Suhteet Mikä siinä on että pittää yrittää tunkea väliin

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,585
Reaktioarvo
6,488
Siis...
Luuleeko toi et se jatkuvasti uusien juorujen keksimisellä sais mut jotenki etääntyy poikaystävästä tai eroomaan tai jotain??? Niinkun se ei ees ite tunne koko ihimistä ja sit vielä ei kerro sitä et kuka niitä juoruja sille sanoo että joo en käsitä et miten se kuvittelee et oisin heti uskomassa.

Haluisin olla vaan välittämättä mutta mua ottaa päähän ku mää HUOMAAN et mua ja poikaystävää katotaan jos kuljetaan kaupungilla ja luodaan just sellasia tietynlaisia katseita ja varmana puhutaan selän takana. Ja en ees ite tunne koko ihimisiä jotka sitä tekkee eikä mun poikaystäväkään tyylii muuten ku et joitaki yläasteaikasia luokkalaisia tai exän tai vanhan ihastuksen kavereita tms.
Häiritsevää et tuntemattomia kiinnostaa nii palijo meijän asiat
 

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,585
Reaktioarvo
6,488
*Teennäisellä äänensävyllä*
"No hyvä jos se ei oo sellane joo mut kanttii vähä miettii ja kahtoo sitä et mitä se tekkee mut hyvä ku oot löytäny itelles hänet mut kanttis olla varovainen"

Joo... Enhän mää tietenkään seuraa sen tekemisiä mitenkään (luvallisesti) eikä se tietenkään koskaan kerro mulle mitä se tekee suunnillee joka toinen minuutti ilman että pyydän eikä se koskaan tietenkään kerro kenen kanssa se vaikka on muuten ku vaa joka kerta ku se hengaa jonkun kanssa joo ei ei ei mitenkään mahdollista

Ja tottakai uskon ihimistä joka on mua kohellu paskasti monet vuodet ja joka on aina rakastanu juoruilua ja draamaa ja vielä sanonu sen ääneen ja muokkaa tarinoita sitä mukaa ku kertoo niitä ja yrittää udella yksityisasioita jotta voi kertoa ne muille
 

auringon_lasku

tyhjäntoimittaja
Liittynyt
2.7.2021
Viestejä
512
Reaktioarvo
308
Fuck it. Vitun idiootteja. Millon ihmiset oppii omistaa aivot... Ei ikinä. AINA ku jollakin on jotakin hyvää elämäs ni si pitää alkaa kettuilee. Älä oikeesti välitä jos ette niitä tunne, vaikka siis helpommin sanottu kun tehty.
 

hillasuo

Asiantuntija
Liittynyt
24.11.2022
Viestejä
2,391
Reaktioarvo
965
En tajua miks ihmisiä kiinnostaa nuin paljon?:D antais ihmisten elää omaa elämää..

Yhesti ko olin poikaystävän (tai no silloin se oli vielä säätö) tykönä asuntolalla, mun vanhat luokkalaiset katto snäppikartasta että oon siellä. Sitten ne laitto mulle chattia että voiko neki tulla kylään?? Vastasin että ei kyllä :D ne oli sitten puhunu meän yhteiselle kaverille että oon tosi mustasukkanen xD
 

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,585
Reaktioarvo
6,488
En tajua miks ihmisiä kiinnostaa nuin paljon?:D antais ihmisten elää omaa elämää..

Yhesti ko olin poikaystävän (tai no silloin se oli vielä säätö) tykönä asuntolalla, mun vanhat luokkalaiset katto snäppikartasta että oon siellä. Sitten ne laitto mulle chattia että voiko neki tulla kylään?? Vastasin että ei kyllä :D ne oli sitten puhunu meän yhteiselle kaverille että oon tosi mustasukkanen xD
Siis mitä 😂😂 Miksi ihmeessä ne ois ees halunnu tulla sinne ja miksi ne ylipäätään kahto snäppikartasta sun sijaintia
 

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,585
Reaktioarvo
6,488
Siis yks ilta joku random tyttö (tosin aika selkee feikkikäyttäjä) äddäsi mun poikaystävän Snäpissä ja mulla on hyvät syyt epäillä että noi samat tyypithän ne siellä yritti jotaki...
 

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,585
Reaktioarvo
6,488
No en tajua😂 ne oli kai asuntolalla ja katto että ketä muita siellä oli tai jotaki😃
No varmaan :'D
Yksi syistä miks ite en pidä sijaintia Snäpissä auki muille ku vaa poikaystävälle ja jos tarvii jollekki sisarukselle tai kaverille tms nii saatan laittaa sijainnin päälle jos ei esim. sanallisilla ohjeilla mua löydä jostain
 

hillasuo

Asiantuntija
Liittynyt
24.11.2022
Viestejä
2,391
Reaktioarvo
965
No varmaan :'D
Yksi syistä miks ite en pidä sijaintia Snäpissä auki muille ku vaa poikaystävälle ja jos tarvii jollekki sisarukselle tai kaverille tms nii saatan laittaa sijainnin päälle jos ei esim. sanallisilla ohjeilla mua löydä jostain
Mieki laitoin joku aika sitten vaan parille kaverille ja poikaystävälle :D
 
Ylös Pohja