Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
1
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
Minulle sattuneita "outoja" juttuja
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="irwikissa" data-source="post: 88175" data-attributes="member: 56"><p>Hmm joo ku siis tuolloin (arsenikki juttu) olin varma että olen hereillä mutta samalla tiesin että se ei ole todellinen joten en tiedä onko selkouni.</p><p>Toisaalta mä kyllä unissa aika useinkin tiedosta näkeväni unta ja saatan yrittää "selviytyä" siitä unesta sen muiston perusteella jos olen vaikka nähnyt sen aiemmin?:D</p><p></p><p>Heh kiva että säkin tykkäät. Oli muuten taas kumma juttu kun mulla oli illalla nukkumaan mennessä mun minijoulukuusen valot pois päältä ja sit jossain vaiheessa kun heräsin ne oli päällä. Sit pohdin et laitanko pois totesin että en jaksa ja ait monen tunnin päästä näin kun ne valot sammu ja oli aamulla pois.</p><p>Okei tossa on joku ajastin toiminto mut se tietääkseni laittaa ne vaan pois hetken päästä, ei päälle joten sillä mietin että mitä hittoa:D</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="irwikissa, post: 88175, member: 56"] Hmm joo ku siis tuolloin (arsenikki juttu) olin varma että olen hereillä mutta samalla tiesin että se ei ole todellinen joten en tiedä onko selkouni. Toisaalta mä kyllä unissa aika useinkin tiedosta näkeväni unta ja saatan yrittää "selviytyä" siitä unesta sen muiston perusteella jos olen vaikka nähnyt sen aiemmin?:D Heh kiva että säkin tykkäät. Oli muuten taas kumma juttu kun mulla oli illalla nukkumaan mennessä mun minijoulukuusen valot pois päältä ja sit jossain vaiheessa kun heräsin ne oli päällä. Sit pohdin et laitanko pois totesin että en jaksa ja ait monen tunnin päästä näin kun ne valot sammu ja oli aamulla pois. Okei tossa on joku ajastin toiminto mut se tietääkseni laittaa ne vaan pois hetken päästä, ei päälle joten sillä mietin että mitä hittoa:D [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
Minulle sattuneita "outoja" juttuja
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja