Musiikki Miks disney-biisit on ku tehty mulle D:::::

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,941
Reaktioarvo
2,897
Reflection ja how far i'll go nyt ainakin

Tajusin oikeestaa vasta äsken miten hyvin how far i'll go sopii mun elämään :D tavallaan kun tuntuu vahvasti että pitäs yrittää muiden mieliks tehdä niin ku muut odottaa mutta haaveilee oikeesti jostain muusta.

"Must there be a secret me
I'm forced to hide" 😭😭😭😭😭😭 voi ny vittu. Nää biisut um it's like they were made for me

Niiku

Must there be a secret me
I'm forced to hide

Voiko sitä enää selvemmin sanoa?

Huutista kaikelle.
 

Tanssivapina

Asiantuntija
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
951
Reaktioarvo
1,227
Disney tarinat kuvastaa aika hyvin monia nuoren naisen elämään liittyviä ajatuksia ja ongelmia vaikka onkin sellaisia seikkailutarinoita. Lähes jokaisella tarinalla on oikeasti hyvä opetus ja on samaistuttavia. Siksi myös laulut on aika osuvia. Reflection on muuten yksi omia lemppareita ❤️
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,941
Reaktioarvo
2,897
Disney tarinat kuvastaa aika hyvin monia nuoren naisen elämään liittyviä ajatuksia ja ongelmia vaikka onkin sellaisia seikkailutarinoita. Lähes jokaisella tarinalla on oikeasti hyvä opetus ja on samaistuttavia. Siksi myös laulut on aika osuvia. Reflection on muuten yksi omia lemppareita ❤️
Niinpä! Sinänsä ei ihme että vähän vanhemmatkin löytää niistä oikeasti paljon merkitystä. Ah, sinullakin on siis hyvä maku! Se on aikamoinen korvamatokin vielä kaiken lisäksi.
 

Tanssivapina

Asiantuntija
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
951
Reaktioarvo
1,227
Niinpä! Sinänsä ei ihme että vähän vanhemmatkin löytää niistä oikeasti paljon merkitystä. Ah, sinullakin on siis hyvä maku! Se on aikamoinen korvamatokin vielä kaiken lisäksi.
Musta tuntuu et ne leffat antaa ihan eri asioita lapselle ja aikuiselle. Ne näkee jotenkin niin erilailla aikuisena!!
Oon ehkä vähän biased koska Mulan on ollut mun ultimate lemppari leffa! Olin 7 kun se tuli ja mulla oli kaikki mushu paidat yms. Mulla oli ollut huonopäivä koulussa ja kiusattu, äiti halusi lohduttaa mua, mutta hänellä ei ollut varaa Lkahteen leffalippuun, joten se osti lipun vain mulle Mulanin ensi-iltaan ja odotti teatterisalin ovien ulkopuolella mua koko leffan ajan ❤️

Tosin pidän mä kyllä tosta how far I'll gostakin !
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,941
Reaktioarvo
2,897
Musta tuntuu et ne leffat antaa ihan eri asioita lapselle ja aikuiselle. Ne näkee jotenkin niin erilailla aikuisena!!
Oon ehkä vähän biased koska Mulan on ollut mun ultimate lemppari leffa! Olin 7 kun se tuli ja mulla oli kaikki mushu paidat yms. Mulla oli ollut huonopäivä koulussa ja kiusattu, äiti halusi lohduttaa mua, mutta hänellä ei ollut varaa Lkahteen leffalippuun, joten se osti lipun vain mulle Mulanin ensi-iltaan ja odotti teatterisalin ovien ulkopuolella mua koko leffan ajan ❤️

Tosin pidän mä kyllä tosta how far I'll gostakin !
Awwww kuin söpöä :D <3 mä en oo ees nähny vaianaa koskaan enkä oo iha varma mulanistakaan, kai mä nyt joskus lapsena sen oon nähny? Luulis ainakin.
 

Tanssivapina

Asiantuntija
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
951
Reaktioarvo
1,227
Awwww kuin söpöä :D <3 mä en oo ees nähny vaianaa koskaan enkä oo iha varma mulanistakaan, kai mä nyt joskus lapsena sen oon nähny? Luulis ainakin.
Ainiin kun se nimi ei oo Moana suomessa 😲 kannattaa katsoa, ihan viihdyttävä. Tosin en suosittele sitä uutta Mulan näyteltyä elokuvaa, oli pettymys. Mutta tykkään kyllä myös siitä uudesta versiosta Reflection biisistä
 
Ylös Pohja