Suhteet Miksi kaverit on niin kateissa

irwikissa

Puff-lohikäärme
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,949
Reaktioarvo
5,742
Tuntuu että yhmiset vaan löytää niitö hyviä kavereita. Jostain ne aina löytää toisensa. Olen yrittänyt mutta entä sitten kun viimeiseen kymmeneen vuoteen kaikki kaveri on yhden käden sormin laskettavissa? Ja niitä kaatuneita kaverisuhteita onkin sitten huimasti enemmän...

Ala-asteen "kavereiden" jälkeen olin toiveikas että yläasteella sitten? Yläasteella yksi ihminen joka oli vapaasta tahdistaan mun kanssa. Ja sillekkin olin kakkonen.

Lukiossa sitten? No ei tullut. Tai tuli. Kahdeksi viikoksi. Kunnes sekin löysi parempia kavereita. On mulla yksi mutta häntä ei kiinnosta mikään. Ei olla nähty koulu ulkopuolella kertaakaan eikä tulla näkemään.


yay
 
Liittynyt
5.2.2021
Viestejä
4,660
Reaktioarvo
5,134
Enpä tiedä, olen aika samanlainen. Mulla on niitä pinnallisia ihmissuhteita yllättävänkin paljon, just nää "luokkakaverit" ja "joukkuekaverit", mutta kaipaan oikeastaan sellaista aitoa ystävää, jolle voisi puhuakin asioistaan. En ole ollut koulun ja harrastuksen ulkopuolella kenenkään kaverini kanssa missään tekemisissä yli vuoteen, todennäköisesti kahteen.
 

irwikissa

Puff-lohikäärme
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,949
Reaktioarvo
5,742
Enpä tiedä, olen aika samanlainen. Mulla on niitä pinnallisia ihmissuhteita yllättävänkin paljon, just nää "luokkakaverit" ja "joukkuekaverit", mutta kaipaan oikeastaan sellaista aitoa ystävää, jolle voisi puhuakin asioistaan. En ole ollut koulun ja harrastuksen ulkopuolella kenenkään kaverini kanssa missään tekemisissä yli vuoteen, todennäköisesti kahteen.
Äh ikävä kuulla:/
Mutta samaistun...
En voi puhua edes ihmisen joka oli pitkään paras kaverini ja tunnettiin jostain 2 luokasta asti...
 

redneck276

Asiantuntija
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
716
Reaktioarvo
418
Vähän sama itsellänikin.


Silti tuntuu että kavereita on liiaksikin kun aivan tuntemattomat on aina moikkaillut koulussa. :LOL: En tunne tuollaisia ihmisiä yleensä edes nimiltä, mutta ne tietää mut?!?!?!?!?!

Sitten jos jossain porukassa sattuu olemaan jotain tekemässä ja/tai joku kysyy mielipidettä, tai minä sanon jotain niin kaikki hiljenee kuuntelemaan eikä uskalla sanoa vastaan. Todella ärsyttävää. :LOL: Yleensä kyllä harkitsen mitä sanon, ja usein kuuntelen vain enimmäkseen.
 

Totenkopf

Ragdoll
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
3,849
Reaktioarvo
2,387
Ite oon aika kömpelö luomaan ihmissuhteita ja mun jutut on aika epäloogisia niin tuntuu, ettei kukaan haluaisi olla mun kaveri.:/
 

irwikissa

Puff-lohikäärme
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,949
Reaktioarvo
5,742
Vähän sama itsellänikin.


Silti tuntuu että kavereita on liiaksikin kun aivan tuntemattomat on aina moikkaillut koulussa. :LOL: En tunne tuollaisia ihmisiä yleensä edes nimiltä, mutta ne tietää mut?!?!?!?!?!

Sitten jos jossain porukassa sattuu olemaan jotain tekemässä ja/tai joku kysyy mielipidettä, tai minä sanon jotain niin kaikki hiljenee kuuntelemaan eikä uskalla sanoa vastaan. Todella ärsyttävää. :LOL: Yleensä kyllä harkitsen mitä sanon, ja usein kuuntelen vain enimmäkseen.
Hmm hassua. Mulla ei kyllä kukaan moikkaa, Jaakko menee ohi niiniuin ei tuntisikaan:D
Ja joo munkin kohdalla aina hiljenemään jos suuni avaan ihan normi keskustelussakin ja ja katsovat vähän kummasti
 

redneck276

Asiantuntija
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
716
Reaktioarvo
418
Hmm hassua. Mulla ei kyllä kukaan moikkaa, Jaakko menee ohi niiniuin ei tuntisikaan:D
Ja joo munkin kohdalla aina hiljenemään jos suuni avaan ihan normi keskustelussakin ja ja katsovat vähän kummasti
Sitten on ne tutut jotka on ollut samalla luokalla 3, 6 tai jopa 9-vuotta. Useimmiten kukaan tutuimmista ei moikkaa lainkaan, ei koulussa eikä vapaa-ajalla. Se varmaan kyllä koskettaa kaikkia, kun moni näyttää tulevan kouluunkin tuppisuina älypuhelinta selaillen. : D

Minulla oli tosiaan 1.luokalta aina 9.luokalle asti yksi sama poika samalla luokalla kuin minäkin. Ei olla ikinä pidetty toisistamme. :D Mutta ehkä tuossa ajassa kuitenkin oppii tuntemaan, ja saattaa olla henkilö joka myös moikkaa! Se on saanut lähes tulkoon saman opetuksen koulussa kuin minäkin, pois lukien valinnaiset. En ole pahemmin 9.luokan jälkeen nähnyt sitä, kun se meni amikseen ja minä lukioon. Luulin että vihdoin tiemme erosivat, mutta se osallistui perhana samoihin vanhojen tansseihin kuin minäkin.:D Luulen että kyllä vielä jossain tulevaisuudessa kohdataan.
 
Ylös Pohja