Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
1
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
Minkä värisiä / millasia maskeja käytätte?
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="Taivaansini" data-source="post: 68479" data-attributes="member: 167"><p>Käytän aina semmosia perus sinisiä. Koululla on niitä ja kotonakin on niitä. Haluisin kyl mieluummin varmaan käyttää niitä mustii, ne kun näyttää kivemmilta. Mieluiten kyl käyttäisin vaaleenpunasii, mietin niitten kohalla ihan samaa ku sä, mutta ilmeisesti niitä tuolta Tokmannilta saiski. Se vaan, että lähin Tokmanni on varmaan aika kaukana, eikä me juuri koskaan käydä Tokmannissa, hyvä jos edes kerran vuodessa, joten haaveeksi todennäköisesti jää noi vaaleenpunaset maskit. </p><p></p><p>Kaikkein eniten kyl varmaan haluisin käyttää ainaki välillä semmosia Kisu Korren suunnittelemia kangasmaskeja, kun ne on ihan super kauniita. Oon miettinyt, et pitäisköhän käyttää viel koronan jälkeenki jotain kangasmaskii talvella, koska viime talvena huomasin, kuinka ihanasti kasvomaski lämmitti naamaa, kun yleensä talvella just on muuten lämmin(ku mulla on tosi lämpimät ulkovaatteet) mutta sitten kasvot on ihan kylmissään, kun niitähän ei juuri mikään lämmitä.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Taivaansini, post: 68479, member: 167"] Käytän aina semmosia perus sinisiä. Koululla on niitä ja kotonakin on niitä. Haluisin kyl mieluummin varmaan käyttää niitä mustii, ne kun näyttää kivemmilta. Mieluiten kyl käyttäisin vaaleenpunasii, mietin niitten kohalla ihan samaa ku sä, mutta ilmeisesti niitä tuolta Tokmannilta saiski. Se vaan, että lähin Tokmanni on varmaan aika kaukana, eikä me juuri koskaan käydä Tokmannissa, hyvä jos edes kerran vuodessa, joten haaveeksi todennäköisesti jää noi vaaleenpunaset maskit. Kaikkein eniten kyl varmaan haluisin käyttää ainaki välillä semmosia Kisu Korren suunnittelemia kangasmaskeja, kun ne on ihan super kauniita. Oon miettinyt, et pitäisköhän käyttää viel koronan jälkeenki jotain kangasmaskii talvella, koska viime talvena huomasin, kuinka ihanasti kasvomaski lämmitti naamaa, kun yleensä talvella just on muuten lämmin(ku mulla on tosi lämpimät ulkovaatteet) mutta sitten kasvot on ihan kylmissään, kun niitähän ei juuri mikään lämmitä. [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
Minkä värisiä / millasia maskeja käytätte?
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja