Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
3
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Suhteet, seurustelu & seksuaalisuus
Mikä siinä on että pittää yrittää tunkea väliin
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="Myrskyvaroitus" data-source="post: 153496" data-attributes="member: 16"><p>*Teennäisellä äänensävyllä*</p><p>"No hyvä jos se ei oo sellane joo mut kanttii vähä miettii ja kahtoo sitä et mitä se tekkee mut hyvä ku oot löytäny itelles hänet mut kanttis olla varovainen"</p><p></p><p>Joo... Enhän mää tietenkään seuraa sen tekemisiä mitenkään (luvallisesti) eikä se tietenkään koskaan kerro mulle mitä se tekee suunnillee joka toinen minuutti ilman että pyydän eikä se koskaan tietenkään kerro kenen kanssa se vaikka on muuten ku vaa joka kerta ku se hengaa jonkun kanssa joo ei ei ei mitenkään mahdollista</p><p></p><p>Ja tottakai uskon ihimistä joka on mua kohellu paskasti monet vuodet ja joka on aina rakastanu juoruilua ja draamaa ja vielä sanonu sen ääneen ja muokkaa tarinoita sitä mukaa ku kertoo niitä ja yrittää udella yksityisasioita jotta voi kertoa ne muille</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Myrskyvaroitus, post: 153496, member: 16"] *Teennäisellä äänensävyllä* "No hyvä jos se ei oo sellane joo mut kanttii vähä miettii ja kahtoo sitä et mitä se tekkee mut hyvä ku oot löytäny itelles hänet mut kanttis olla varovainen" Joo... Enhän mää tietenkään seuraa sen tekemisiä mitenkään (luvallisesti) eikä se tietenkään koskaan kerro mulle mitä se tekee suunnillee joka toinen minuutti ilman että pyydän eikä se koskaan tietenkään kerro kenen kanssa se vaikka on muuten ku vaa joka kerta ku se hengaa jonkun kanssa joo ei ei ei mitenkään mahdollista Ja tottakai uskon ihimistä joka on mua kohellu paskasti monet vuodet ja joka on aina rakastanu juoruilua ja draamaa ja vielä sanonu sen ääneen ja muokkaa tarinoita sitä mukaa ku kertoo niitä ja yrittää udella yksityisasioita jotta voi kertoa ne muille [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Suhteet, seurustelu & seksuaalisuus
Mikä siinä on että pittää yrittää tunkea väliin
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja