Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
2
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Viihde & vapaa-aika
Minkä sarjojen/elokuvien suosiota ette ymmärrä?
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 106833" data-attributes="member: 34"><p>Ja sit on minä joka seuraa salkkareita edelleen tiiviisti ja katselu on aloitettu viimeistään vuonna 2005, ehkä jo aiemmin en muista xd myös frendit nähty moneen kertaan kaikki jaksot ja edelleen seuraan niit ihan innoissaan (ku välil ei muista kunnol mitä tapahtuu seuraavaks, ihme kyllä vaikka on tullu pikkasen niit katottuu).</p><p></p><p></p><p>Ite en kans ymmärrä temppareiden suosiota. En ymmärrä mikä siinä on että miks kaikkia kiinnostaa se ohjelma. Musta tuntuu että mua rupee aina vaan vituttaan se ohjelma. Puhumattakaan niistä panemisten näyttämisistä :D ne todella triggeröi mua vaikka yritän ajatella että ei tässä mitään hätää. Mutta se valitettavasti ei kyllä koske vain temppareita, edelleenkin sanon samaa: liian monessa ohjelmassa on seksikohtauksia jotka traumatisoi mua ja sit ne tulee viel ehk jopa yllättäen siihen. Ne ei ehkä traumatisoi muita mut mua traumatisoi joten kiva. Mut siis ei pelkästään sen takia vaan siis muutenkin tempparit on vähän sellanen ohjelma etten vaan kerta kaikkiaan pääse niiden ihmisten pään sisään jotka sitä kattoo aktiivisesti tai jotka siihen osallistuu</p><p>Aivan omituista koko homma :D ymmärrän jos kattoo joskus mut en ite pystyisi varmaan silleen kunnol seuraa sitä</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 106833, member: 34"] Ja sit on minä joka seuraa salkkareita edelleen tiiviisti ja katselu on aloitettu viimeistään vuonna 2005, ehkä jo aiemmin en muista xd myös frendit nähty moneen kertaan kaikki jaksot ja edelleen seuraan niit ihan innoissaan (ku välil ei muista kunnol mitä tapahtuu seuraavaks, ihme kyllä vaikka on tullu pikkasen niit katottuu). Ite en kans ymmärrä temppareiden suosiota. En ymmärrä mikä siinä on että miks kaikkia kiinnostaa se ohjelma. Musta tuntuu että mua rupee aina vaan vituttaan se ohjelma. Puhumattakaan niistä panemisten näyttämisistä :D ne todella triggeröi mua vaikka yritän ajatella että ei tässä mitään hätää. Mutta se valitettavasti ei kyllä koske vain temppareita, edelleenkin sanon samaa: liian monessa ohjelmassa on seksikohtauksia jotka traumatisoi mua ja sit ne tulee viel ehk jopa yllättäen siihen. Ne ei ehkä traumatisoi muita mut mua traumatisoi joten kiva. Mut siis ei pelkästään sen takia vaan siis muutenkin tempparit on vähän sellanen ohjelma etten vaan kerta kaikkiaan pääse niiden ihmisten pään sisään jotka sitä kattoo aktiivisesti tai jotka siihen osallistuu Aivan omituista koko homma :D ymmärrän jos kattoo joskus mut en ite pystyisi varmaan silleen kunnol seuraa sitä [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Viihde & vapaa-aika
Minkä sarjojen/elokuvien suosiota ette ymmärrä?
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja