Minun on aina ollut vaikea käsittää, että itketään kun joku kohtelee terroristeja kuten he muita

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,616
Reaktioarvo
6,509
No oon kyllä kieltämättä itekki miettiny sitä. Miks niitä pittää sääliä, säälisivät ennemmin niitten uhreja ja uhrien omaisia
 

Skeletor

Tsemp-tsämp
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
20,089
Reaktioarvo
8,504
No oon kyllä kieltämättä itekki miettiny sitä. Miks niitä pittää sääliä, säälisivät ennemmin niitten uhreja ja uhrien omaisia
Niinpä, pistää miettimään. Jotain ISIS-joukkojakin pitäisi kohdella niin, että sianrasvalla siveltäisiin luodit ja sitten ampua keskivartaloon että hidas kuolema ja niiden asumuksia napalmilla kuorruttaa. Voisi olla kiven alla uudet tulokkaat, kun kostotoimenpiteet olisivat äärimmäisiä.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
39,786
Reaktioarvo
2,904
Ei huutista tässä kesussa on mainos: "saudi welcome to Arabia" pliis 😂😂😂

Tää o ny varmaa taas rasistista mut en voi sille mitään että hymähdin
 

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,616
Reaktioarvo
6,509
Niinpä, pistää miettimään. Jotain ISIS-joukkojakin pitäisi kohdella niin, että sianrasvalla siveltäisiin luodit ja sitten ampua keskivartaloon että hidas kuolema ja niiden asumuksia napalmilla kuorruttaa. Voisi olla kiven alla uudet tulokkaat, kun kostotoimenpiteet olisivat äärimmäisiä.
Veikkaanpa että niitä rikkaruohoja löytyy siitäkin huolimatta että ne yritetään kitkeä pois
 
Ylös Pohja