Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
3
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Keho, mielenterveys & syvälliset
millaseksi kuvittelitte elämänne ja millainen siitä lopulta tuli
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="Poistettukäyttäjänimi174" data-source="post: 103915" data-attributes="member: 174"><p>Kuvittelin, että peruskoulun loppuun mennessä olen lopettanut urheiluharrastukseni, käyn koulua hyvällä keskiarvolla ja minulla on koulun ohessa työ, ainakin kesätöitä. Seurustelen tai ainakin on säätöä. Olen täysin kasvissyöjä. Mielenterveyteni ja terveyteni ylipäätään on erittäin hyvä ja pyrin vaihto-oppilaaksi johonkin päin Eurooppaa.</p><p></p><p>No. En missään vaiheessa lopettanut harrastusta. Tällä hetkellä heilutaan SM-tasolla junnuissa. Käyn kyllä koulua hyvällä keskiarvolla, mutta se on vaatinut paljon enemmän kuin olen luullut. Töitä en tee eikä siihen olisi aikaakaan. Kesätöitä hain mutten saanut. En seurustele, säädä, enkä ole ollut myöskään ihastunut kehenkään varmaankaan yli vuoteen. Syön edelleen melko usein lihaa, tosin keskivertoa harvemmin. Mielenterveyteni en voi sanoa olevan hyvä mutta ei se ihan hirveän pahakaan ole. Ainakaan suurimman osan ajasta. Vaihto-oppilashaave jäi taakse suunnilleen vuosi sitten.</p><p></p><p>En oikein osaa sanoa olenko tyytyväinen tai tyytymätön. Asiat ovat eri tavalla, mutta eivät välttämättä huonommin.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Poistettukäyttäjänimi174, post: 103915, member: 174"] Kuvittelin, että peruskoulun loppuun mennessä olen lopettanut urheiluharrastukseni, käyn koulua hyvällä keskiarvolla ja minulla on koulun ohessa työ, ainakin kesätöitä. Seurustelen tai ainakin on säätöä. Olen täysin kasvissyöjä. Mielenterveyteni ja terveyteni ylipäätään on erittäin hyvä ja pyrin vaihto-oppilaaksi johonkin päin Eurooppaa. No. En missään vaiheessa lopettanut harrastusta. Tällä hetkellä heilutaan SM-tasolla junnuissa. Käyn kyllä koulua hyvällä keskiarvolla, mutta se on vaatinut paljon enemmän kuin olen luullut. Töitä en tee eikä siihen olisi aikaakaan. Kesätöitä hain mutten saanut. En seurustele, säädä, enkä ole ollut myöskään ihastunut kehenkään varmaankaan yli vuoteen. Syön edelleen melko usein lihaa, tosin keskivertoa harvemmin. Mielenterveyteni en voi sanoa olevan hyvä mutta ei se ihan hirveän pahakaan ole. Ainakaan suurimman osan ajasta. Vaihto-oppilashaave jäi taakse suunnilleen vuosi sitten. En oikein osaa sanoa olenko tyytyväinen tai tyytymätön. Asiat ovat eri tavalla, mutta eivät välttämättä huonommin. [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Keho, mielenterveys & syvälliset
millaseksi kuvittelitte elämänne ja millainen siitä lopulta tuli
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja