MIKÄÄN ei saa mua itkee niin palijon ku tää

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,594
Reaktioarvo
6,501
"Emme saa hylätä toisiamme, entä jos sittenkin rakastumme?
Jos alussa yhdeksi meidät luotiin
Tämä on sääntö viimeinen"

Ääää tää herättää LIIKAA muistoja ja varsinkin se yks joka liittyy just tohon 😭😭😭
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,604
Reaktioarvo
2,895
No siis ku mulla liittyy tohon just yks tietty muisto mikä on mulle niin ruton tärkiä et se sattuu ;__;
Awww voi ;___; ymmärrän. Onhan noita tärkeitä biisuja itelläki pilvin pimein. Muistothan ne on just semmosia mitä ei välillä meinaa kestää ollenkaan. Tiettyjä asioita tulee mieleen esim conan grayn lookalikesta, troye sivanin youthista ja tällee. Välillä oikeest pittää miettiä että pystyykö kuuntelee jotain biisiä vai meneekö ahistus liian pahaks siitä.
 

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,594
Reaktioarvo
6,501
Awww voi ;___; ymmärrän. Onhan noita tärkeitä biisuja itelläki pilvin pimein. Muistothan ne on just semmosia mitä ei välillä meinaa kestää ollenkaan. Tiettyjä asioita tulee mieleen esim conan grayn lookalikesta, troye sivanin youthista ja tällee. Välillä oikeest pittää miettiä että pystyykö kuuntelee jotain biisiä vai meneekö ahistus liian pahaks siitä.
Joo niinpä ;____; Itellä tullee joskus ihan vaan vaikka jostakin tietystä väristä tai jostakin mieleen asioita :')
Ja mulla noi sanat liittyy siihen ku kutosluokalle ystävänpäivänä oli yläasteellaisilla semmonen pikkunen bändiesitys ja sit meijänkin luokka oli kattomassa sitä ku meillä oli ruotsintunti yläasteen puolella.
Sit just ku noi sanat laulettiin ni M ja mä katottiin toisiamme silmiin :'(((((
Äääää en kestä ku se sillon hymyili mulle vähäsen <33333 :'((((
Sillon tosin oltiin väleissä.... Mikä tekee tästä entistä pahempaa
 
Ylös Pohja