Suhteet Mistä tietää että joku ei tykkää ollenkaan susta?

Minkelii

Lempeä kissojen palvelija
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
4,441
Reaktioarvo
3,143
Kertokaa merkkejä vaikka kokemuksen kautta.
 

redneck276

Asiantuntija
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
716
Reaktioarvo
418
Riippuu varmaan millä tavalla tuntee ihmisen, mutta jos ei esimerkiksi vastaa viesteihin tai ei halua koulussa olla vaikka samassa ryhmätyössä.

Molemmista kokemusta. Yhdellä ryhmätyöstä kieltäytyjällä oli kyllä jotain muuta ongelmaa eikä pelkästään se ettei pitänyt kaikista ihmisistä.
 

KäveleväNakki

Mysteeri
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
1,886
Reaktioarvo
1,407
Yleensä jos joku ei pidä musta, ne yleensä ignooraa meikäläisen, yrittää pitää porukan ulkopuolella tai sitten vaan käyttäytyy muilla tavoin töykeästi, esim. saattaa puhua epäasialliseen sävyyn mulle.

Jos itse en pidä jostakusta, yleensä ignooraan ne ja piilovittuilen niille jollain tapaa, jos siis ovat sen verran välkkyjä, että edes tajuavat sen.
 

Mandalay

kadoksissa
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
783
Reaktioarvo
747
Ite oon huomannut, että puhuu ryhmässä muiden kanssa muttei ota mitään kontaktia minuun, ignooraa pointtini keskusteluissa, suhtautuu ylipäänsä jotenkin alentavasti mua kohtaan ihan kuin olisin näkymätön tai muuten alempiarvoinen tai vajaaälyisempi. Puhuu myös päälle välillä ja näyttää ärtyneeltä jos muut porukassa vaikka joutuu odottamaan jos käyn tyyliin vessassa tai ostamassa nopeasti jonkun vesipullon kun ollaan ulkona. Tää tyyppi siis kuuluu samaan kaveriporukkaan, mutta ei vaan olla jostain syystä ikinä tultu toimeen.
 
Ylös Pohja