Aihe vapaa Mitä helvettiä duunaan

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
37,019
Reaktioarvo
2,899
En taaskaan nuku ja kaiken hyvän lisäksi päädyin ilmeisesti taas youtuben ehdotusten kautta (kiroon ne alimpaan helvettiin) kattomaan ketonen & Myllyrinne pitkäst aikaa, katoin siis vaa yhen ja siin kohtaa tajusin et nyt stop ihan samantien ennen ku kuolema korjaa. En oo kattonu totakaa sketsiä varmaan kymmeneen vuoteen. No emt en muista kuinka kauan siit on. Mut kuitenkin kauan. Siis oon koko ajan täs miettiny timppaa ihan joka sekunti fr mut ton kattominen sai mun tunteet lievästi heräämään karii kohtaan :DDDDDDDDDD oon kyl muutenki miettiny sitä ihan vähän tänää aikasemminki ku vertailin vaa et kuinka samanlaisia caseja nää timppa ja kari caset on. Nyt jos oikeest alan miettii sitä enemmänkin ni mul menee hermot. Oikeesti. Näin yli kymmenen vuoden jälkeen ei huvittais. Tai siis rakastuin kariin 2010 ja se oli ensimmäisiä ellei jopa ensimmäinen mun todella syvä rakastuminen. Olin 12 siis. Ja näin 22-vuotiaana sitten... Timppa :D aloin oikeesti melkeen itkee noiden traumojen takia hyi että miten paljon tuli sillon katottua k&m. Ajattelenkohan samalla tavalla timpasta kymmenen vuoden päästä? En haluu tietää. En ees muista miten rakastuin kariin. Tais olla vedetään hatusta se syyllinen siihen :Ddddd ei vittu. Vanhat hyvät ajat. Siis oikeest, ilmiselvien yhtäläisyyksien lisäksi timpassa ja karissa on sekin samaa että mun tunteet on aika samankaltaisia ollu molempia kohtaan, vaikka sanoisin silti että timppa on ollu viel ehkä isompi juttu, mut. Kuitenkin ne on tosi samankaltasia ollu ku sillonki se kari-juttu kesti iha vitun pitkää, jos se joskus 2010 syksyl alko (kai????) Ni se kesti ainaki johonki seuraavaan kesään saakka ihan vitun vahvana. En millää päässy siit yli ja retkahdin tietty myöhemminkin siihen uudestaan mm. 2014 muistaakseni ja ööö joo, 2017 ehkä ja varmaa muulloinkin. Jotenki se tuntu tavallaan vähän samalta ku tää nyt ettei millään pääse siitä yhestä saakelin ihmisestä irti. Voi juma. Onks mul joku fetissi lyhyisiin miehiin 🤔 iha kamalaa. Oikeest mikä mua vaivaa oon nii monesti miettiny et tää on nyt ihan samanlaista ku sillon ku oli kari. Muuten ihan sairaan epätodellista et Kari tuli tinderis vastaan joskus viime kesänä ku etin sielt tõnuu ja sit swaippasin karden vahingos vasemmalle :DDDD Vittu jos 12-vuotias minä ois sillon tienny :D oikeesti melkee kiljuin ku näin et se oli kari sillee mitä helvettiä nyt :D aaaa hyi hirveetä tää kaikki yäääääkkkk menkää poisssssssss

Tekee kyl mieli kattoo yks sketsi jonka katoin monesti sillon varmaa kesäl 2011?? Apua en tiiä uskallanko. Mut tavallaan oon utelias (juu noi on ne kuulusat viimiset sanat aina, olin mä tän kummelijutunki suhteen alussa vaan "utelias" ku halusin tietää kuka olikaa matti näsä ja siitähän se sit lähti). Siis aina jos oot silleen "oon utelias" ni sillon kannattaa lähtee hippulat vinkuen karkuun kyllä. Ei missään nimessä antaa periksi. Mut annan periks koska mun on pakko, en voi alkaa luomaan itelleni jtn pakko-oireita viel lisää ja sääntöjä joit mun pitäs muka noudattaa. En voi tehdä niin, se pahentais mun oloa entisestää

Aaa täää on kaikki ihan kauheeta oon oikeesti nii sekasin timpast mut häiritsee et toi ehotus tuli youtubes ja aloin nyt jotenki ajattelee karii tai tuntee jotai sitä kohtaa lievästi ehk. Damn.

Miksen voi nukkua. Pliis nuku.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
37,019
Reaktioarvo
2,899
HUUDAN 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂 VITTU TÄÄ OLI KÄÄNNE

tää oli käänne jos joku

En saa happee kunnol :DDDDDDDDDDD KILJUN

OIKEESTI POIS NYT POIS

MENKÄÄ
VOI ISÄKILIN VITTU junkyardia lainatakseni vai miten hän aina sanoikaan

Tota

tää meni nyt niin epänormaaliin suuntaan koko paska

also tuntuu et unohin hetkeks et hessu on olemassa ja et oon ollu rakastunu siihen tässä jonku aikaa sit ku katoin sen matti näsä sketsin taas missä se arvostelee wc:tä ni muistin et ainiin hessu ainiin mitä täs onkaa tapahtunu

Literally must tuntuu et joku osa mun aivoist on vaa sammunu :DDDDDDDDD Joku tieks linkki kaikkien asioiden välil on vaa poistunu käytöst eikä mun aivot osaa enää yhdistellä asioita ja olla silleen et ainiin joo tämäkin ihminen on ja nää on kaikki toisistaan ihan erillisiä asioita

koko paska on yks sotku mun päässä vaan


Popedaa lainatakseni: "tämä rundi loppuu varmaan mielisairaalaan" 🤔 tarpeetonta varmaan sanoa että ei pitäs kyllä popedaa tunkea vielä tähän mukaan mutta koska harrastan idiotismia täysipäiväisesti niin totta kai mulle tuli se nyt mieleen 🤭


RÄÄÄÄÄÄÄÄ katoin äsken sitä ku kari oli joonaksen showssa vieraana (JOONAS JA VUOSI 2014 BOY OH BOY OH BOY HHH) ja ihmettelin et ketä kari muistuttaa niin saatanasti.... Niin krisua :D juhoa tietenkin mut se on itsestäänselvyys mut sit muistin et ainiin, kari ja krisu on myös toistensa lookaliket XDXDXCFFJRKRKFLFL

HUUTISTA JOKA TUUTISTA

mua taas ei yllätä se että oon ollu ihastunu niihin kaikkiin, krisuun ja juhoon, kariin ja noista muista nyt tietenkin timppa, hessu, costi, joonas

Vittu huihai oikeesti KAIKKEEN SITÄ SAATANA ELÄMÄSSÄÄN JOUTUU i did not ask for this i did not sign up for this i DIDN'T

mielestäni myös villessä ja hessussa on ehkä samaa näköä vähän joten huuto-oksennusta sille siis

Mikähän pointti tässä viestissä oli, tuskin mitään. Mut oon niin järkyttyny siitä että muistin krisun yhtäkkiä sillee juuh sehän muistuttaa karia RÄÄH SKREEK

ja siis jotta tää viesti saataisiin paketoitua ultimaattiseen huutonauruitkuun (ainakin itseni puolelta?) Niin ottakaa tämä kappale tähän loppuun vielä Sanon että tuo on se hetki kun miettii timppaa ja ei tiedä itkettääkö vai panettaako kun periaatteessa vähän molempia ja herkistelet ja oot romanttisten tunteiden syövereissä, mutta samal oot sillee yes slap me,,,,

Mitä

Hmm. Noniin. Also: olen näköjään hetero (haha tää on aina nii hauska läppä voi huutis ku on hauskaa heittää aina tää sama juttu :D)
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
37,019
Reaktioarvo
2,899
Ei mitä vittua nyt ja oon kans kuunnellu repeatil täs so hot you're hurting my feelings koska?????? Syyt??????? Emt miks?????????? Fucking iconic enkä ees tiiä miks

Lets be real saan kohtauksen
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
37,019
Reaktioarvo
2,899
Oikeest voi juma must on uskomatonta et oon tänää niiku (illal) itkeny ihan täysii ja saanu about paniikkikohtauksen melkeenpä ja ollu aivan täysin tekemäs kuolemaa melkeen koska niiiiin paha olo ja kunnon huutoitkut siinä, sit oon nauranu ihan hulluna niiku nyt ja sit oon kokenu äärettömän syviä rakastumisen tunteita vähintään timppaa kohtaan jos ei muita kohtaan (🙄) ja sit oon kokenu myös just noita baby slap me fiiliksiä (mielikuvitukseni harhaili koska timppa ja also miks pitää hillua melkein joka jaksossa alasti, ei???? Nyt vittu???? Joku raja tähän touhuun) ja muutenki ööm nii mitä vittua. Aikamoinen tunteiden skaala. Rakastumisesta seksuaalisen turhautumisen kautta huutoitkuun ja sieltä edelleen huutonauruun 🤔

Ja nyt mul kirjaimellisesti soi päässä wap joten anteeks mitä

Mene nukkumaan pliiiiisss
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
37,019
Reaktioarvo
2,899
Nyt ku luen tota mun viestiä ja mietin tätä päivää ja muitakin päiviä nii mietin et mul on pakko olla joku epävakaa tai joku sellane mikä aiheuttaa tällst tunteiden vuoristorataa koska tää on varmaan kuitenkin sellast mitä ihmisil ei yleensä oo joten.... Ei tää ihan yleistäkään ehkä ole :D mut ei se mitään.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
37,019
Reaktioarvo
2,899
Kohta 00:04 on minä kun huomaan että taas on rakastuttu kariin uudestaan. Kirjaimellisesti suurinpiirtein tollanen se reaktio oli
 
Ylös Pohja