Uutiset Mitä aktuallista nämä kommentit oikeen ovat???

Nairne

Shagger
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
162
Reaktioarvo
293

Luin jutun ja sitten kommentit (virhe), ja ei herran jeesus kun alkoi keittämään yli. Miten ihmiset voivat alkaa vähätellä muiden pahaa oloa ja sanoa, että 'silloin kun minä olin nuori ja oli sota niin silloin ei koskaan valitettu ehei, nykyajan nuoret eivät kestä edes yhtä historiallista pandemiaa tai edes kun maailman on päin persettä lolololol'

Aikamoista porukkaa löytyy Yleltä nykyään, kieltämättä.
 

Maisie

:)
Liittynyt
6.2.2021
Viestejä
81
Reaktioarvo
80
TÄMÄ TODELLA. Siis oon miettiny ihan samaa ku lukenu jotai sanomalehtien tekstiviestejä ja jotai mielipidetekstejä ku ihmiset alkaa johonki sotaan vedota että "kyllä nykynuoriso on pilalla kun joittenki tanssien väliin jääminen haittaa. Silloi ku minä olin nuori nii kyllä tuli kutsu sotaan ja ei tullu moni sieltä takasin" ja että "pitäiskö sitte lukiolaisia kohdella ihan lapsina, ei teidän vanhemmat sitä tautia voi pois viedä taikaiskusta" NIINKU VITTU OIKEESTI. Nuoriso ymmärtää miks ne rajotukset on mut kai nyt inhimilliset tärket kokemukset saa harmittaa???? Mitää tunteita ei sais enää kokee vaik kaikki kiva peruuntuu ihmisillä joille on siihen vaan kerran elämäs tilaisuus.
 

sorsa

Kokenut
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
195
Reaktioarvo
147
hohhoijaa oli tämäkin mennyt multa ohi

sisäisesti kiehun
 

varjojenmaa

Asiantuntija
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
300
Reaktioarvo
305
Tietenkin saa harmittaa. Toivon vaan, että myös nuoret noudattaisivat rajoituksia, koska liian monelle korona aiheuttaa kuoleman, mikä on lopullista, toisin kuin nää rajoitukset nyt.
 

Cieli

Weteraani
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
318
Reaktioarvo
384
Juuh, ei kannata lukea noita paskajuttuja ja -kommentteja ollenkaan.
 

Peruukkiteline

Teenlitkijä
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
7.2.2021
Viestejä
1,426
Reaktioarvo
2,314
TÄMÄ TODELLA. Siis oon miettiny ihan samaa ku lukenu jotai sanomalehtien tekstiviestejä ja jotai mielipidetekstejä ku ihmiset alkaa johonki sotaan vedota että "kyllä nykynuoriso on pilalla kun joittenki tanssien väliin jääminen haittaa. Silloi ku minä olin nuori nii kyllä tuli kutsu sotaan ja ei tullu moni sieltä takasin" ja että "pitäiskö sitte lukiolaisia kohdella ihan lapsina, ei teidän vanhemmat sitä tautia voi pois viedä taikaiskusta" NIINKU VITTU OIKEESTI. Nuoriso ymmärtää miks ne rajotukset on mut kai nyt inhimilliset tärket kokemukset saa harmittaa???? Mitää tunteita ei sais enää kokee vaik kaikki kiva peruuntuu ihmisillä joille on siihen vaan kerran elämäs tilaisuus.
Vähän ot, mutta mummuni (sota-ajan lapsi) kertoi, että sota-aikaan oli kiellettyä järjestää esim. tansseja sun muita "liian iloisia asioita", joten nuoret tietenkin järjestivät niitä salaa. :D
 

Cieli

Weteraani
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
318
Reaktioarvo
384
Vähän ot, mutta mummuni (sota-ajan lapsi) kertoi, että sota-aikaan oli kiellettyä järjestää esim. tansseja sun muita "liian iloisia asioita", joten nuoret tietenkin järjestivät niitä salaa. :D
Onhan nytkin salakapakoita ja rikkaiden salabileitä, joten sama meininki edelleen nykyään, vaikka ajat ovat erilaiset.
 

Peruukkiteline

Teenlitkijä
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
7.2.2021
Viestejä
1,426
Reaktioarvo
2,314
Onhan nytkin salakapakoita ja rikkaiden salabileitä, joten sama meininki edelleen nykyään, vaikka ajat ovat erilaiset.
Siihen juuri viittasinkin. Ja silti vuosi toisensa jälkeen kuuluu sama ulina "nykynuoriso on pilalla, ei minun nuoruudessani..!!1"
 

titi-uuh

"jee"
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
237
Reaktioarvo
401
Joskus selaimeen sai sellaisen laajennoksen, joka muutti uutisten kommenttikentät kissakuviksi. Se oli hyvää aikaa elämässäni.

Mutjoo. Kyllä löytyy kuraa paljon ja kaikkialta; uutisista, kommenteista, päivityksistä. Oon viime aikoina yrittänyt pitää itteeni erossa uutisista, mutta laihoin tuloksin. Joka päivä käyn kattomassa että mitähän paskaa on tänään kirjoitettu. Se on vähän niinku mäkkäriateria. Himottaa ja pakko saada, mut oikeestaan lopulta on vain paha olo :DDDDD

Onks kukaan täällä luopunu onnistuneesti uutisten/kommenttien selailusta?
 

Cieli

Weteraani
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
318
Reaktioarvo
384
Joskus selaimeen sai sellaisen laajennoksen, joka muutti uutisten kommenttikentät kissakuviksi. Se oli hyvää aikaa elämässäni.

Mutjoo. Kyllä löytyy kuraa paljon ja kaikkialta; uutisista, kommenteista, päivityksistä. Oon viime aikoina yrittänyt pitää itteeni erossa uutisista, mutta laihoin tuloksin. Joka päivä käyn kattomassa että mitähän paskaa on tänään kirjoitettu. Se on vähän niinku mäkkäriateria. Himottaa ja pakko saada, mut oikeestaan lopulta on vain paha olo :DDDDD

Onks kukaan täällä luopunu onnistuneesti uutisten/kommenttien selailusta?
Minä lopetin iltapaskojen ja Hesarin lukemisen vuosi sitten, tosin vielä käyn välillä vauvapalstalla lukemassa tylsyyttäni ja sielläkin on hirveästi kuraa, pitäisi sekin lopettaa kokonaan.
 

titi-uuh

"jee"
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
237
Reaktioarvo
401
Minä lopetin iltapaskojen ja Hesarin lukemisen vuosi sitten, tosin vielä käyn välillä vauvapalstalla lukemassa tylsyyttäni ja sielläkin on hirveästi kuraa, pitäisi sekin lopettaa kokonaan.
Vauvapalstalla 😱 eikö se ole oikein kuran suoltamisen kruununjalokivi! Ihailen rohkeuttasi käydä siellä.

Miten päädyit lopettamaan uutispaskat?
 

Cieli

Weteraani
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
318
Reaktioarvo
384
Vauvapalstalla 😱 eikö se ole oikein kuran suoltamisen kruununjalokivi! Ihailen rohkeuttasi käydä siellä.

Miten päädyit lopettamaan uutispaskat?
Pitäisi lopettaa vauvapalstallakin roikkuminen. Kamala paikka, mutta tylsyyttäni siellä tapan aikaa.

Lopetin uutispaskat, koska ne klikkiotsikot ärsyttivät ja kommentit oli just sitä paskaa, että "miksi heikot nykyihmiset ei kestä mitään ja kyllä me sodat ja lamat kestettiin ja blaa blaa".

Poistin sivut selaushistoriasta ja lopetin kaikki uutiskirjeet vuosi sitten ja se on pitänyt ja pitää aina siihen asti, kun koronauutisointi loppuu tai jää sivuaiheeksi.
 
Ylös Pohja