Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
2
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
Mitä aktuallista nämä kommentit oikeen ovat???
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="Maisie" data-source="post: 11903" data-attributes="member: 189"><p>TÄMÄ TODELLA. Siis oon miettiny ihan samaa ku lukenu jotai sanomalehtien tekstiviestejä ja jotai mielipidetekstejä ku ihmiset alkaa johonki sotaan vedota että "kyllä nykynuoriso on pilalla kun joittenki tanssien väliin jääminen haittaa. Silloi ku minä olin nuori nii kyllä tuli kutsu sotaan ja ei tullu moni sieltä takasin" ja että "pitäiskö sitte lukiolaisia kohdella ihan lapsina, ei teidän vanhemmat sitä tautia voi pois viedä taikaiskusta" NIINKU VITTU OIKEESTI. Nuoriso ymmärtää miks ne rajotukset on mut kai nyt inhimilliset tärket kokemukset saa harmittaa???? Mitää tunteita ei sais enää kokee vaik kaikki kiva peruuntuu ihmisillä joille on siihen vaan kerran elämäs tilaisuus.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Maisie, post: 11903, member: 189"] TÄMÄ TODELLA. Siis oon miettiny ihan samaa ku lukenu jotai sanomalehtien tekstiviestejä ja jotai mielipidetekstejä ku ihmiset alkaa johonki sotaan vedota että "kyllä nykynuoriso on pilalla kun joittenki tanssien väliin jääminen haittaa. Silloi ku minä olin nuori nii kyllä tuli kutsu sotaan ja ei tullu moni sieltä takasin" ja että "pitäiskö sitte lukiolaisia kohdella ihan lapsina, ei teidän vanhemmat sitä tautia voi pois viedä taikaiskusta" NIINKU VITTU OIKEESTI. Nuoriso ymmärtää miks ne rajotukset on mut kai nyt inhimilliset tärket kokemukset saa harmittaa???? Mitää tunteita ei sais enää kokee vaik kaikki kiva peruuntuu ihmisillä joille on siihen vaan kerran elämäs tilaisuus. [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
Mitä aktuallista nämä kommentit oikeen ovat???
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja