haituvainen
Työsuojeluvaltuutettu
- Reaktioarvo
- 1,689
oon jo kauan ettiny miun syrkille isompaa terraariota / akvaariota tjsp., mutta mistään ei tunnu löytyvän sopivaa D: oon kaivanu koko torin läpi ja täällä lähellä on vaan liian pieniä, kauempana olevat taas ois ihan varteenotettavia (mutta ei kukaan varmaan ala lähettämään mistään toiselta puolelta suomea :D). oon myös koittanu katella ihan uutenakin jostain mustista ja mirristä ja peten koiratarvikkeesta yms., mutta niissäkään ei oo sopivia. tässä miun asuinkaupungissa on kyllä yks lemmikkiliike (josta hamsuni ostinkin), mut siellä on vaan häkkejä, ja mitä mie oon ymmärtäny ni akvaario / terraario on parempi vaihtoehto. rääh, miten ihmeessä tää voi olla näin vaikeeta? D: yks todella hyvä löyty kerran torista ja siinä ois ollu pyörätkin ja kaikki, mutta se oli niin iso, ettei ois mitenkään mahtunu järkevästi meille. samoin sellanen kuljetuslaatikko (jos toi on edes oikee termi?) olis hyvä, kun saatan sillon tällön ottaa hamsuni mukaan mummolaan. sellasesta varmaan turha edes haaveilla, kun niitäkään ei oikein tunnu olevan missään, tai sit mie en vaan osaa ettiä D: