Minkä takia joidenkin bussikuskien täytyy olla niin töykeitä

PinkkiHuppari

Yliajattelija
Reaktioarvo
510
Olin ehkä vajaan viiden metrin päässä bussipysäkin tolpasta, kun bussi oli tulossa ja näytin selkeästi, että olisin tulossa bussiin ja bussi jo vilkutti, että olisi pysähtymässä, mutta ei, kun kuski päättikin vaan ajaa ohi. Satuin myös näkeen, että kuski oli jo ennestään mulle tuttu keski-ikäinen mies joka joskus huutaa bussissa ihmisille pienistäkin asioista ja on muutenkin töykeä. Noh, onneksi ei tarvi odottaa kun 20min. seuraavaa bussia, vaikka vähän ärsyttää, kun oon jo valmiiksi myöhässä.

irwikissa

Puff-lohikäärme
Reaktioarvo
5,782
Mulle on monesti pysäkillä kuski oottanut kun juoksen niin että oon siinä oven kohdalla ja toisinaan ehdin koputtaakkin siihen oveen ja sit ne on vaan lähteny:D

jokuvaan

taivaanrannanmaalari
Reaktioarvo
993
Joo, yleensä bussikuskit tuppaavat olemaan kyllä töykeitä. Olisivatkohan sitten niin tympääntyneitä työhönsä, vaikkei se tietenkään oikeutakaan huonoon käytökseen muita ihmisiä kohtaan. Yksi kokemus ystävällisestä bussikuskista mulle on jäänyt mieleen, kun aina ihmisen astuessa bussiin tämä kuski toivotti hymyssä suin (ja vielä ihan aidon oloisesti!) jokaiselle, minullekin, yksitellen hyvää huomenta ja sanoi "kiitos" aina hänen ostaessaan lipun/leimatessaan kortin. Tulipa oikeesti hyvä mieli siitä!

Skeletor

Tsemp-tsämp
Reaktioarvo
8,669
Jottei elämä olisi niin helppoa.

Tuostahan vaan valitusta bussiyhtiölle ja palvelun tilaajalle, eli kunnalle, niin homma on sillä selvä.

PinkkiHuppari

Yliajattelija
Reaktioarvo
510
Reilu tyyppi :D meidän kuski on aina myöhässä..
Niinpä! täällä on yleensä aamuisin bussit joko vähän liian ajoissa tai sitten myöhässä, iltapäivisin on useimmin myöhässä varmaan ruuhkan takia. Jos ois aina myöhässä, niin alkais kyllä varmasti vähän ärsyttämään.

PinkkiHuppari

Yliajattelija
Reaktioarvo
510
Joo, yleensä bussikuskit tuppaavat olemaan kyllä töykeitä. Olisivatkohan sitten niin tympääntyneitä työhönsä, vaikkei se tietenkään oikeutakaan huonoon käytökseen muita ihmisiä kohtaan. Yksi kokemus ystävällisestä bussikuskista mulle on jäänyt mieleen, kun aina ihmisen astuessa bussiin tämä kuski toivotti hymyssä suin (ja vielä ihan aidon oloisesti!) jokaiselle, minullekin, yksitellen hyvää huomenta ja sanoi "kiitos" aina hänen ostaessaan lipun/leimatessaan kortin. Tulipa oikeesti hyvä mieli siitä!
Niinpä, en sit tiiä onko joillakin bussikuskeilla niin paljon huonoja kokemuksia työssään, että ei enää kiinnosta muut ihmiset. ':D Täällä päin on paljon mukaviakin kuskeja ja just itseasiassa tänään kotiin päin tullessa osu kohdalle joku nuori mukava kuski joka kanssa tervehti ja kiitti jokaista, siitä tuli kyllä hyvä mieli. (:

PinkkiHuppari

Yliajattelija
Reaktioarvo
510
Mulle on monesti pysäkillä kuski oottanut kun juoksen niin että oon siinä oven kohdalla ja toisinaan ehdin koputtaakkin siihen oveen ja sit ne on vaan lähteny:D
Mitä ihmettä D: Aika törkeetä kyllä, tuskin voi niin kiire olla, että ei millään yhtä matkustajaa ehdi ottaa, kun kerran vielä on paikallaankin.

irwikissa

Puff-lohikäärme
Reaktioarvo
5,782
Mitä ihmettä D: Aika törkeetä kyllä, tuskin voi niin kiire olla, että ei millään yhtä matkustajaa ehdi ottaa, kun kerran vielä on paikallaankin.
No jaa iteppähän olin myöhässä mut kyllähän se ketutraa valtavasti kun ne tuntuu tekevän noin joskus ihan pirruuttaankin:D
Heh heh, tulikin mieleen vanha juttu tästä mikä naurattaa yhä vuosien jälkeen.
Hehhe?

Ylös Pohja