HUISKELIINI
Kuningatar
- Reaktioarvo
- 349
Kyl mää tykkään
Luonnollista ja oikein.Kyl mää tykkään
Skeletor valvoo puolestanne.Tykkään skeletorista, mutta mua jostain syystä pelottaa keskustella hänen kanssaan. D:' Arvostan kuitenkin edelleen sitä, kun mua ahdisti yöllä ja tein siitä keskustelun tänne (yllättävää). Silloin skeletor kommentoi siihen ja se lämmittää edelleen mun sydäntä, vaikka vastasin aamulla vasta muistaakseni.
Arvostan suuresti.Skeletor valvoo puolestanne.
En kyllä ymmärrä, miksi ihmiset pelkäävät minua?
Oletitko juuri sukupuoleni?Arvostan suuresti.
En tiedä muista, mutta mulla se ei varsinaisesti liity suhun ihmisenä täällä ja niin edelleen vaan ihan yleisesti pelkään kaikkia... noh, miehiä. Hauskinta tässä on se, etten edes tiedä oletko mies. :D
Taisin olettaa, pahoittelut. D':Oletitko juuri sukupuoleni?
Mutta ehkä ihmiset pelkäävät minua, koska varastin nimeni lihaskimpulta, jolla ei ole kasvoissa lihaa tai nahkaa! Ei edes silmäluomia!
Skeletor-nimimerkki ei tule muuten He-Manista, vaan yhdestä parodiasta mikä poistettiin vuosia sitten.
Kunhan kiusasin, olen mies.Taisin olettaa, pahoittelut. D':
Voi hyvin olla. D:
Vau!
Huh. :D Menin jo paniikkiin.Kunhan kiusasin, olen mies.
Joo. :D Hauska kuva. Oon vähän sellainen, että jos joku ei vastaa nopeasti tai sanon jotain arvaamatonta, niin menen paniikkiin ja joskus muokkailen viestejä tai sitten mietin, muutanko maan alle.
VOI EIJoo. :D Hauska kuva. Oon vähän sellainen, että jos joku ei vastaa nopeasti tai sanon jotain arvaamatonta, niin menen paniikkiin ja joskus muokkailen viestejä tai sitten mietin, muutanko maan alle.