoa juuri ole. Määrätään vain lääkeitä. Olen varma että he voisivat hyötyä joistain esimerkiksi kognitiivisen käyttäytymis terapian tekniikoista joita voisivat opettaa potilaille esimerkiksi isommassa ryhmässä niin että se on mahdollista.</p><p></p><p>Musta tuntuu että tää kaikki voisi hyvinkin olla mahdollista kun vaan opiskelen ja työskentelen ahkerasti. Tosin maisteri tutkinto ja työt samanaikaisesti ovat oikeasti polttamasta mut burnouttiin että toivotaan että pystyn puskea vielä pari vuotta eteen päin. En saa minkäänlaista rahallista tukea opintoihin, joten mun on pakko työskennellä.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Tanssivapina, post: 13953, member: 154"] Haluan tehdä mielekästä työtä josta tienaa sen verran ettei tarvitse kamalasti budjetoida elämää ja olisi varaa säästää että voisin matkustella Suomen (äiti ja ystävät) ja Englannin (koti) väliä säännöllisesti ja sen lisäksi lentää lämpimään talven keskellä lomalle. Haluaisin ostaa miehen kanssa bungalowin maaseudulta kaupungin läheisyydestä. Olen opiskelemassa sellaiseen ammattiin joka mahdollistaa tämän. Olen psykoterapia opinnoissa ja alkanut näkemään asiakkaita. Musta tuntuu että tämä on se oikea ammatti mulle, ja toivon että tulevaisuudessa voin opintojen ohella myös tehdä tutkimusta ja käydä kouluttamassa psykiatrisia sairaanhoitajia maissa joissa mielenterveys hoito on lapsen kengissä, kuten esimerkiksi monet Afrikan maat. tein harjoittelijakson Ghanassa psykiatrisessa sairaalassa ja Siellä ei terapeuttista hoitoa juuri ole. Määrätään vain lääkeitä. Olen varma että he voisivat hyötyä joistain esimerkiksi kognitiivisen käyttäytymis terapian tekniikoista joita voisivat opettaa potilaille esimerkiksi isommassa ryhmässä niin että se on mahdollista. Musta tuntuu että tää kaikki voisi hyvinkin olla mahdollista kun vaan opiskelen ja työskentelen ahkerasti. Tosin maisteri tutkinto ja työt samanaikaisesti ovat oikeasti polttamasta mut burnouttiin että toivotaan että pystyn puskea vielä pari vuotta eteen päin. En saa minkäänlaista rahallista tukea opintoihin, joten mun on pakko työskennellä. [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Keho, mielenterveys & syvälliset
Mikä on teitin suurin ja hartain unelma?
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja