Syvälliset Miks mä luulin, että joku välittäis

Liittynyt
10.9.2021
Viestejä
256
Reaktioarvo
270
Ärsyttää ja samaan aikaan itkettää kun mä luulin, että edes joku välittäis, mutta näyttää siltä että ketään ei oikeesti kiinnosta edes mun olemassa olo eikä mikään muukaan. Mä myös luulin, että joku muistais mun synttärit, mutta eipä näytä kukaan muistaneen, että ne on tänään. Mä ymmärrän kyllä että kaikkee ei voi muistaa, mutta loukkaannuin silti kun yks tyyppi ei muistanu. Tyhmä syy loukkaantua, ja tää koko tekstikin on taas vaan turhaa valittamista..
 

Desvelada

Kokenut
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
174
Reaktioarvo
154
Oi eii D:
Ymmärrän että tunnet noin, musta varmasti tuntuisi täysin samalta tuossa tilanteessa. Ja itseasiassa on tuntunutkin, mun synttäritkin muistetaan tosi harvoin. Nykyään oon vaan tottunut enkä jaksa siitä välittää ja ymmärrän että ihmisillä on kesällä ajantaju kadoksissa.
Sun kannattaisi ehkä sanoa tälle ihmiselle tästä, jos se helpottaisi sun oloa.
Oot varmasti aivan upea ihminen, ei sun syntymäpäivien unohtuminen siitä johdu.
Ja ei, tuo ei mielestäni ollut mitenkään turha valitus, ei todellakaan.
Joka tapauksessa synttärionnittelut ja -halit sinulle!! :333
 
Liittynyt
10.9.2021
Viestejä
256
Reaktioarvo
270
Oi eii D:
Ymmärrän että tunnet noin, musta varmasti tuntuisi täysin samalta tuossa tilanteessa. Ja itseasiassa on tuntunutkin, mun synttäritkin muistetaan tosi harvoin. Nykyään oon vaan tottunut enkä jaksa siitä välittää ja ymmärrän että ihmisillä on kesällä ajantaju kadoksissa.
Sun kannattaisi ehkä sanoa tälle ihmiselle tästä, jos se helpottaisi sun oloa.
Oot varmasti aivan upea ihminen, ei sun syntymäpäivien unohtuminen siitä johdu.
Ja ei, tuo ei mielestäni ollut mitenkään turha valitus, ei todellakaan.
Joka tapauksessa synttärionnittelut ja -halit sinulle!! :333
Kiitos paljon synttärionnitteluista ja viestistä<3
Mua vaan itkettää, kun tää mun ystävä on kysyny multa monta kertaa että millon mun synttärit olikaan ja nyt se ei sit kuitenkaan muistanu. Se sattuu oikeesti tosi paljon, koska luulin että se muistais. Tekis mieli kysyy siltä viestillä että unohditko mun synttärit mutta en tiiä onko se hyvä idea.
Oon pahoillani ettei sun synttäreitä muisteta D:
Kiitos vielä :3
 

haituvainen

Työsuojeluvaltuutettu
Liittynyt
1.4.2021
Viestejä
1,686
Reaktioarvo
1,701
ei se oo mitään turhaa valittamista, jos kerrot siun pahasta olosta D: se on vaan rohkeeta avoimuutta ja on myös aina parempi kertoo ku joku painaa mieltä, eikä pitää kaikkea sisällään. oon tosi pahoillani että asia on noin, itekin voin samaistua aika hyvin tohon yksinäisyyteen / tunteeseen siitä, et on vaan joku harmaa hiirulainen muiden silmissä D: muista silti että oot todella arvokas ja ihana💗
voihan olla ettei tää kyseinen henkilö oo vaan muistanu synttäreitä kiireiden keskellä, vaikka siusta välittääkin. mutta toki ymmärrän silti, että eihän se mitenkään mukavaa oo, kun joku itelle tärkee ihminen ei muista synttäreitä D:
myöhäset synttärionnittelut täältäkin! :3
 
Liittynyt
10.9.2021
Viestejä
256
Reaktioarvo
270
ei se oo mitään turhaa valittamista, jos kerrot siun pahasta olosta D: se on vaan rohkeeta avoimuutta ja on myös aina parempi kertoo ku joku painaa mieltä, eikä pitää kaikkea sisällään. oon tosi pahoillani että asia on noin, itekin voin samaistua aika hyvin tohon yksinäisyyteen / tunteeseen siitä, et on vaan joku harmaa hiirulainen muiden silmissä D: muista silti että oot todella arvokas ja ihana💗
voihan olla ettei tää kyseinen henkilö oo vaan muistanu synttäreitä kiireiden keskellä, vaikka siusta välittääkin. mutta toki ymmärrän silti, että eihän se mitenkään mukavaa oo, kun joku itelle tärkee ihminen ei muista synttäreitä D:
myöhäset synttärionnittelut täältäkin! :3
Kiitos taas niin paljon<3
Oot tosi ihana, kun jaksat auttaa ja vastailla mun viesteihin, kiitos:3
Tässä kävikin taas niin, että tää ystävä, jonka luulin unohtaneen mun synttärit ei ollut unohtanut vaan se tekikin mulle lahjaa. Eikä sen takii ehtiny aikasemmin onnitella D: eli taas luulin väärin ja nyt ärsyttää taas niin paljon. En näköjään osaa enää ajatella normaalisti.
Ja kiitos onnitteluista, kiva että edes täällä ihmiset onnittelee:3
 

persikkapyllykkä

pehmeä prinsessa
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
17.2.2021
Viestejä
1,411
Reaktioarvo
1,933
ei oo tyhmä syy loukkaantua ja ei ole turhaa valittamista D: sinul on oikeus sun tunteisiin ja sä saat puhuu pahasta olostasi. mä uskoisin, et tää ihminen ihan inhimillisessä erehdyksessä unohti sinun synttärit, eikä niinku silleen että hän halusi olla ilkeä. voit puhua hänelle ja kysyy ihan, et hei mu synttärit oli eilen, unohditko? D:

myöhäset synttärionnittelut ja iso tsemppihali!!! :3 <3
 
Liittynyt
10.9.2021
Viestejä
256
Reaktioarvo
270
ei oo tyhmä syy loukkaantua ja ei ole turhaa valittamista D: sinul on oikeus sun tunteisiin ja sä saat puhuu pahasta olostasi. mä uskoisin, et tää ihminen ihan inhimillisessä erehdyksessä unohti sinun synttärit, eikä niinku silleen että hän halusi olla ilkeä. voit puhua hänelle ja kysyy ihan, et hei mu synttärit oli eilen, unohditko? D:

myöhäset synttärionnittelut ja iso tsemppihali!!! :3 <3
Kiitos tosi paljon, ihana<3
Mä tossa aikasemmin kerroinki, että hän muistikin mun synttärit mutta onnitteli vasta illalla, koska teki mulle lahjaa :3 mutta oisin kysyny, jos ei ois muistanu D:
 

persikkapyllykkä

pehmeä prinsessa
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
17.2.2021
Viestejä
1,411
Reaktioarvo
1,933
Kiitos tosi paljon, ihana<3
Mä tossa aikasemmin kerroinki, että hän muistikin mun synttärit mutta onnitteli vasta illalla, koska teki mulle lahjaa :3 mutta oisin kysyny, jos ei ois muistanu D:
ole hyvä, ilo on miun puolella! D:
oho, olipas taas hyvin luettu, persikkapyllykkä... noh, onneksi kaikki järjestyi! :3
 
Ylös Pohja