Aihe vapaa mitä jos musta tulis mode

Skeletor

Tsemp-tsämp
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
20,044
Reaktioarvo
8,495
hyvä juttu! eikös täällä muuten ole joku ignore-toiminto, jos alkaa pänniä liikaa?
On tuo minulla ollut ignoressa, mutta se vain jatkoi perseilyään ja ilkeilyään minua kohtaan. Vähän pakko pitää näkyvillä, että näkee mitä se valehtelee.
Ja kyllähän tuolle pitäisi jotain tehdä, kun käskee tekemään itsemurhan, kun ei menekään kaikki miten haluaa..
 

Skeletor

Tsemp-tsämp
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
20,044
Reaktioarvo
8,495
Hauscaa taas, että tuo maalaa minusta pahista vaikka en tehnyt muuta kuin puutuin sen ikävään käytökseen, korjasin (ties monetta kertaa) sen vääriä tietoja, mitä levittää täällä (muistakaa ironia, kun se pyytää aina lähteitä vaikka ei itse edes ymmärrä mitä se tänne linkkaa) ja mikä on kiitos? Käsketään tekemään itsemurha, haukutaan paskaksi ja toivottomaksi jne.
Ehkäpä ne heijastavat siellä pisscordissa omat vikansa ja käytöksensä minuun ja syyttävät minua sellaiseksi, mitä ovat itse.
 

Makkachin

Puudeli
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
2,137
Reaktioarvo
1,171
Miksi se aina menee niin, että ”nuo kaksi on toistensa kimpussa” tms, vaikka todellisuudessa taas tuo typerys riehuu ja kaikki muutkin ovat vittuuntuneita siihen. Turhaa jeesustella, että hei lopettakaa, kun ongelma ratkeaisi, kun itsemurhaan toista kehottanut poistetaan mielellään sivustolta.
 

Skeletor

Tsemp-tsämp
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
20,044
Reaktioarvo
8,495
Miksi se aina menee niin, että ”nuo kaksi on toistensa kimpussa” tms, vaikka todellisuudessa taas tuo typerys riehuu ja kaikki muutkin ovat vittuuntuneita siihen. Turhaa jeesustella, että hei lopettakaa, kun ongelma ratkeaisi, kun itsemurhaan toista kehottanut poistetaan mielellään sivustolta.
Tämä. Se riehuu, haukkuu kaikkia jotka eivät ole samaa mieltä sen kanssa ja minua syytetään kun sanon vastaan..
 

Poistettukäyttäjänimi1405

Rotista haaveileva kelarotta
Liittynyt
9.2.2022
Viestejä
995
Reaktioarvo
523
Miksi se aina menee niin, että ”nuo kaksi on toistensa kimpussa” tms, vaikka todellisuudessa taas tuo typerys riehuu ja kaikki muutkin ovat vittuuntuneita siihen. Turhaa jeesustella, että hei lopettakaa, kun ongelma ratkeaisi, kun itsemurhaan toista kehottanut poistetaan mielellään sivustolta.
ihan yhtä lailla muutkin on riehuneet nyt tässä taas, eniten kuitenkin nuo kaksi, joista molemmilta lentänyt mun mielestä ainakin hyvin loukkaavaa sisältöä
 

Poistettukäyttäjänimi1405

Rotista haaveileva kelarotta
Liittynyt
9.2.2022
Viestejä
995
Reaktioarvo
523
mutta en ala enempää kritisoida ketään enkä sanomaan mitään koska olen jakanut tulenarkaa tietoa itsestäni joka voidaan kääntää minua vastaan :--)
 
Ylös Pohja