Miksei se erkka ole vastannut min viestiin mitään? Olinko sittenkin liian hamkala?

irwikissa

Puff-lohikäärme
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,946
Reaktioarvo
5,738
Vastasin sille siis 16. Päivä , eikä sieltä sen jälkeen ole kuulunut mitään. Oliko sittenkään fiksua yrittää vähentää henkilö määrää vielä enemmän?
 

persikkapyllykkä

pehmeä prinsessa
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
17.2.2021
Viestejä
1,411
Reaktioarvo
1,933
ei vieläkään vai?? onpa outoa D: en mä usko, et on sinun hankaluudesta kyse. mitä jos laitat vaik huome tai ens viikol viestii, et heiiii unohitko minut tms?
 

persikkapyllykkä

pehmeä prinsessa
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
17.2.2021
Viestejä
1,411
Reaktioarvo
1,933
Joo siis ei oo kuulunu yhtään mitään...aina käy jotain tämmöstä
Ja siis joo pitäs varmaan laittaa sille viesti uudestaan
höh D: mä uskoisin, et se on vaa jotenki unohtanu tai jotain muuta inhimillistä. mutta jepsuli, laita ihmees uus viesti!
 

irwikissa

Puff-lohikäärme
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,946
Reaktioarvo
5,738
höh D: mä uskoisin, et se on vaa jotenki unohtanu tai jotain muuta inhimillistä. mutta jepsuli, laita ihmees uus viesti!
Joo mietin viimeviikolla et jos se hoitaa meidän koulua vaan maanantaina ja tiistaina ku sillon vastasi kumpanakin mut ei voi olla sekään kun 1. Oon käyny siellä joku keskiviikko ja 2. Se ei oo vastannu tälläkään viikolla
 

persikkapyllykkä

pehmeä prinsessa
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
17.2.2021
Viestejä
1,411
Reaktioarvo
1,933
Joo mietin viimeviikolla et jos se hoitaa meidän koulua vaan maanantaina ja tiistaina ku sillon vastasi kumpanakin mut ei voi olla sekään kun 1. Oon käyny siellä joku keskiviikko ja 2. Se ei oo vastannu tälläkään viikolla
huh... oudommaksi vaan menee, jos mult kysytään D: hmm... haluun silti uskoa, et sit se vastais ku pistäis vielä yhden viestin D:
 

persikkapyllykkä

pehmeä prinsessa
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
17.2.2021
Viestejä
1,411
Reaktioarvo
1,933
ToivotaanD:
Mitenhän siltä vois sillai nätisti kysyä että hei unohitko mut?
jepsuli! ite varmaa laittaisin vaa legit jotain et hei, huomasin ettet oo vastannu mulle hetkeen D: mut toisaalt mä en tiedä, mikä on ns. normaali tapa sanoa siitä, joten must ei välttämättä oo tässä apua D:::
 

irwikissa

Puff-lohikäärme
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,946
Reaktioarvo
5,738
jepsuli! ite varmaa laittaisin vaa legit jotain et hei, huomasin ettet oo vastannu mulle hetkeen D: mut toisaalt mä en tiedä, mikä on ns. normaali tapa sanoa siitä, joten must ei välttämättä oo tässä apua D:::
Äh joo en tiiä hmm miks tää on näin hankalaa
 

persikkapyllykkä

pehmeä prinsessa
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
17.2.2021
Viestejä
1,411
Reaktioarvo
1,933
Joo no sä taidat olla lähimpänä asiantuntiaaD:
noh jopas sattui D: skeletorilta ei alennusta tipu, niin kai se pitää itse miettiä tätä. hmm...

mä melkee laittaisin vain että "hei, huomasin, ettet vastannut edelliseen viestiini. tuleeko siis opo ja ryhmänohjaaja myös siihen tapaamiseen?" tai jotain tonne suuntaan
 

irwikissa

Puff-lohikäärme
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,946
Reaktioarvo
5,738
noh jopas sattui D: skeletorilta ei alennusta tipu, niin kai se pitää itse miettiä tätä. hmm...

mä melkee laittaisin vain että "hei, huomasin, ettet vastannut edelliseen viestiini. tuleeko siis opo ja ryhmänohjaaja myös siihen tapaamiseen?" tai jotain tonne suuntaan
Joo kiitos.
Kerkesin just äsken laittaa vaan yksinkertaisesti että "Moikka. Mitäs tässä nyt siis tehdään"
Jospa se on ihan hyvä
 

irwikissa

Puff-lohikäärme
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,946
Reaktioarvo
5,738
Joo kiitos.
Kerkesin just äsken laittaa vaan yksinkertaisesti että "Moikka. Mitäs tässä nyt siis tehdään"
Jospa se on ihan hyvä
Näin hän vastasi ja melkein heti
"Moikka.
Kokoonnutaan vain ihan sillä porukalla, mikä sinulle hyvä. Opon läsnäolon kokisin itse hyväksi siksi, että hän osaisi katsoa sinulle sitten sopivan määrän opintojaksoja.

Katson ensi viikolla aikaehdotusta tälle tapaamiselle!"

Mitä vastaan? Sanonu vaan että "Okei kiitos. Opo voi tulla."?
 

persikkapyllykkä

pehmeä prinsessa
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
17.2.2021
Viestejä
1,411
Reaktioarvo
1,933
Joo kiitos.
Kerkesin just äsken laittaa vaan yksinkertaisesti että "Moikka. Mitäs tässä nyt siis tehdään"
Jospa se on ihan hyvä
Näin hän vastasi ja melkein heti
"Moikka.
Kokoonnutaan vain ihan sillä porukalla, mikä sinulle hyvä. Opon läsnäolon kokisin itse hyväksi siksi, että hän osaisi katsoa sinulle sitten sopivan määrän opintojaksoja.

Katson ensi viikolla aikaehdotusta tälle tapaamiselle!"

Mitä vastaan? Sanonu vaan että "Okei kiitos. Opo voi tulla."?
kyl se oli hyvä! D: ja vastaa vaan noin, mitäs sitä turhia selittelemään
 

irwikissa

Puff-lohikäärme
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,946
Reaktioarvo
5,738
Itken.
Nyt sinne sit on kuitenki tulossa psykologi, erityisope, opo ja ro...
 
Ylös Pohja