Poistettukäyttäjänimi1405
Rotista haaveileva kelarotta
- Reaktioarvo
- 523
Tää"note to self"-gearit
Tää"note to self"-gearit
pikemminkin älä pissaa toisten tavaroihinnote to self: älä mene yläkoulu2022:n asuntoon juomaan mistään lasista
olen shokissa tästäkin kommentistaNoh, olettaen ettet ole trolli niin millainen pässinpää ei olisi kussut suoraan keittiön lavuaariin tuossa tilanteessa?
turha itkeä kun maito on jo maassa... tai tässä kohtaa pissa on jo lasissapikemminkin älä pissaa toisten tavaroihin
samaa kysyin mun poikkikseltaNoh, olettaen ettet ole trolli niin millainen pässinpää ei olisi kussut suoraan keittiön lavuaariin tuossa tilanteessa?
älä kettuileturha itkeä kun maito on jo maassa... tai tässä kohtaa pissa on jo lasissa
Niin no, monella ihmisellä taitaa ämpärit olla siivouskaapin sijasta pesuhuoneessa eli siellä, missä toinen oli meikkaamassa. Ja ei välttämättä ole isoa muovipulloa, johon virtsata (kuten opiskeluaikoinani jouduin tekemään kerran tai kaksi..).olen shokissa tästäkin kommentista
miksei vaikka johonkin ämpäriin tai tyhjään pulloon tms
Vittu miten sairasta…(kuten opiskeluaikoinani jouduin tekemään kerran tai kaksi..)
hssälä kettuile
siis tää nii vitustiNiin no, monella ihmisellä taitaa ämpärit olla siivouskaapin sijasta pesuhuoneessa eli siellä, missä toinen oli meikkaamassa. Ja ei välttämättä ole isoa muovipulloa, johon virtsata (kuten opiskeluaikoinani jouduin tekemään kerran tai kaksi..).
no kyllä nyt jonkun pullon luulisi aina keittiöstä löytyvän... tai muun purkin jota ei koskaan käytetä... tai jossa ei pestä astioita... itken...Niin no, monella ihmisellä taitaa ämpärit olla siivouskaapin sijasta pesuhuoneessa eli siellä, missä toinen oli meikkaamassa. Ja ei välttämättä ole isoa muovipulloa, johon virtsata (kuten opiskeluaikoinani jouduin tekemään kerran tai kaksi..).
mitta en käsitä miten se aina jää??oikein
parasta kun sitten itse voi juoda sen pois toisen puolesta
ootko oikeasti vittuuntunut koska en nyt osaa sitä sun kirjotustyylistä päätellä?? XDDsiis tää nii vitusti
Esim. itsellä ei ole juuri koskaan tyhjiä maitopurkkeja, joihin pystyisi helpottamaan oloaan. Tosin en ole eläin (enää) ja käyn wc:ssä.no kyllä nyt jonkun pullon luulisi aina keittiöstä löytyvän... tai muun purkin jota ei koskaan käytetä... tai jossa ei pestä astioita... itken...
en minäkään, mutta pidän siitä että itse saan juoda ne lirut...mitta en käsitä miten se aina jää??
jugurttipurkkeja? peltipurkkeja? lasipurkkeja? varmasti löytyy jotain muitakin vaihtoehtojaEsim. itsellä ei ole juuri koskaan tyhjiä maitopurkkeja, joihin pystyisi helpottamaan oloaan. Tosin en ole eläin (enää) ja käyn wc:ssä.
no mietiootko oikeasti vittuuntunut koska en nyt osaa sitä sun kirjotustyylistä päätellä?? XDD
no joo, kylmä kahvi kaunistaa..en minäkään, mutta pidän siitä että itse saan juoda ne lirut...
sinähän vaikutat hauskalta ja rennolta ihmiseltäno mieti
parempi se kuin lavuaariin jossa tiskaa astioita ymsAivan, urinoida sitten jotain 4 paputölkkiä täyteen. Huoh hoih.
tottakai mutta kammottaisi silti se ajatus siitäLavuaarinkin voi pestä?
huohTuon yhden logiikan jälkeen ne housut ovat sitten käyttökelvottamat, kuten se pesukonekin.. tosin en ihmettele, että harrastat tuollaista..