Opiskelu Minkä takia näitä kouluhommia on näin paljon??!!

Opiskelu ja itseopiskelu

Lukutoukka_05_

Asiantuntija
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
1,066
Reaktioarvo
997
Siis joo tiiä jakso vaihtuu ja oon ysillä ja plaaplaa mutta siis...

tänään oli ruotsin koe (jonka koealue ilmotettiin vasta eilen eli oli yksi iltapäivä aikaa lukea siihen), perjantaina fysiikan koe, maanantaina matikan PÄÄTTÖKOE ja tiistaina yhteiskuntaopin koe (josta en tajua yhtään mitään kiitos etäkoulun ja huonon harjottelijan). Lisäksi on kaks kuviksen työtä tekemättä (koska etäkoulussa en vaan saanut aikaseks alottaa + en osaa/jaksa maalata ittestäni omakuvaa ja taitella ittestäni omakuvaa). Ja nää kuviksen hommat pitäis saada perjantaiks tehtyä mut luultavasti anon lisäaikaa jos viikonloppuna ehtisin niitä tehä.

Sitten tässä kuussa on saksan sanakoe ja saksan iso koe ja matikan valtakunnallinen koe ja varmaan opet laittaa vielä jonkun kokeen meidän iloksi :))
Ja kaiken lisäks vähän yli kuukauden päästä (kai??) pitäis olla äikän päättötyö valmis ja ne esitellään (piti lukea 2 kirjaa (helppo osuus) ja kirjottaa niistä joku yli 10 sivua tekstiä (vaikea osuus). Kaiken lisäks ne ohjeet on tosi epäselvät.. ja ainiin jakso vaihtuu ens viikolla ja sillon alkaa englanti joka mun pitäis nostaa taas 7 D:

ja iltasin en saa unta tai heräilen öisin joten nukun usein vaan joku 5-7tuntia ja sitten oon päivisin väsynyt enkä saa mitään aikaseks.

anteeksi kauhea valitus
 

fundeeraaja

Asiantuntija
Liittynyt
6.2.2021
Viestejä
449
Reaktioarvo
464
Samoin, mulla on varmaan 19 tehtävää täsä eri kursseist joit yritän tehä yöllä mut sit nukun päivällä ":D"
 
Ylös Pohja