Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
2
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Opiskelu, työ & ammatti
Miksei se erkka ole vastannut min viestiin mitään? Olinko sittenkin liian hamkala?
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="irwikissa" data-source="post: 85398" data-attributes="member: 56"><p>Joo niinpä...ja ku en mä oo puhunu sille mitään lukion pitkittämisestä enkä oo sille tähän mennessä nähnyt tarvettakaan.</p><p>Ja joo jotenki tuntuu just et be kaikki on siellä vaan tuijottamassa hiljaa huoneen nurkasta ja kertomassa että eivät ole huomanneet mitään ja vakuuttamassa vielä minua tuntemattomat psykan ja ekan siitä myös...</p><p>Ja no siis tää ei oo silleen et mun ja erkan tapaaminen vaan oiskohan kolmas. Aiemmin vaan juteltiin ja tokalla kerralla tehtiin viikkosuunnitelma. Tästä epäilyksestä en kyllä silloin maininnut mitään</p><p></p><p></p><p>Ainiin ja joo sillon yläasteella se psykologi oli vielä sillon vikalla kerralla ennen ku soitti luokanvalvojalle ni kysyny jotain et tiiänkö mikä on add/adhd tai jotain semmosta.</p><p>Ja muutenhan oisin jo aikaa sitte juossut karkuun tästä hommasta mut tiiän et mulla ei oo enää kovin montaa mahdollisuutta tähän saatikka välttämättä uskallusta enää mennä vielä kolmannen kerran sitte joskus</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="irwikissa, post: 85398, member: 56"] Joo niinpä...ja ku en mä oo puhunu sille mitään lukion pitkittämisestä enkä oo sille tähän mennessä nähnyt tarvettakaan. Ja joo jotenki tuntuu just et be kaikki on siellä vaan tuijottamassa hiljaa huoneen nurkasta ja kertomassa että eivät ole huomanneet mitään ja vakuuttamassa vielä minua tuntemattomat psykan ja ekan siitä myös... Ja no siis tää ei oo silleen et mun ja erkan tapaaminen vaan oiskohan kolmas. Aiemmin vaan juteltiin ja tokalla kerralla tehtiin viikkosuunnitelma. Tästä epäilyksestä en kyllä silloin maininnut mitään Ainiin ja joo sillon yläasteella se psykologi oli vielä sillon vikalla kerralla ennen ku soitti luokanvalvojalle ni kysyny jotain et tiiänkö mikä on add/adhd tai jotain semmosta. Ja muutenhan oisin jo aikaa sitte juossut karkuun tästä hommasta mut tiiän et mulla ei oo enää kovin montaa mahdollisuutta tähän saatikka välttämättä uskallusta enää mennä vielä kolmannen kerran sitte joskus [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Opiskelu, työ & ammatti
Miksei se erkka ole vastannut min viestiin mitään? Olinko sittenkin liian hamkala?
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja