Elokuvat & Sarjat Mistä vitusta näkee salsut jaksosta 181 eteenpäin

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
35,964
Reaktioarvo
2,893
Hei for real oon ootellu niitä tässä vuostolkulla. Siihen tyssäs taas niin saatanasti, mä jo luulin et ne olis ilnestynyki youtubeen mut eeeeeei toki. Jumalauta nyt :D yhtä kidutusta vuodesta toiseen, saamari sentään.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
35,964
Reaktioarvo
2,893
Kai se on vaan luovutettava. Ja siirryttävä katsomaan eräitä muita sarjoja :-)
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
35,964
Reaktioarvo
2,893
Joo-o eipä näy missään. Ehkä joskus tulee youtubeen tai sitten ei :>>>>>
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
35,964
Reaktioarvo
2,893
Voi helvetin perse kun noita jaksoja ei vaan voi kattoa mistään oikeesti. Tarviin kipeesti jotain muuta ajateltavaa kuin ahdistukset. Salsut aina auttaa mua unohtamaan hetkeks kaiken semmosen.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
35,964
Reaktioarvo
2,893
Tarvisin nyt ihan vitusti niitä jaksoja (koska mielenterveys,,,) mutta ei kun vittu ei niin ei. Ja mikään muu sarja ei vaan oo sama asia ku salsut. Vaikka katon kyllä, krhm, muitakin (k&p ainakin :D)
 

Mirq

Retrofiilistelijä
Liittynyt
22.2.2021
Viestejä
9
Reaktioarvo
4
En tiiä löytyyks jaksoa 181 mistään, mutta tästäpä löytyis jaksoja jaksosta 182 alkaen 😄
 

haituvainen

Työsuojeluvaltuutettu
Liittynyt
1.4.2021
Viestejä
1,686
Reaktioarvo
1,701
Miekään en tiiä löytyykö mistään jaksoa 181 D: Tuli mieleen, että entä jos laittasit viestiä jollekin joka lataa noita Tubeen? Ittee kans ärsytti tässä kesällä kun katoin vanhoja jaksoja Salkkareista ja aattelin että ihanaa, täältä varmaan löytyy ne kaikki osat. No eipä löytyny ei, eikä ollu millään muillakaan kanavilla vaikka kuinka kirjotin YouTuben hakuun. Ainakin joka toinen jakso puuttu :D:: Ja kun eihän tää muuten sinänsä edes haittais, mutta kun (vanhat) Salkkarit on jostain syystä sellasia, että ne saa ajatukset pois kaikesta ikävästä.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
35,964
Reaktioarvo
2,893
En tiiä löytyyks jaksoa 181 mistään, mutta tästäpä löytyis jaksoja jaksosta 182 alkaen 😄
Mä haluun sen 181 kans. Mut joo oon tsekannu ton listan mut eiks siin oo vaan pelkkiä ykkösosia. Mut haluun nähä 181 eka
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
35,964
Reaktioarvo
2,893
Miekään en tiiä löytyykö mistään jaksoa 181 D: Tuli mieleen, että entä jos laittasit viestiä jollekin joka lataa noita Tubeen? Ittee kans ärsytti tässä kesällä kun katoin vanhoja jaksoja Salkkareista ja aattelin että ihanaa, täältä varmaan löytyy ne kaikki osat. No eipä löytyny ei, eikä ollu millään muillakaan kanavilla vaikka kuinka kirjotin YouTuben hakuun. Ainakin joka toinen jakso puuttu :D:: Ja kun eihän tää muuten sinänsä edes haittais, mutta kun (vanhat) Salkkarit on jostain syystä sellasia, että ne saa ajatukset pois kaikesta ikävästä.
Nimenomaan sama mul, ne on ollu mulle parempaa terapiaa ku mun actual terapia joka on tuottanu pelkkää lisäahdistusta ja surua :D en vittu ymmärrä miksei niit voi laittaa vaikka mtv-palveluun tai jotain. Ja no en usko että kommentointi auttaa mitään koska vaikuttaa että ihmiset kinuaa noita jaksoja kaikkialla mutta ei mitään vaikutusta näköjään ja ilmeisesti ne on poistettu youtubesta jos joku on ne sinne ladannut. Voihan sitä yrittää kommentoida ja kinuta noita jaksoja vaikka mistä mutta niin en sitten tiedä ja sit jotkut esim ylilaudalla puhu että vois myydä halvalla mutta en luota mihinkään tommosii ja muutenki vaikee tietää mihin sivuille pystyy menee ja mitkä on laittomia jne. Kuulemma on joku finvip ja sit megas oli niitä jaksoja mutta ei vissiin oo enää, enkä tiiä tost megastakaa kyl et mikä juttu se on. YouTube ois paras paikka kattoo niit mut en usko et ihmiset jaksaa laittaa niit sinne ku ne poistetaan näköjään aina, vitun fremantle media. Idiootit vois sit antaa meille jonkun tavan kattoa niitä jos ne ei halua että niitä ladataan youtubeen. Tosi kiva että liian nuoret kuten minä ei sit koskaan voi nähä niitä vanhoja jaksoja, tuskin niitä näytetään telkkarissakaan. Oon toki jotain nähny pienenä mutta ainakin just toi 2000-2003 on mulle aika tuntematonta aluetta, vaikka jotain muistan silloin pienenä nähneeni. 2004 asti oon ainakin kattonu muistaakseni niin vituttaa että sit ei oikeesti voida antaa tämmösten kattoo jaksoja jotka on syntyny vasta -98 niiku mä. Ja tosiaa kuten sanoit ni ei siinä ois niin paljon vittuuntumista muuten mutta ku salsujen kattominen on just about paras tapa lievittää ahistusta. Noiki kaikki 1-180 jaksot oon nähny jo aikasemmin koska dvd:t niin toi nyt oli vanhan kertausta vaan mut ikinä en oo mielestäni nähny tosta 180 eteenpäin et juu vituttaa saatanasti. Mä en vaa oikein ymmärrä mikä vittu siinä on niin kamalaa fremantlemedialle jos ne nyt on siellä YouTubessa.
 

Mirq

Retrofiilistelijä
Liittynyt
22.2.2021
Viestejä
9
Reaktioarvo
4
Mä haluun sen 181 kans. Mut joo oon tsekannu ton listan mut eiks siin oo vaan pelkkiä ykkösosia. Mut haluun nähä 181 e
Siis tuolla youtubessa on 2 listaa samalta tekijältä, jossa toisessa on 1. osat ja toisessa sekä 1 että 2 osat. Yritin linkata tohon sitä mikä sisältää 2. osat myös, mutta en tiiä. Tosiaan viime vuodesta lähtien oon kattonu noita ja laita yt hakuun ”Salkkarit jaksot 182-?” nii löytyy ainaki se oikee lista. Jaksoo 181 en onnistunu löytää.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
35,964
Reaktioarvo
2,893
Siis tuolla youtubessa on 2 listaa samalta tekijältä, jossa toisessa on 1. osat ja toisessa sekä 1 että 2 osat. Yritin linkata tohon sitä mikä sisältää 2. osat myös, mutta en tiiä. Tosiaan viime vuodesta lähtien oon kattonu noita ja laita yt hakuun ”Salkkarit jaksot 182-?” nii löytyy ainaki se oikee lista. Jaksoo 181 en onnistunu löytää.
Aaa okei no voi hitto ku haluisin just kattoo silleen etten jätä yhtään jaksoo välistä. Mut joo kiitos kuitenkin.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
35,964
Reaktioarvo
2,893
VOI VITUN VITTU vihaan fremantlemediaa niin paljon. Saatanan kusipäät oikeasti. Löysin tän: tolta joltain soittolistalta ja luulin että ne jaksot on sittenkin siellä mut vittu youtube skippaaki ne koska "fremantlemedia jotain jotain jotain" HAISTAKAA VITTU. hyppäs jaksoon 239 tai jonneki sinne hevonvittuun. Haistakaa oikeesti nyt vittu koko fremantlemedia mul menee lopullisesti hermo koko Suomen maahan ihan vaan sen takia ku LUULIN et jes vihdoinkin löysin ne MUT EI SAATANA. HIRTTÄKÄÄ VAIKKA ITTENNE KIITOS. Helvetin idiootit, kuka vittu noista päättää että "joo ei vittu ei voida antaa ihmisten nähä niitä jaksoja mitä ne ei oo ikinä nähny siks et ne on ollu vittu 1v sillon" joo oikeesti hypätkää vaikka sillalta alas saatana. Tää ei edes menis näin paljon tunteisiin jos ne videot ei ois NÄKYNY SIINÄ SOITTOLISTASSA ja koska ne näky siinä ni LUULIN MUT EI SAATANA SITTE VITU MOLOPÄÄT :DD ....... kiitti.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
35,964
Reaktioarvo
2,893
Video ei ole käytettävissä.
Videossa on sisältöä kumppanilta fremantle international, joka on estänyt sen esittämisen tekijänoikeussyistä.

TUNKEKAA NE TEKIJÄNOIKEUDET PERSEESEENNE. jos noita ei voida MISSÄÄN VITUN MUODOSSA ESITTÄÄ KOSKAAN IKINÄ niin kiitos iha vitusti sitten taas siitä. Ja ampukaa itteenne vaikka päähän. Siis mul ei oo IKINÄ menny näin pahasti järki tv-sarjan takia. Oisitte vaan ollu alunperinkin julkasematta sitte niitä vitun dvd:itä, vitun pellet :D on kiva jättää ihmiset roikkumaan cliffhangeriin vuosikausiks, seriously näin ne kaikki dvd-jaksot joskus 2013 tai en tiiä, vuosikausia sitten joka tapauksessa enkä VIELÄKÄÄN oo nähny jaksoa 181. Oikeesti toivon pahoja asioita noille ilkimyksille. Tää ei oo hauskaa enää. täs on MENNY VUOSIKAUSIA. olin jo luovuttanu kokonaan kunnes katoin että ne jaksot on sittenkin youtubessa MUTTA EIPÄS OLLUKAAN SAATANA, VITUN MULKUT :DDDDD
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
35,964
Reaktioarvo
2,893
Ja joo ofc jos jakso 182 ja eteenpäin on youtubessa nii ok mut SE YKS VITUN JAKSO. SE YKS SAATANAN JAKSO JONKA TARVIIN SIITÄ VÄLISTÄ, vitun vittu
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
35,964
Reaktioarvo
2,893
Eikai siinä sitte muuta ku katotaan tällee hyppien ja skippaillen, kiitos tästä niin helvetin paljon. Tai sit alan boikotoimaan koko vitun fremantlee. :Dd heh heh VITTU.

mut ku en vaa missään nimessä haluis jatkaa seuraavista jaksoista koska siitä jää helvetisti mehukasta draamaa näkemättä jos yks jakso on täysin pimennossa ja nii vittu
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
35,964
Reaktioarvo
2,893
Lol, Otso kontiota lainatakseni: "TAPAN, MÄÄ NIIN TAPAN" 😂😂😂

XDDDD FR
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
35,964
Reaktioarvo
2,893
HUUTISTA mutta okei, ei sitten. Seikka on saletti DDDDDDDDDD:
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
35,964
Reaktioarvo
2,893
Siis saatana, pahinta tässä nyt oli vaan se että mä LUULIN vihdoin löytäneeni ne, mutta petyin KARVAASTI.

kauheeta kielenkäyttöä koko kesu täynnä lmaooooo i'm-
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
35,964
Reaktioarvo
2,893
Yritin kattoa jaksosta 182 mutta ei oo yhtään mukavaa ei. Ku ei yhtään tiedä mitä on tapahtunut nii ei oo mitään mielenkiintoa tsiigaa :)))))))) mitä järkee kattoo ku selkeesti kunnon draamat tulilla ollu just aikasemmin päätellen ainakin tosts jukan ja aleksin keskustelusta ton jakson alussa, mutta kun ei tiedä mitä siinä on aikasemmin tapahtunu ni ei oo mitään järkee kattoo. Oon vaa ihan kujalla nii joo en varmaa sit kato ollenkaa.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
35,964
Reaktioarvo
2,893
En ymmärrä miksei joku jolla sattuis olemaan kaikki jaksot, voi laittaa niitä vaikka sinne google driveen samalla tavalla kun ne jotkut jaksot oli siellä. Kai silleenki pystyis tekee? Ja ne jotka niitä on aiemmin laittanu youtubeen niin eiköhän ne pystyis ne laittaa driveenki. Itsekkäät paskat :D sit vaa linkkiä jakelee ympäriinsä ni ihmiset pystyis kattoo drives. Ymmärrän ettei ehkä jaksa mut vituttaa silti. Jos kerran ne ei YouTubessa pysy minuuttia kauempaa (pientä liiottelua siinä) niin kai joku drive olis hyvä vaihtoehto? Mut eipä tietenkään. Sitä paitsi sielt drivest oli oikeestiki ihan kiva kattoo niitä, eipä se oikeestaan ollu sen huonompi alusta ku youtube. Niin että miksi vitussa. Voisin toki mennä jonnekin ylilaudalle vinkumaan että joku jolla on ne jaksot tekis niin että laittais driveen ja jakais linkin mutta auttaiskohan tuo mitään.
 

Vadde

Harjoittelija
Liittynyt
14.3.2022
Viestejä
1
Reaktioarvo
0
Moikka, löytykö niitä jaksoja? Itellä vaan jaksot 0-180 ja katoin tubesta 317 asti mut sitte kaikki poistettii:( Oon yrittäny kaivella kutsua finvippii mut saa nähä onnistunko saamaan, ja jotkut väittää et siel ois salkkarit bännitty eli ei sekään auttas. Tosiaan tottunu syömäänki salkkareita kattoen ni ois kiva löytää niitä tai riudun kuoliaaks😂😂 vitsivitsi
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
35,964
Reaktioarvo
2,893
Moikka, löytykö niitä jaksoja? Itellä vaan jaksot 0-180 ja katoin tubesta 317 asti mut sitte kaikki poistettii:( Oon yrittäny kaivella kutsua finvippii mut saa nähä onnistunko saamaan, ja jotkut väittää et siel ois salkkarit bännitty eli ei sekään auttas. Tosiaan tottunu syömäänki salkkareita kattoen ni ois kiva löytää niitä tai riudun kuoliaaks😂😂 vitsivitsi
En tiiä katoin jossai vaiheessa ihan sekavasti sieltä täältä jotain pätkiä nii en enää ees muista mitä oon kattonu.
 
Ylös Pohja