Miksi minä olen se joka pitää kaverisuhteen elossa?

annimetall

Epävirallinen Viisuselostaja
Liittynyt
9.7.2021
Viestejä
2,449
Reaktioarvo
2,338
Katson aina välillä kaverien my story't Snapchatissa, jossa heillä on aina keskenään hauskaa, eikä minua koskaan kutsuta mukaan. Se on aina minä, joka ehdottaa jotain tekemistä yhdessä.
Joo, he asuvat yhdessä ja minä 50 kilometrin päässä. Mutta silti. Miksi minun pitää aina olla se, joka edes yrittää pitää yhteyttä?
On vain niin hiton unohdettu olo. Kaikissa kaverisuhteissani käy aina näin, ala-asteelta lähtien.
 

irwikissa

Puff-lohikäärme
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,948
Reaktioarvo
5,738
Samoin. Laskin tänään että mulla on reilu 20 epäonnistunutta kaverisuhteita...
 

hillasuo

Asiantuntija
Liittynyt
24.11.2022
Viestejä
2,393
Reaktioarvo
965
Kuulostaapa ikävältä D: välimatka varmasti vaikuttaa, mutta on tosi ärsyttävää kun ei edes kysytä mukaan. Oletus kai on ettei pääse..

Mä oon taas tosi huono ylläpitämään kaverisuhteita. En vaan löydä energiaa siihen että tutustun toiseen kunnolla. Aluksi on kivaa ja sitten ne kaveruudet jääkin vaan käytävällä moikkailuiksi. Eikä se mua suuresti haittaa, harmittaa vaan sen toisrn osapuolen puolesta. (Oho vähän ohis)
 

annimetall

Epävirallinen Viisuselostaja
Liittynyt
9.7.2021
Viestejä
2,449
Reaktioarvo
2,338
Ja sitten kun laitan viestiä, vastaukset ovat niin minimaalisia tai epämääräisiä kuin olla voi. Jos vastaavat ollenkaan.
 

irwikissa

Puff-lohikäärme
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,948
Reaktioarvo
5,738
Eivät kuulosta kunnon kavereilta, unohda ne
Se ei valitettavasti oo niin helppooD:
Mäkin nimittäin oon saanu takkiini lähes tulkoon joka ikisestä kaverisuhteesta jossa oon ollu. Mut eipä sitä oikein viitsi erakoituakkaan kai
 
Ylös Pohja