- Reaktioarvo
- 1,522
Alkoholia siis. Kertokaa myös mp ko. juomasta, jos haluutte.
Itse: Somersby päärynä, minusta kyllä ihan 5/5.
Itse: Somersby päärynä, minusta kyllä ihan 5/5.
Kuulostaa kyllä jännältä yhdistelmältä, täytyy varmaan kokeilla joskus! 🤔Pikakahvilla terästettyä punkkua, en tiedä onko tää yhdistelmä hirveä (toim. huom. ei sitä sarvieläintä) vai hirveän hyvä??
Mitä helvettiä nyt taas.Pikakahvilla terästettyä punkkua, en tiedä onko tää yhdistelmä hirveä (toim. huom. ei sitä sarvieläintä) vai hirveän hyvä??
:DMitä helvettiä nyt taas.
Suosittelen! Ton kanssa oon nyt syönyt jälkiuunileipää päällystettynä sinapilla ja banaaniviipaleilla, ihan hyvää sekin oli.Kuulostaa kyllä jännältä yhdistelmältä, täytyy varmaan kokeilla joskus! 🤔
Valion jääkahvi menossaAlkoholia siis. Kertokaa myös mp ko. juomasta jos haluutte.
Itse: Somersby päärynä, minusta kyllä ihan 5/5
Kello on yksi iltapäivällä..Crowmoor dry apple cider D: 5/5 tosin ehkä vähän liian kuiva mutta ihan hyvää kuitenkin
Tiedän :DDDDDDDD sille mä tässä oon naureskellutki ihan täysiä :D tukehdun koht ku nauran nii vitusti.Kello on yksi iltapäivällä..
Mäki ostin nyt sitten tällaisen, en oo vissiin aiemmin maistanut.Crowmoor dry apple cider D: 5/5 tosin ehkä vähän liian kuiva mutta ihan hyvää kuitenkin
Sano sit mitä tykkäät :D huhhuh pitäiskö itekin hakea illaksi lisää juomaa... Tää menee ihan alkoholismiksi.Mäki ostin nyt sitten tällaisen, en oo vissiin aiemmin maistanut.
Joo sanon :D Jos tuntuu että alkaa olla jo kiintiö täynnä, niin ehkä pysyttelisin loppupäivän limsalinjalla, mutta toki ite tiedät parhaiten missä menee raja.Sano sit mitä tykkäät :D huhhuh pitäiskö itekin hakea illaksi lisää juomaa... Tää menee ihan alkoholismiksi.
Oon juonu tänää vaa yhen joten ei sinänsä ongelmaa vielä xD darrakin tulee yleensä vasta jostain 4-5 juomasta.Joo sanon :D Jos tuntuu että alkaa olla jo kiintiö täynnä, niin ehkä pysyttelisin loppupäivän limsalinjalla, mutta toki ite tiedät parhaiten missä menee raja.
Surullista...snif...Tiedän :DDDDDDDD sille mä tässä oon naureskellutki ihan täysiä :D tukehdun koht ku nauran nii vitusti.
se on pirun kusta sanottiin kun olin pieni myös mörkö juomaksi kutsuttiinHyi hyi alkoholi on myrkkyä!
Hyi hyi mörköjuomille!se on pirun kusta sanottiin kun olin pieni myös mörkö juomaksi kutsuttiin
nykyään ainakin täällä etelässä sitä kutsutaan aikuisten limuksi eihän sitä ees sais verrata limuunHyi hyi mörköjuomille!