Keho Missä asennossa nukutte kun menkat?

Keskiyö

Asiantuntija
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
244
Reaktioarvo
258
Ite nukun vähiten sotkuisesti selällään, mahallaan nukkuminen sattuu ja kyljellään sotkee
 

Makkachin

Puudeli
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
2,137
Reaktioarvo
1,171
Miten päin ikinä tahdon, kun kuukuppi + side ei ole tullut vielä kertaakaan läpi. Yleensä kuitenkin kyljelläni. Loppumenkoista riittää pelkkä kuppi, kun se side on vain varalta parin ensimmäisen yön ajan.
 

immortalem

Antikristus
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
25.3.2021
Viestejä
5,148
Reaktioarvo
5,470
Yritän nukahtaa selälläni, mutta pyörin unissani niin paljon, että loppujen lopuksi nukun vähän kaikenlaisissa asennoissa oli menkat tai ei.
 

Keskiyö

Asiantuntija
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
244
Reaktioarvo
258
Miten päin ikinä tahdon, kun kuukuppi + side ei ole tullut vielä kertaakaan läpi. Yleensä kuitenkin kyljelläni. Loppumenkoista riittää pelkkä kuppi, kun se side on vain varalta parin ensimmäisen yön ajan.
Mulla on tää sama combo eli kuukuppi + kangasside mut niin runsas vuoto et herään neljän tunnin välein vaihtaa kaiken ja nukun varmuuden vuoks pyyhe (punainen) lakanan päällä :/
 

azgeda

Asiantuntija
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
727
Reaktioarvo
744
kuukupin kaa nukun semmosessa asennossa, missä normaalistikin! mutta sidettä kun vielä käytin, niin silloin nukuin visusti kyljelläni, että jalat oli aamulla ihan puutunu!
 

Amislainen

Asiantuntija
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
544
Reaktioarvo
461
Mä yritän ainakin nukkua selälteen mut aika usein jos on kovat menkkakivut niin joudun kääntyy kyljenteen et saa nukuttua koska kylki asento ainakin itellä helpottaa mahakipuihin mut sit se myös taas sotkee nivuset siihen mut sit käytän jotain pikkushortsei ettei lakanoihin mee
 

klovni

taivaanrannanmaalari
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
188
Reaktioarvo
129
Kyljellään. Mulla on niin runsaat menkat, että sotkisin ihan kauheesti jos nukkuisin selällään (normisti nukun siis aina selällään)
 
Ylös Pohja