Mistä löytää Sherlockit suomeks?

Liittynyt
24.2.2023
Viestejä
28
Reaktioarvo
15
Katoin Sherlock sarjan ja se oli ihan sairaan addiktoiva ja haluun sitä lisää. Haluisin lukee kirjat tai jotain kirjoi ees siihe liittyvää mut en tiiä mistä löydät niitä suomeks? Tietääkö joku?


(Also saa tulla keskustelee siitä sarjasta katoin sen huolestuttavasti 24h sisäl..)
 

PinkkiHuppari

Yliajattelija
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
537
Reaktioarvo
510
Jos puhut siitä ainakin Ylellä olevasta Sherlock sarjasta, niin mäkin alotin hetki sitten kattoon sitä, mutta nyt oon jumahtanut kolmannen kauden tokaan jaksoon, kun yhtäkkiä keskittymiskyky ei riitäkään puolentoista tunnin jakson kattomiseen. Eikä tilannetta helpota sekään, että se sarja poistuu areenasta ihan kohta, eikä mulla oo mitään maksullista suoratoistopalvelua josta sen tarvittaessa voisin kattoo loppuun. Pitää siispä kerätä itteni ja kattoo se tässä parin viikon sisään. Pelottaa tosin se tyhjä olo joka mulle aina tulee kaikkien hyvien sarjojen ja elokuvien kattomisen jälkeen. Onneks voin sitten joko pahentaa tai helpottaa oloa kattomalla joitain edittejä ja klippejä TikTokista tai instasta. :D Toi kirjojen lukeminen vois kans olla kiva, jos mulla ei vaan ois tällä hetkellä yli tuhat sivunen kesken, hyvä jos saan sen luettua edes vuoden loppuun mennessä. ':D Toivottavasti löydät jostain ne kirjat suomeks, niin pääset vielä takas Sherlock-maailmaan.
 
Ylös Pohja