mitä diagnooseja teillä on?

Liittynyt
23.10.2022
Viestejä
93
Reaktioarvo
49
En ole (kuten harva muukaan sosiopaatti) mikään kissojen tai kehitysmaisojen potkimisesta innostuva amis, jollaisia säälittävät psykopaatit ovat. Nautin enemmän pitkistä kävelyistä rannoilla ja suunnitelmista suunnitelmien sisällä, jolloin yllätyn vain harvakseltaan. Voisi sanoa, että elämäni on äärimmäisen tylsää koska mikään vastaantuleva asia tulee yllätyksenä tai uutena, vaan olen käynyt kaikki skenaariot läpi päässäni tuhansia kertoja, mutta en tuhlaa aikaa kuitenkaan niiden ajatteluun vaan ne ns. pyörii taustaprosessina taustalla kun kuutioin esim. porkkanoita tai lajittelen sukkia.
oho mielenkiintoinen kuvailu, mutta kiitos :)
 

TalvinenRasia

Kissan ulkoiluttaja
Liittynyt
5.2.2021
Viestejä
776
Reaktioarvo
752
Pakko-oireinen häiriö, paniikkihäiriö ja epätyypillinen laihuushäiriö.

Tietääkö kukaan muuten, että mitä tarkoitetaan määrittämättömällä masennustilalla?
 
Liittynyt
5.2.2021
Viestejä
4,660
Reaktioarvo
5,134
En tiedä, itekki oon pohtinu pitkään ku nää on aika abstrakteja nää "määrittämättömät" ja "sekamuotoiset" :D
Pakko-oireinen häiriö, paniikkihäiriö ja epätyypillinen laihuushäiriö.

Tietääkö kukaan muuten, että mitä tarkoitetaan määrittämättömällä masennustilalla?
Kaikki mikä ei sovi edellä mainittuihin tai niitä ei vaan muuten vaan voida käyttää tai tilanne on se että "tarkentuu myöhemmin" :D
 

Karzaa

Asiantuntija
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
435
Reaktioarvo
423
No fyysisiä mulla on infektioastma ja jonkinnäkönen kuukautishäiriö. Viittaa et olis PCO mut en oo vielä mitään virallista diagnoosia saanu. Psyykkiseltä puolelta mulle on ennen diagnosoitu muu lapsuuden tunnehäiriö ja keskivaikea masennus. Nyt mulla ollaan kuitenkin alettu epäilemään ahdistuneisuushäiriötä ja kaksisuuntaista mielialahäiriötä.
 

rätvänä

Asiantuntija
Liittynyt
10.2.2021
Viestejä
222
Reaktioarvo
317
Keskivaikea masennus, yleinen ahdistuneisuushäiriö, tarkkaavaisuushäiriö sekä iho-ongelmia kuten atooppinen iho ja lievä iktyoosi. Lisäksi on ollut sosiaalisten tilanteiden pelkoa ja ahmintahäiriön oireita, mut niistä ei muistaakseni löydy virallista diagnoosia.
 
Ylös Pohja