Mitä helvettiä voi hankkia lahjaksi

Vikatikki

Asiantuntija
Liittynyt
30.5.2021
Viestejä
713
Reaktioarvo
821
aikuislapselle?? Ei tykkää mistään roinasta kun vihaa tavarapaljoutta muttei anna ostaa mitään mitä se oikeasti haluaa koska "liian kallista" :))

Ehdotan syntymäpäivien kieltämistä koko maassa.
 

irwikissa

Puff-lohikäärme
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,948
Reaktioarvo
5,738
Sukkia!
Sellasia kivoja kuvio Sukkia jotka kuvastaa saajaa töö on mun luotto lahja.
Sukat menee käyttöön ja on hauskoja ja niitö löytyy monen hintasia
 

Vikatikki

Asiantuntija
Liittynyt
30.5.2021
Viestejä
713
Reaktioarvo
821
jokin elämyslahja? esimerkiksi leffalippu?
Tuolle paras elämyslahja on siinä että sen vie keskelle metsää leikkimään :'D varmaan vienkin mutta haluaisin jotain konkreettista keksiä lisäksi, leffaliput tai muut maksulliset elämykset ei sovi tuolle ku se vaan mulkoilee että liikaa ihmisiä ja kaipaa kotiin hiljaisuuteen :D
 

Vikatikki

Asiantuntija
Liittynyt
30.5.2021
Viestejä
713
Reaktioarvo
821
Sukkia!
Sellasia kivoja kuvio Sukkia jotka kuvastaa saajaa töö on mun luotto lahja.
Sukat menee käyttöön ja on hauskoja ja niitö löytyy monen hintasia
Tykkään sukista ja tästä ideasta mutta lahjansaaja EI KÄYTÄ SUKKIA :DDDD siis sen elämäntehtävä ilmeisesti on aiheuttaa mulle harmaita hiuksia merkkipäivinä ku saa olla jo tosissaan hankala lahjottava jos ei sukatkaan kelpaa :D
 

PinkkiHuppari

Yliajattelija
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
537
Reaktioarvo
510
Mä laitan joskus lahjoihin ns. "lisätäytteeks" jotain herkkuja joista saaja tykkää, eli jos on jotain herkkuja joista hän tykkää, niin ainakin niitä vois varmaan ostaa. Oisko joku hauska/hieno muki tai muu astia hyvä, vai onko se vähän turha? Onko hänellä jotain harrastuksia joihin liittyviä tarvikkeita vois hankkia? Tai sit ostaa tai tekee jonkun kivan kortin ja antaa rahaa tai lahjakortin, tosin en tiiä onko se kovin kiva lahja, mutta ainakin jotain. Hankala tilanne, itsekin inhoon lahjojen hankkimista, kun ikinä ei meinaa keksiä mitään.
 

Haamukaapu

Kokenut
Liittynyt
27.2.2021
Viestejä
131
Reaktioarvo
155
Riippuu siitä, että haluaako kyseinen henkilö edes mitään. Jotkut eivät yksinkertaisesti pidä lahjoista, missä tapauksessa ok, jätä hankkimatta. Jos kumminkin välttämättä haluat, voit silti hankkia lahjan tyyliin "ole hiljaa halusin antaa jotain". Tai antaa jonkin käytännöllisen lahjan, vaikkapa yhteinen illanvietto, henkilöstä riippuen. Suurin osa arvostaa pelkästään vaivannäköä, itse olen leiponut tai väsännyt kortin läheisille.
 

irwikissa

Puff-lohikäärme
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,948
Reaktioarvo
5,738
Tykkään sukista ja tästä ideasta mutta lahjansaaja EI KÄYTÄ SUKKIA :DDDD siis sen elämäntehtävä ilmeisesti on aiheuttaa mulle harmaita hiuksia merkkipäivinä ku saa olla jo tosissaan hankala lahjottava jos ei sukatkaan kelpaa :D
Mitä miten se selviää ilman sukkia?!:D
 

Vikatikki

Asiantuntija
Liittynyt
30.5.2021
Viestejä
713
Reaktioarvo
821
Mä laitan joskus lahjoihin ns. "lisätäytteeks" jotain herkkuja joista saaja tykkää, eli jos on jotain herkkuja joista hän tykkää, niin ainakin niitä vois varmaan ostaa. Oisko joku hauska/hieno muki tai muu astia hyvä, vai onko se vähän turha? Onko hänellä jotain harrastuksia joihin liittyviä tarvikkeita vois hankkia? Tai sit ostaa tai tekee jonkun kivan kortin ja antaa rahaa tai lahjakortin, tosin en tiiä onko se kovin kiva lahja, mutta ainakin jotain. Hankala tilanne, itsekin inhoon lahjojen hankkimista, kun ikinä ei meinaa keksiä mitään.
Mukeja en uskalla antaa, tuo piirtää ja teettää ite kaikki mukit D: lahjakortteja mietin mutta siinäki on vähän se että hinta näkyy ja sit on taas "liian kallista" :'D
 

Vikatikki

Asiantuntija
Liittynyt
30.5.2021
Viestejä
713
Reaktioarvo
821
Riippuu siitä, että haluaako kyseinen henkilö edes mitään. Jotkut eivät yksinkertaisesti pidä lahjoista, missä tapauksessa ok, jätä hankkimatta. Jos kumminkin välttämättä haluat, voit silti hankkia lahjan tyyliin "ole hiljaa halusin antaa jotain". Tai antaa jonkin käytännöllisen lahjan, vaikkapa yhteinen illanvietto, henkilöstä riippuen. Suurin osa arvostaa pelkästään vaivannäköä, itse olen leiponut tai väsännyt kortin läheisille.
Tässä on just se perinteisen suomalainen kaava ku meillä on peräkkäin synttärit ja kumpikaan ei halua mitään mutta haluaa antaa toiselle jotain, onneks kukaan ei sentään täytä pyöreitä.
 

Vikatikki

Asiantuntija
Liittynyt
30.5.2021
Viestejä
713
Reaktioarvo
821
Mitä miten se selviää ilman sukkia?!:D
En tiedä :DDDD ulkokenkiin pistää villasukat (en tähän hätään niitäkään opi kutomaan lahjaksi ja se omistaa ainaki miljoona paria) ja muuten on ilman. Kerran se pisti sukat ku oltiin juhlavieraita, joutu lainaamaan multa :D
 
Liittynyt
12.8.2021
Viestejä
905
Reaktioarvo
826
Tuolle paras elämyslahja on siinä että sen vie keskelle metsää leikkimään :'D varmaan vienkin mutta haluaisin jotain konkreettista keksiä lisäksi, leffaliput tai muut maksulliset elämykset ei sovi tuolle ku se vaan mulkoilee että liikaa ihmisiä ja kaipaa kotiin hiljaisuuteen :D
vie se sinne metsään ja tee sille nuotiolla gourmet-ateria.
 

Vikatikki

Asiantuntija
Liittynyt
30.5.2021
Viestejä
713
Reaktioarvo
821
vie se sinne metsään ja tee sille nuotiolla gourmet-ateria.
Näen jo mielessäni kuinka yritän sytyttää nuotiota, sillä välin koirat karkaa ja kumppani kiipeää jonnekki puuhun ja jää jumiin. Havahdun siihen että vähemmän fiksu koira on eksynyt, fiksumpi mutta ei niin rento koira on pelotellu reippailijoita jotka on paenneet sinne samaan puuhun jossa kumppani on edelleen jumissa ja varmaan mun nuotioki leviää metsäpaloksi. Sitten tajuan ettei ateriasta voi mitenkään tulla mitään koska en osaa tehdä ruokaa eikä toinen kykene syömään juuri mitään tulematta kipeäksi. Lopputulos: yksi paleltunu koira, yksi poliisin putkaan viemä koira, puusta pudonnut mahatautinen kumppani ja tuhopoltosta putkaan viety minä.

Itse asiassa kuulostaa ihan meidän näköiseltä aktiviteetilta, voisin kokeilla.
 

irwikissa

Puff-lohikäärme
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,948
Reaktioarvo
5,738
En tiedä :DDDD ulkokenkiin pistää villasukat (en tähän hätään niitäkään opi kutomaan lahjaksi ja se omistaa ainaki miljoona paria) ja muuten on ilman. Kerran se pisti sukat ku oltiin juhlavieraita, joutu lainaamaan multa :D
Sillä on pakko olla jotkut ihan super lämpimät jalat. Kokeilepa joskus huviksesi?:D
Mä kuulun ite siihen luokkaan joka palelee aina. Okei tunnustan en mäkään kotona aika Sukkia käytä mut jaa pikkuvikoja:D
 

Vikatikki

Asiantuntija
Liittynyt
30.5.2021
Viestejä
713
Reaktioarvo
821
Sillä on pakko olla jotkut ihan super lämpimät jalat. Kokeilepa joskus huviksesi?:D
Mä kuulun ite siihen luokkaan joka palelee aina. Okei tunnustan en mäkään kotona aika Sukkia käytä mut jaa pikkuvikoja:D
Sillä on aina kerrasto ja huppari päällä mutta sukkia ei laiteta :D mulla on toisinpäin, sukat saa olla muttei pitkiä hihoja sisällä

Ehkä tuo on joku vanhenemisjuttu että villasukat on ainoat oikeat sukat.
 

Vikatikki

Asiantuntija
Liittynyt
30.5.2021
Viestejä
713
Reaktioarvo
821
Olisko sitten joku huppari hyvä lahja? :o
Olis varmasti mutta se on nyt saanu lähiaikoina useamman ja käyttää vaan niitä :D en tykkää ostaa toisille vaatteita tai muutakaan ellei ne ole ite valitsemassa, ehkä se ois se lahjakortti siinäki tapauksessa paras D:
 

irwikissa

Puff-lohikäärme
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,948
Reaktioarvo
5,738
Sillä on aina kerrasto ja huppari päällä mutta sukkia ei laiteta :D mulla on toisinpäin, sukat saa olla muttei pitkiä hihoja sisällä

Ehkä tuo on joku vanhenemisjuttu että villasukat on ainoat oikeat sukat.
Hassua kyllä tuo vanheneminen:D
 

Vikatikki

Asiantuntija
Liittynyt
30.5.2021
Viestejä
713
Reaktioarvo
821
Hassua kyllä tuo vanheneminen:D
On, varmaan mullaki sit 10 vuoden päästä on jo ne villasukat :D

Tuosta en kyllä päällepäin osais ikää arvata ku on ne villasukat ja kerrastot mutta sitten on myös pokemonpaitaa ja kakkavitsejä. Yhtä aikaa 10- ja 80-vuotias D:
 

irwikissa

Puff-lohikäärme
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,948
Reaktioarvo
5,738
On, varmaan mullaki sit 10 vuoden päästä on jo ne villasukat :D

Tuosta en kyllä päällepäin osais ikää arvata ku on ne villasukat ja kerrastot mutta sitten on myös pokemonpaitaa ja kakkavitsejä. Yhtä aikaa 10- ja 80-vuotias D:
No mut hei noi ihmiset on parhaita:DD
 

badassbish

Pihalla oleva opiskelija
Liittynyt
14.7.2021
Viestejä
216
Reaktioarvo
269
Anna kortti. Ite oon ottanu sen taktiikan, että jos en keksi hyvää lahjaa, annan itsetehdyn kortin. Se kertoo välittämisestä, mutta ei aiheuta paineita hankkia joka siisti lahja
 
Ylös Pohja