Mikä siinä on niin vaikeaa...

Bella

Asiantuntija
Reaktioarvo
205
SULKEA OVI KUN KÄYT VESSASSA?
Olin pari päivää sitten kaupassa ja päätin mennä vesssan. NOH siellä oli viisi vessaa joista neljä oli varattu (ainakin näytti siltä) ja kun avaan sen oven nii siellä on joku pelaamassa jotain (legit haydaytä) samalla kun oli paskalla 🤦‍♀️.
Siinä menee vittu alle sekuntti D:. No mut muistakaas tämä jatkossa niin en tule yllättämään housut kintuissa :*○

fundeeraaja

Asiantuntija
Reaktioarvo
473
Haha siis ei yllätä enää että kotona oletetaan ensin koputettavan, vaikkei vieläkään tunnu normaalilta avata ovea nähdäkseen isän pissalla, mutta että julkisessa vessassa jää auki :D

Bella

Asiantuntija
Reaktioarvo
205
Haha siis ei yllätä enää että kotona oletetaan ensin koputettavan, vaikkei vieläkään tunnu normaalilta avata ovea nähdäkseen isän pissalla, mutta että julkisessa vessassa jää auki :D
SEN TAKIA KOTONAKIN VESSAN OVESSA ON SE LUKKO!
Ite yllättänyt pariinkin otteeseen PIKKUVELJEN mutta onneks tuun aina niin hiljaa ettei oo ees huomannut D:

Syksysydän

Löylykauha
Reaktioarvo
624
Mul on kotonaki ain ovi luokos ku aina joku kuiteski yrittää tulla, usei meinannu iskä tulla mut onneks se ovi o lukos :'D. (ja huvittavaa ku lukot on vielä semmoset ettei niist osaa sanoo onko auki vai ei,,)

Bella

Asiantuntija
Reaktioarvo
205
itelle kerran käyny, lukko oli rikki enkä huomannut XD
Ittellä käynyt vaan kerran niin kun olin joskus abaut 11-12 -vuotiaana kesäleirillä yöllä bajamajassa niin siinä ovessa oli vaan väri eikä lukkoa niin joku urpo ei tajunnut katsoa niin tuli MINUN kusi vuorolla! XD

Ylös Pohja