Mikä sen aikaisemman murrekeskusteluni poiston syy oli?

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,585
Reaktioarvo
6,488
Keskustelunavaus jossa hän selkeästi viittasi sinun keskustelussasi syntyneeseen riitaan en muista en tiedä en lukenut sitä kovin tarkkaan
Aa okei :D Kyllä mää itekki huomasin et se keskustelu oli räjähtäny käsiin ja mietin et mitäköhän nyt on tapahtunu ku siinä vaiheessa ku menin sitä kattoo nii osa viesteistä oli ylläpidon toimesta jo poistettu
 

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,585
Reaktioarvo
6,488
Tein vain keskustelun, jossa puhuin kuten ali-ihmiset puhuvat. Minua syytettiin huomionhakuiseksi, ja uskallan väittää että moni piti minua jopa pellenä sen takia.
En ole kyllä koskaan tavannu kettää ali-ihimistä joten en tiiä miten sellaset vois puhua
 

Skeletor

Tsemp-tsämp
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
19,977
Reaktioarvo
8,475
Halventavampaa sitä on käyttää lauseeseen jolla ei oo mittää tekemistä sen oikeen merkityksen kanssa
Eli sinusta yleisen kertomakielen häpäisy ei ole raiskaamista? Mitä se sitten on? Veljellistä kanssakäymistä serkkujen kanssa heinäladossa?
 

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,585
Reaktioarvo
6,488
Eli sinusta yleisen kertomakielen häpäisy ei ole raiskaamista? Mitä se sitten on? Veljellistä kanssakäymistä serkkujen kanssa heinäladossa?
Tiesitkö että yleiskieltä ei ole koskaan puhuttu oikeasti?
Raiskaaminen on vakava seksuaalirikos. Se ei liity äikkään millään muotua joten kannattaa lopettaa.
 

Skeletor

Tsemp-tsämp
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
19,977
Reaktioarvo
8,475
Tiesitkö että yleiskieltä ei ole koskaan puhuttu oikeasti?
Raiskaaminen on vakava seksuaalirikos. Se ei liity äikkään millään muotua joten kannattaa lopettaa.
Olen itse raiskauksen uhri, mutta tiesitkö sinä että yleiskieltä on puhuttu kieli? Raiskaus on ihan oikeaa suomea ja tarkoittaa asioiden häpäisyä ja tuhoamista, täten se on pätevä sana tässä yhteydessä.
 

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,585
Reaktioarvo
6,488
Olen itse raiskauksen uhri, mutta tiesitkö sinä että yleiskieltä on puhuttu kieli? Raiskaus on ihan oikeaa suomea ja tarkoittaa asioiden häpäisyä ja tuhoamista, täten se on pätevä sana tässä yhteydessä.
Yleiskieli on alunperin keksitty, koska tarvittiin yhteinen kieli jota koko kansa ymmärtää. Yleiskieli on se jota nimenomaan kirjotetaan esimerkiksi koulutehtävissä kuten esseissä. En oo ikinä tavannu yhtäkää ihimistä joka tosissaan PUHUISI yleiskielellä.
Raiskaus on suomea, mutta ei silti ole pätevä sana tähän tilanteeseen vaikka niin yrität väittää.
 

irwikissa

Puff-lohikäärme
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,946
Reaktioarvo
5,738
Yleiskieli on alunperin keksitty, koska tarvittiin yhteinen kieli jota koko kansa ymmärtää. Yleiskieli on se jota nimenomaan kirjotetaan esimerkiksi koulutehtävissä kuten esseissä. En oo ikinä tavannu yhtäkää ihimistä joka tosissaan PUHUISI yleiskielellä.
Raiskaus on suomea, mutta ei silti ole pätevä sana tähän tilanteeseen vaikka niin yrität väittää.
Paitsi ehkä Jyväskylässä. Toki eivät hekään täydellistä yleiskieltä puhu.
Muistan joskus alle kouluikäisenä kummastelleeni naapuriin muuttanutta lasta joka "puhui kirjakieltä"
 

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,585
Reaktioarvo
6,488
Paitsi ehkä Jyväskylässä. Toki eivät hekään täydellistä yleiskieltä puhu.
Muistan joskus alle kouluikäisenä kummastelleeni naapuriin muuttanutta lasta joka "puhui kirjakieltä"
Totta.
Joo mun kaverin pikkusisko pienenä, ehkä jonain 3v ikäsenä puhu aluksi kirjakieltä mut se sit vähitellen häipy pois :D Sen oma perhekki ihmetteli sitä ku ei kukaan sen kanssa olevista läheisistä puhunu kirjakieltä :D
 

irwikissa

Puff-lohikäärme
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,946
Reaktioarvo
5,738
Totta.
Joo mun kaverin pikkusisko pienenä, ehkä jonain 3v ikäsenä puhu aluksi kirjakieltä mut se sit vähitellen häipy pois :D Sen oma perhekki ihmetteli sitä ku ei kukaan sen kanssa olevista läheisistä puhunu kirjakieltä :D
Joo usein pikkulapset puhuu yleiskieltä joka sit hämmentää muita ja osa on siksi "pikkuvanhoja"
 
Ylös Pohja