Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
3
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
Mistä löytää Sherlockit suomeks?
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="PinkkiHuppari" data-source="post: 140463" data-attributes="member: 112"><p>Jos puhut siitä ainakin Ylellä olevasta Sherlock sarjasta, niin mäkin alotin hetki sitten kattoon sitä, mutta nyt oon jumahtanut kolmannen kauden tokaan jaksoon, kun yhtäkkiä keskittymiskyky ei riitäkään puolentoista tunnin jakson kattomiseen. Eikä tilannetta helpota sekään, että se sarja poistuu areenasta ihan kohta, eikä mulla oo mitään maksullista suoratoistopalvelua josta sen tarvittaessa voisin kattoo loppuun. Pitää siispä kerätä itteni ja kattoo se tässä parin viikon sisään. Pelottaa tosin se tyhjä olo joka mulle aina tulee kaikkien hyvien sarjojen ja elokuvien kattomisen jälkeen. Onneks voin sitten joko pahentaa tai helpottaa oloa kattomalla joitain edittejä ja klippejä TikTokista tai instasta. :D Toi kirjojen lukeminen vois kans olla kiva, jos mulla ei vaan ois tällä hetkellä yli tuhat sivunen kesken, hyvä jos saan sen luettua edes vuoden loppuun mennessä. ':D Toivottavasti löydät jostain ne kirjat suomeks, niin pääset vielä takas Sherlock-maailmaan.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="PinkkiHuppari, post: 140463, member: 112"] Jos puhut siitä ainakin Ylellä olevasta Sherlock sarjasta, niin mäkin alotin hetki sitten kattoon sitä, mutta nyt oon jumahtanut kolmannen kauden tokaan jaksoon, kun yhtäkkiä keskittymiskyky ei riitäkään puolentoista tunnin jakson kattomiseen. Eikä tilannetta helpota sekään, että se sarja poistuu areenasta ihan kohta, eikä mulla oo mitään maksullista suoratoistopalvelua josta sen tarvittaessa voisin kattoo loppuun. Pitää siispä kerätä itteni ja kattoo se tässä parin viikon sisään. Pelottaa tosin se tyhjä olo joka mulle aina tulee kaikkien hyvien sarjojen ja elokuvien kattomisen jälkeen. Onneks voin sitten joko pahentaa tai helpottaa oloa kattomalla joitain edittejä ja klippejä TikTokista tai instasta. :D Toi kirjojen lukeminen vois kans olla kiva, jos mulla ei vaan ois tällä hetkellä yli tuhat sivunen kesken, hyvä jos saan sen luettua edes vuoden loppuun mennessä. ':D Toivottavasti löydät jostain ne kirjat suomeks, niin pääset vielä takas Sherlock-maailmaan. [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
Mistä löytää Sherlockit suomeks?
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja