Poistettukäyttäjänimi27
Guest
- Reaktioarvo
- 4,757
monella varmaan vanhemmat ihmetelly kun televisiosta tulee tämmöstä 2000 luvullaMuistan mutta en ole varma olenko katsonut tuon lapsena vai myöhemmin vai sekä-että
Voi ollaD:monella varmaan vanhemmat ihmetelly kun televisiosta tulee tämmöstä 2000 luvulla
no siis joskus 2006-2010 se näytettiinei mitään muistikuvaa :o oon syntyny 2005, joten voi olla ettei tuota näytetty siihen aikaan kun katoin lastenohjelmia
kyllä se näytettiin tossa lukee sen kanavan nimi oikeassa ylä kulmassaVoi ollaD:
Mutta toisaalta tuon ikäiset on varmaan liian pieniä ymmärtämään miksi se olisi jätetty pois
Häh?kyllä se näytettiin tossa lukee sen kanavan nimi oikeassa ylä kulmassa
mitä tarkoitit tällä
Siis että ne ei ehkä ymmärtäisi miksi yksisormi on jätetty pois ohjelmasta kun eivät ehkä tiedä että se ei ole ihan niin hienostunut elemitä tarkoitit tällä
Mutta toisaalta tuon ikäiset on varmaan liian pieniä ymmärtämään miksi se olisi jätetty pois
et varmaan lasten ohjelmia katsonut ainakaan pienten silloin kun tulien muista ja oon - 97
oot ollu jo sen ikäinen ettei ole tullu katsottua varmaanOlen syntynyt 1998 ja ei mitään muistikuvia koko ohjelmasta. :D Toki tuon keskisormivideon olen YouTubesta nähnyt aiemmin, se on legendaarinen.