Musiikki Miksi mulle tuli pakottava tarve kuunnella se yksi erittäin henkilökohtaisesti paha biisi?

Minkelii

Lempeä kissojen palvelija
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
4,441
Reaktioarvo
3,143
Tiedän jo valmiiksi että sen kuuntelu tulee olemaan iso virhe kun tulee niin isot tuhoisat tunteet siitä biisistä mutta sisällä kihelmöi niin paljon että tuntuu että on oikeesti pakko. Vielä pahempi virhe ois kuunnella se musavideon kanssa. Nyt syöksytään johonkin sanoin kuvaamattomaan paikkaan mistä ei ihan heti nousta jos kuuntelen sen oi apua…
 
Viimeksi muokattu:

Minkelii

Lempeä kissojen palvelija
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
4,441
Reaktioarvo
3,143
Millä tavalla se on tuhoisa:
1. Se tulee uniin ja jokaiseen ajatukseen.
2. Mieli alkaa kuvittelemaan tarkoituksella kaikkia surullisia skenaarioita samalla kun se biisi soi selvänä päässä ja paskempi fiilshän siitä tulee.
3. Oon selkeästi traumatisoitunut ainostaan sen biisin ja sen musavideon takia lapsuudessa kun oon ollut aina erittäin herkkä tapaus.
4. Yksikin yö opetti että sen kuuntelu oli virhe koska en meinannut saada unta koska mua ahdisti ja itketti sen biisin takia niin paljon.

Okei uskalsin kuunnella sen viime syksynä ja itkin vain vähän ja eilen kuulin sen vahingossa tiktokissa enkä reagoinut tunteellisestimitenkään vaikka mielessähän se biisi pyörii nyt. Ehkä sen biisin kuunteleminen on helpompaa kuin sen musiikkivideon katsominen. Sen musiikkivideon katsominen oli erittäin iso virhe kun viimeksi neljä vuotta sitten katsoin sen ja olin hirveen itkuinen sen jälkeen ja aloin miettimään lapsuutta.
 

Minkelii

Lempeä kissojen palvelija
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
4,441
Reaktioarvo
3,143
Okei en kuunnellutkaan sitä vaan katsoin tiktokkeja siellä tuli vastaan tällainen biisi ja en ehkä alakaan itkemään tänä iltana
 

hiiri

jäkälää
Liittynyt
3.5.2022
Viestejä
1,065
Reaktioarvo
793
Okei en kuunnellutkaan sitä vaan katsoin tiktokkeja siellä tuli vastaan tällainen biisi ja en ehkä alakaan itkemään tänä iltana
hyvä päätös ja hyvä biisi. tiiän kyllä ton tunteen, kun haluaa kuunnella biisiä, jonka tietää tuhoavan mielentilan. välillä on parempi jättää se ajatuksen tasolle.
 
Ylös Pohja