Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
6
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
Mitä helvettiä duunaan
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 25040" data-attributes="member: 34"><p>HUUDAN 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂 VITTU TÄÄ OLI KÄÄNNE</p><p></p><p>tää oli käänne jos joku</p><p></p><p>En saa happee kunnol :DDDDDDDDDDD KILJUN</p><p></p><p>OIKEESTI POIS NYT<em> POIS</em></p><p><em></em></p><p><em>MENKÄÄ</em></p><p><em>VOI ISÄKILIN VITTU junkyardia lainatakseni vai miten hän aina sanoikaan</em></p><p><em></em></p><p>Tota</p><p></p><p>tää meni nyt niin epänormaaliin suuntaan koko paska</p><p></p><p><em>also tuntuu et unohin hetkeks et hessu on olemassa ja et oon ollu rakastunu siihen tässä jonku aikaa sit ku katoin sen matti näsä sketsin taas missä se arvostelee wc:tä ni muistin et ainiin hessu ainiin mitä täs onkaa tapahtunu</em></p><p><em></em></p><p><em>Literally must tuntuu et joku osa mun aivoist on vaa sammunu :DDDDDDDDD Joku tieks linkki kaikkien asioiden välil on vaa poistunu käytöst eikä mun aivot osaa enää yhdistellä asioita ja olla silleen et ainiin joo tämäkin ihminen on ja nää on kaikki toisistaan ihan erillisiä asioita</em></p><p><em></em></p><p><em>koko paska on yks sotku mun päässä vaan</em></p><p><em></em></p><p><em></em></p><p>Popedaa lainatakseni: "tämä rundi loppuu varmaan mielisairaalaan" 🤔 tarpeetonta varmaan sanoa että ei pitäs kyllä popedaa tunkea vielä tähän mukaan mutta koska harrastan idiotismia täysipäiväisesti niin totta kai mulle tuli se nyt mieleen 🤭 </p><p></p><p></p><p>RÄÄÄÄÄÄÄÄ katoin äsken sitä ku kari oli joonaksen showssa vieraana (JOONAS JA VUOSI 2014 BOY OH BOY OH BOY HHH) ja ihmettelin et ketä kari muistuttaa niin saatanasti.... Niin krisua :D juhoa tietenkin mut se on itsestäänselvyys mut sit muistin et ainiin, kari ja krisu on myös toistensa lookaliket XDXDXCFFJRKRKFLFL</p><p></p><p>HUUTISTA JOKA TUUTISTA</p><p></p><p>mua taas ei yllätä se että oon ollu ihastunu niihin kaikkiin, krisuun ja juhoon, kariin ja noista muista nyt tietenkin timppa, hessu, costi, joonas</p><p></p><p>Vittu huihai oikeesti KAIKKEEN SITÄ SAATANA ELÄMÄSSÄÄN JOUTUU i did not ask for this i did not sign up for this i DIDN'T</p><p></p><p>mielestäni myös villessä ja hessussa on ehkä samaa näköä vähän joten huuto-oksennusta sille siis</p><p></p><p>Mikähän pointti tässä viestissä oli, tuskin mitään. Mut oon niin järkyttyny siitä että muistin krisun yhtäkkiä sillee juuh sehän muistuttaa karia RÄÄH SKREEK</p><p></p><p>ja siis jotta tää viesti saataisiin paketoitua ultimaattiseen huutonauruitkuun (ainakin itseni puolelta?) Niin ottakaa tämä kappale tähän loppuun vielä [MEDIA=youtube]ujeYtqrDuRQ[/MEDIA]</p><p>Sanon että tuo on se hetki kun miettii timppaa ja ei tiedä itkettääkö vai panettaako kun periaatteessa vähän molempia ja herkistelet ja oot romanttisten tunteiden syövereissä, mutta samal oot sillee yes slap me,,,,</p><p></p><p>Mitä</p><p></p><p>Hmm. Noniin. Also: olen näköjään hetero (haha tää on aina nii hauska läppä voi huutis ku on hauskaa heittää aina tää sama juttu :D)</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 25040, member: 34"] HUUDAN 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂 VITTU TÄÄ OLI KÄÄNNE tää oli käänne jos joku En saa happee kunnol :DDDDDDDDDDD KILJUN OIKEESTI POIS NYT[I] POIS MENKÄÄ VOI ISÄKILIN VITTU junkyardia lainatakseni vai miten hän aina sanoikaan [/I] Tota tää meni nyt niin epänormaaliin suuntaan koko paska [I]also tuntuu et unohin hetkeks et hessu on olemassa ja et oon ollu rakastunu siihen tässä jonku aikaa sit ku katoin sen matti näsä sketsin taas missä se arvostelee wc:tä ni muistin et ainiin hessu ainiin mitä täs onkaa tapahtunu Literally must tuntuu et joku osa mun aivoist on vaa sammunu :DDDDDDDDD Joku tieks linkki kaikkien asioiden välil on vaa poistunu käytöst eikä mun aivot osaa enää yhdistellä asioita ja olla silleen et ainiin joo tämäkin ihminen on ja nää on kaikki toisistaan ihan erillisiä asioita koko paska on yks sotku mun päässä vaan [/I] Popedaa lainatakseni: "tämä rundi loppuu varmaan mielisairaalaan" 🤔 tarpeetonta varmaan sanoa että ei pitäs kyllä popedaa tunkea vielä tähän mukaan mutta koska harrastan idiotismia täysipäiväisesti niin totta kai mulle tuli se nyt mieleen 🤭 RÄÄÄÄÄÄÄÄ katoin äsken sitä ku kari oli joonaksen showssa vieraana (JOONAS JA VUOSI 2014 BOY OH BOY OH BOY HHH) ja ihmettelin et ketä kari muistuttaa niin saatanasti.... Niin krisua :D juhoa tietenkin mut se on itsestäänselvyys mut sit muistin et ainiin, kari ja krisu on myös toistensa lookaliket XDXDXCFFJRKRKFLFL HUUTISTA JOKA TUUTISTA mua taas ei yllätä se että oon ollu ihastunu niihin kaikkiin, krisuun ja juhoon, kariin ja noista muista nyt tietenkin timppa, hessu, costi, joonas Vittu huihai oikeesti KAIKKEEN SITÄ SAATANA ELÄMÄSSÄÄN JOUTUU i did not ask for this i did not sign up for this i DIDN'T mielestäni myös villessä ja hessussa on ehkä samaa näköä vähän joten huuto-oksennusta sille siis Mikähän pointti tässä viestissä oli, tuskin mitään. Mut oon niin järkyttyny siitä että muistin krisun yhtäkkiä sillee juuh sehän muistuttaa karia RÄÄH SKREEK ja siis jotta tää viesti saataisiin paketoitua ultimaattiseen huutonauruitkuun (ainakin itseni puolelta?) Niin ottakaa tämä kappale tähän loppuun vielä [MEDIA=youtube]ujeYtqrDuRQ[/MEDIA] Sanon että tuo on se hetki kun miettii timppaa ja ei tiedä itkettääkö vai panettaako kun periaatteessa vähän molempia ja herkistelet ja oot romanttisten tunteiden syövereissä, mutta samal oot sillee yes slap me,,,, Mitä Hmm. Noniin. Also: olen näköjään hetero (haha tää on aina nii hauska läppä voi huutis ku on hauskaa heittää aina tää sama juttu :D) [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
Mitä helvettiä duunaan
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja