Aihe vapaa Miks mun pitää olla semmonen etten kestä yhtään mitään

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,941
Reaktioarvo
2,897
Mitä helvettiä tapahtuu

Oon niin hämmentyny. Siis mä en ymmärrä mulla oikeesti lähtee todellisuudentaju, taas kerran
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,941
Reaktioarvo
2,897
Confused as hell


Idk.

But i love four men 😐 ei mut oikeesti tuntuu vaan että suurin osa näistä tyypeistä on turhia. Tuntuu että oon päässy yli niin t:stä kuin esim nikostakin. Mutta. Ehkä se on väliaikaista.

Mietin että oonkohan kuitenkin loppujen lopuks aika lailla sellanen ettei mulle kelpaa melkein kukaan.

Joku jiikin niin kyllähän mä vähän väliä valitan siitä kuinka rakastunu oon siihen mut haluisinko mä oikeesti olla sen kaa? En :D tai niin mä luulen. Rakastanko mä sitä oikeest tarpeeks? Tuskinpa.

En mä oo koskaan tuntenu jiitä kohtaan sellasta mitä davee kohtaan i think. Tai timppaa. Tai hobii. Tai villuu.

Aaa kaikki on niin sekasin.

Oli muuten pikkasen liikaa jackpotin kattominen taas pitkästä aikaa D: se jos mikä sekotti ajatuksia :D

Mä en oikeesti tajuu
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,941
Reaktioarvo
2,897
Ei saatana tota biisiä

PLEASE STOP :D

Oon selkeesti kuunnellu tätä listaa aivan liikaa ✌️
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,941
Reaktioarvo
2,897
Vitun Dave oikeesti.

Ja vitun timppa :D toi jackpotin näkeminen kyllä taas ehkä vähän aiheutti sitä että mietin timppaa nyt enemmän kun mitä oon nyt viime päivinä muuten miettinyt
Totta kai mä oon sitä muutenki miettiny mut vähemmän. Mut nyt taas: vitusti.

Ei saatana tää on järkyttävää ku sama biisi daven ja timpan listoil oh godddd why. Aina näit samoi biisei pitää kierrättää listalta toiselle ✌️
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,941
Reaktioarvo
2,897
Mitä helvettiä mä arvasin tän, mä arvasin että runaway train on myös timpan listallaaaaaäaaa

KIITTI

mitäh 😵

No mutta loogista sinänsä et se on vähän kaikkialla on se sen verran tärkee biisi mulle 😑

Aaaaaa nauran liikaa en kestä

Siis osa must haluu käydä mun youtube-historiaa läpi sinne viime vuoteen asti et muistaisin et miten tää dave-juttu lähti alunperin kehittymään. Mut toisaalta.... Siin on liikaa selaamista ei vittu millää jaksa :D

I CAN'T WITH THIS 😂😂😂 PLEASE-

en jaksa selaa menee liian vaikeeks mut joo emt tuntuu jotenkin tosi oudolta se et tää ylipäätään tapahtui.

Like whaaat the heeeeeelllll

Miten mä eksyin sinne 😭 probably jostain vitu younger daysin videost i'm- 😭 PLEASE STOP 😭


......

VITTU TÄÄ BIISI TÄST VIEL PUUTTUKI (same love siis)

Jostain syystä it hits different now vaikka en ees tiedä miks haha????????????????????????

Oikeest kuka vois kertoa mulle nyt että mikä tossa äijässä mua häiritsee siis onko se tosiaan vaan se että se muistuttaa jotenki villua vai mitä helvettiä nyt taas

En todellakaan tiedä en ymmärrä

Hmm nyt ku selaan spotifyt ni näyttää siltä että oon tehny ianin ja daven soittolistat samoihin aikoihin.. ja ne on molemmat tehty vasta sen jälkeen ku oon tehny vilin listan joten.. ehkä marraskuun loppupuolella tai jotain. Hmmmm. Muistan kuuntelin hit or miss sillon yks ilta jatkuvasti et oisko ollu sit niihin aikoihin. Sen ainakin tiedän et bb oli sillon vielä. Ei saatana. Tää vuos on mennyt kyllä nopee??????????? Nopein vuos koskaan sen vaan sanon :DDDDDDDDDDDD ja OUDOIN 😵 Mut siis muistan sen kuin eilisen??????? Paitsi sitä en muista miten se tarkalleen ottaen meni. Mut sen sanon että tää on helvetin outoa.

Ei jumankauta

Emt.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,941
Reaktioarvo
2,897
Huoh tää biisi on tehny comebackin mun elämään:


Aluksi kuuntelin sitä bc hessu (ei vitu vittu ny taas blind channel on pilannu ton lyhenteen :D huoh no mut siis tässä yhteydessä se on "because") ja se on siihen liittyvä biisi, mut nyt jostain syystä se on päätynyt Daven listalle ja oon kuunnellu sitä vitusti nyt D::::: huoh.

Eiiiih menkää vittuun kaikki 😭😭😭😭😭😭 en kestä enää

Itkettää ja naurattaa
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,941
Reaktioarvo
2,897
Ei saatanaa

Nyt on todella pahat setit villun + daven suhteen oh my god

Thanks????????? Huoh itse saatanat 😫

GEEZ oikeesti tää mun type. Tommoset on mun weakness ei helvetti nyt

God DAMN. Ja jooooooooooo tosiaan Alivuokralainen on näköjään tullu youtubeen myös joten VOI VITTU :D vitu sankarit oikeesti nuokin

Eih helvetti i'm just wondering miten IHMEESSÄ mä alunperin vaivuin näihin psykooseihin i mean VITTU se oli kyllä hurjaa aikaa sillon ku nää villu ja timppa keissitki alkoi, huoh ei ihme että oon vieläkin sekasin. Mut en vaa ymmärrä et miten helvetissä mä niin lujaa vaivuin psykooseihi. Huoh ilmeisesti on vaa nii vitun soft spot tommosille (tommosille, eli viiskymppisille miehille). Hot asf.

AAAAAA 🆘

Tää on muute mun theme song, en oo aikasemmin hirveesti kuunnellu tätä (toki jotenkuten biisin tiesin ainakin Britneyn version) mut nyt tuli kuunneltua sanoja lmaooooooo aion soittaa tän seuraavan kerran jos jollain on jotai urputtamista (no en ehkä mutta silleen kyl vitu bängeri ONH):


ahahaha
EVERYBODYS TALKING ALL THIS STUFF ABOUT ME, WHY CAN'T THEY JUST LET ME LIVE 😌

Interesting







Mut joo miks on näin paljon tunteita TIETTYJÄ IHMISIÄ KOHTAAN aaaaaaaaaaaaaaa hiton sankarit taas

Ja hobiki sai mut sekoomaan jo pelkästään siitä että näin youtuben jonku suosituksen thumbnailin ja siin vaihees olin ihan et viiiiittuuuuuuuu
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,941
Reaktioarvo
2,897
AAAAAAAAAA mitä vittua tapahtu taas

Kuuntelin äsken were not gonna take it ja rakastan sitä biisiä niin paljon lmao

Were not gonna take it anymoreeeeeeee 😌🎶

Mut se ei siis ollu se mitä meinasin vaan öhhh niin paljon asioita nyt taas mitkä shokeeraa okok. Idk

Ei vittu oikeesti. Siis ensinnäkin youtuben suositukset 😩😩😩😩

Siis se oikeesti ehotti mulle easy street + viel tää:

Siis kaiken tän jälkeen mitä oon jo joutunu kestämään :D

Siitä asti ku heräsin oon joutunut kestää jo niin vitusti kaikkee. Ei jaksa enää. Heräsin vasta vähän aikaa sitten (nyt illalla) ja oon jo ihan loppu elämään kiitos vain.

Ensinnäkin näin unta ainakin timpasta ja hessusta ja sonnysta, en oo varma oliko siinä myös Aleksi ja hobi ja muitakin mutta noi kolme oli varmasti. Se oli karseeta and i guess i wanna die. Mut ainakin ajattelin aleksii heti herättyäni (oli se sit unessa tai ei mut ainakin mä ajattelin sitä ku heräsin) et joo mistä vitusta seki tuli yhtäkkiä mun ajatuksiin. Ja nyt kuuntelen sen soittolistaa viel. Mut siis se oli karseeta koska se tuntu jotenki niin vahvasti tai ku en oo nyt ihan hirveesti sitä ajatellu pitkään aikaan ni nyt sit yhtäkkiä tuntee vitusti tunteita sitä kohtaan tai jotain. Et vittu joo?????? Ja mitäs muuta häiritsevää siinä oli, ei kai sen kummempaa.

Mut alkaa pikkuhiljaa hermo menee,, sitä paitsi aattelen tosiaa dahyunii myös ihan liikaa. Pää on niin vitun sekasin ku olla ja voi. Kaikkii saatanan idiootteja sitä ajatteleekin päivästä toiseen vittu.

Emt mitä vittua nyt taas.

Great. Well isnt this just fucking perfect.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,941
Reaktioarvo
2,897
Okei vittu kuinka paljon voi rakastaa (talking about hobi 🙃🙃)

Mut ei sillä......... Eipä se oo läheskään ainut......

Kill me, kill me now.

Huvittavaa että yritin taas olla sillee "well i'm not bi tho" vaikka oon bi ASF. ei nyt luulis olevan niin vaikee diilata sen kaa.

Mut se on entistä vaikeempaa varmaa siks ku jotkut on sillee "oon hetero vaikka oonki joskus ihastunu tyttöihi" tai sit sillee "oon lesbo vaikka oonki joskus ihastunu poikiin" ni häiritsee ihan vitusti vaikka tietenkin jokaisella on oikeus määritellä OMA seksuaalisuutensa. Mut jotenki toi vaikeuttaa mun tunteita koska tuntuu et ei munkaan sit pitäs sanoo olevani bi ku näköjään kuka tahansa melkee on bi jos ajattelee sen silleen et on ees kerran ihastunu toiseenkin sukupuoleen. Niin sit mul tulee vaa hirvee paine sanoa et oon.... Hetero? Vaikka se ei todellakaan oo niin mut sit alan ylianalysoimaan koska emmä tiiä. En osaa erottaa mikä on ihastumista ja mikä ei vaikka tiiän et nää mun jutut on ihastumisia. Tai no itse asiassa en tiedä koska se on niin erilaista kun muilla ja niitä on niin paljon et alan ylianalysoimaan sitäkin et onks ne kaikki muka ihastumisia vai jotain muuta. Mut uskon et oon silti bi asf mut en vaan tykkää tästä enkä vittu jaksa. Olis kiva jos asiat vois olla yksinkertaisia ja jos vois vittu olla normaali. Mut ei tietenkään. Sehän ois jo liikaa vaadittu et ois normaali.

Yeah shut the fuck up idc anymore

Kiva ku täst biisist tuli taas mieleen se yks.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,941
Reaktioarvo
2,897
Joo mitä vittua tää mun ääniherkkyys on. En kestä yhtään tota ääntä mikä tulee jos mun kynnet osuu johonkin (oon päästänyt ne taas kasvaa vahingossa aika pitkiks) niiku esim jos ne osuu puhelimen näyttöö sillai tietyl taval ni en kestä yhtään. Luulen et toi on nyt viel pahempi ku mul on muutenki ihan sika paha olo kaikin tavoin heheh.

Niiku oikeesti en kestä yhtään mitään. Vituttaa kaikki ja vihaan kaikkia 🤣 rakastan tätä mun jatkuvaa teiniangstia vaikka en oo enää teini.

Mut tää biisi jostain syystä auttaa mua vitusti, ehkä siks et se on nii angstinen:


Eikä ihmekään että kuuntelen niin paljon pop punkkia. Oon edelleen angstaava teini vaikka oikeasti en olekaan.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,941
Reaktioarvo
2,897
OH I FUCKING LOVE THIS PLAYLIST

sentään jotain hyvää elämässä 😭😭😭
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,941
Reaktioarvo
2,897
Aa okei oksettaa

Pitää varmaan käydä ulkona jossai kohtaa ku en kestä olla jatkuvasti sisäl

Mut

Ahdistaa ihan vitusti

I kinda love this song tho:


Kinda rakastan myös Chris Cornellin versiota nothing compares 2 u:sta

Tää on nyt vaa tämmöstä oloa helpottavien biisien metsästämistä kun tuntuu että ei tässä muukaan auta. Olo ei vaa helpota. Yskäkin on taas niin helvetillistä, en enää ymmärrä onko mulla astma vai joku muu hiton sairaus mutta korona se ei oo tai sit se on kestäny noin viis vuotta.

Ja taas kuuntelen twicee 😭 ois mielenkiintoista tietää kumpaa kuuntelen enemmän, bts:ää vai twicee. Koska molempia: vitusti.

Also vitun Dave siis vannon et mitä enemmän katon sen lärvii ni sitä enemmän se näyttää villulta 😭😭😭😭 kaks vitun idioottia oikeesti en kestä näitä tunteita enää yksin. Rakastan molempia ja en vittu pysty tähän.

Mietin että pystynkö puhuu mistään ihastuksiin liittyvistä asioista seuraaval tapaamisel koska en jaksa aina niitä samoja vitun kommentteja. Ku tarvin tukee enkä syyllistämistä. Aina mulle tulee vaan ammattilaisten kanssa juttelemisesta se olo että kaikki on mun omaa syytä ja että oon tehny kaiken väärin.

Eikä se nyt pitäs olla ollenkaan niin?? Kai??

Tuntuu ihan ku suurin osa ammattilaisist vihais mua tai jotain, ne vaikuttaa oikeest niin hirveilt imo. Eikai ihme etten tykkää puhuu niille. Tosin toi nykyinen tyyppi vaikuttaa mukavalta. Ehkä se tajuis.

Huutista WAIT A SECOND

mitä tapahtuu

Vittu et on muuten outoo.

Must tuntuu et elämä on ollu ihan helvetin outoa since....... No ainakin tää marras-joulukuu. Siis nää hobi ja dave ja kaikki nää keissit. Iha vitu random

Nytki kuuntelen stay gold ja tuntuu et oon veivannu näit samoi biisei niin tolkuttomasti viime aikoina :D siis tavallaan se ahistaa mut toisaalta vitun comforting.

Juuh, selkeesti tarvin nyt ulkoilmaa koska en kestä olla paikoillaan ihan koko ajan. Jos uskaltaisin niin tekisin pitkän lenkin mut en uskalla lähtee pitkälle enää.

Paitsi että ei tuolla valostu vielä hetkeen niin en mä ehkä nyt vielä mee ulos

On vaa nii helvetin yksinäinen ja ahistava olo.

Ahistaa ihastukset. Ahistaa ku en tiedä keist tykkään tai no tiedän mut en pysty jotenkin hyväksymää asioita. Tai jotenki.
 
Ylös Pohja