Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
1
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Keho, mielenterveys & syvälliset
Mitä eroa on paniikki- ja ahdistuskohtauksilla?
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="Girlofpunk" data-source="post: 12738" data-attributes="member: 138"><p>Itse oon ainakin huomannut kun ahdistun, ajatukset on sellassia itseään vähätteleviä, en usko itseeni ja koen olevani hyödytön kun ahdistun jostain ihan pienestäkin asiasta mistä voi selvitä ajan kanssa. Oli se sitten koe tai sosiaalinen tilanne. </p><p>Omilla kavereilla ei tälläistä ongelmaa ole että saavat ahdistuskohtauksia usein tai on ahdistuneisuushäiriötä edes. Todella harvoin heidän seurassaan olen saanut paniikki/ahdistuskohtausta. Ehkä ihan hyvä vaan. Jos kuitenkin jotain itkuista viestiä olen heille laittanut niin aika perus vastauksia sieltä tulee, että koita rauhoittua ja mieti jotain muuta, älä sitä asiaa. Toihan on vähän sama kun sanoisi sokealle että yritä nähdä jotain. </p><p>En tiedä. Jotenkin en edes heiltä odota mitään hirveen hyviä lohdutuksia. Sen takia mulla on terapeutti jolle pystyn aina laittamaan viestiä kun on kohtaus. Hän ymmärtää hyvin kun on kouluttautunut sitä varten ja tietää asioista ja siihen liittyvistä oireista ja ajatuksista yms.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Girlofpunk, post: 12738, member: 138"] Itse oon ainakin huomannut kun ahdistun, ajatukset on sellassia itseään vähätteleviä, en usko itseeni ja koen olevani hyödytön kun ahdistun jostain ihan pienestäkin asiasta mistä voi selvitä ajan kanssa. Oli se sitten koe tai sosiaalinen tilanne. Omilla kavereilla ei tälläistä ongelmaa ole että saavat ahdistuskohtauksia usein tai on ahdistuneisuushäiriötä edes. Todella harvoin heidän seurassaan olen saanut paniikki/ahdistuskohtausta. Ehkä ihan hyvä vaan. Jos kuitenkin jotain itkuista viestiä olen heille laittanut niin aika perus vastauksia sieltä tulee, että koita rauhoittua ja mieti jotain muuta, älä sitä asiaa. Toihan on vähän sama kun sanoisi sokealle että yritä nähdä jotain. En tiedä. Jotenkin en edes heiltä odota mitään hirveen hyviä lohdutuksia. Sen takia mulla on terapeutti jolle pystyn aina laittamaan viestiä kun on kohtaus. Hän ymmärtää hyvin kun on kouluttautunut sitä varten ja tietää asioista ja siihen liittyvistä oireista ja ajatuksista yms. [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Keho, mielenterveys & syvälliset
Mitä eroa on paniikki- ja ahdistuskohtauksilla?
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja