Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
2
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Suhteet, seurustelu & seksuaalisuus
Miks joudun aina riitoihin muiden kaa?
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="Lalamon" data-source="post: 48017" data-attributes="member: 89"><p>Eli otsikko kertoi. Jouduin taas tuttuun tapaan riitoihin yhden mun tutun kaa ja se esti mut Snapis. Ahdistaa niin vitusti. Oon ennenkin täs tänä vuonna joutunut riitoihin ja tullut somes estetyksi, ja niistäkin tapauksista olin ahdistunut.</p><p></p><p>En vaan jaksa tätä. 😰 Tuntuu, ettei oo ketään, kenen turvaan mennä, kun kaikki kääntää mulle selkänsä ja jättää mut. Oon tässä tän kesän aikana ollut helvetin ahdistunut ja masentunut erityisesti mun ihmissuhteiden takia.</p><p></p><p>Ja tää "tuttu" oli mun rinnakkasryhmäläinen lukiosta (kyseessä ei oo se sama tyyppi, josta oon tääl aiemmin kertonut, tosin tää "tuttu" on sen kaveri). Utealiaana lisäsin sen keväällä Snapis ja vähäsen juteltiin niitä näitä, tosin kyl se mua outona piti. Ja hän oli tälle kaverillensa, jonka tunnen, kertonut mun olevan stalkkeri ja ärsyttävä.</p><p></p><p>Ei tee todellakaan enää mieli tutustua muihin ihmisiin, kun aina mulle käy näin. 😭 Onneks pääsen tästä paskasta kunnasta pian pois. En jaksa täällä olla.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Lalamon, post: 48017, member: 89"] Eli otsikko kertoi. Jouduin taas tuttuun tapaan riitoihin yhden mun tutun kaa ja se esti mut Snapis. Ahdistaa niin vitusti. Oon ennenkin täs tänä vuonna joutunut riitoihin ja tullut somes estetyksi, ja niistäkin tapauksista olin ahdistunut. En vaan jaksa tätä. 😰 Tuntuu, ettei oo ketään, kenen turvaan mennä, kun kaikki kääntää mulle selkänsä ja jättää mut. Oon tässä tän kesän aikana ollut helvetin ahdistunut ja masentunut erityisesti mun ihmissuhteiden takia. Ja tää "tuttu" oli mun rinnakkasryhmäläinen lukiosta (kyseessä ei oo se sama tyyppi, josta oon tääl aiemmin kertonut, tosin tää "tuttu" on sen kaveri). Utealiaana lisäsin sen keväällä Snapis ja vähäsen juteltiin niitä näitä, tosin kyl se mua outona piti. Ja hän oli tälle kaverillensa, jonka tunnen, kertonut mun olevan stalkkeri ja ärsyttävä. Ei tee todellakaan enää mieli tutustua muihin ihmisiin, kun aina mulle käy näin. 😭 Onneks pääsen tästä paskasta kunnasta pian pois. En jaksa täällä olla. [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Suhteet, seurustelu & seksuaalisuus
Miks joudun aina riitoihin muiden kaa?
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja